*** Toprağın anlatımı ile ***
- Toprak aşkım ben bir kahve yapıp geleyim sonra birlikte bahçede oturup içeriz.
- olur hayatım.
O içeri girince bende bahçeye çıktım. On dakikadır telefonundaki bildirimlere bakıyorum.
- Şans ?
İçeriden ses gelmiyordu .
- Şans ?
Ses gelmeyince mutfağa girdim. Gördüklerim beni şoka uğrattı.
Şans bıçakla karnını kesikler atmış . Bıçakta ki kanı dudağının üstünde tutuyordu.- Şaaansss !
Hızla yanına gittim ama beni durdurdu.
- kimsin bilmiyorum yabancı ama bacağım çok ağrıyor .
Dedi .
- Bırak o bıçağı hemen !
- olmaz bu bıçağı bırakırsam babam annemi yaralar . Ayrıca evimizden git ! Yoksa babam beni yaşatmaz .
- tamam bıçağı bana ver saklayabilirim senin için baban görmez.
Dudağından da kanlar akıyordu.
- tamam al ve git .
- tamam güzelim ver onu bana .
Tereddütle bir bıçağa bir de bana bakıyordu. Bıçağı bırakmadan karnının acısına dayanamadan yere düştü. Hızla yanına gittim .
- Şans ! Uyan ! Şansssss !
Kapının kırılma sesiyle Deniz'in geldiğini anladım .
- Deniz ambulansı ara abi o ölüyor .
Sera hızla koşarak buraya geldiğinde şok içinde donakaldı.
- Şans uyan birtanem .
Hızla kucağıma alıp evden çıktım . Şansıma ambulans hemen diğer caddeden belirdi . Hızla görevliler inip Şans'ı elimden aldılar. Hızla sedyeye aldılar . Ambulansa tam yanına oturdum.
*** Deniz'in anlatımı ile ***
Yerimde kaskatı kesildim. Şans kanlar içinde Toprağın kucağında çıktı evden. Hızla Sera'ya döndüm. Yerinde kaskatı kesilmiş , gözü yerde duran bıçakta , çok fazla titriyordu ve göz bebekleri gereğinden fazla oynuyordu hatta alt dudağı bile titriyordu. Hızla yanına gittim .
- Sera ? İyi misin ?
Susuyordu .
- Sera kendine gel .
Dedi Cansu . Cevap gelmeyince yanımdaki masayı hızla itip yere düşürdüm.
- Sana bana bak dedim duydun mu beni ?
Dedim bağırarak . Eli çok fazla titriyordu .
- abi sinir krizi geçiriyor .
Korkak sesiyle söyledikleri ile sakin kalmaya çalıştım . Bir anda yüksek sesle çığlık attı . Elini hızla saçlarına geçirdi. Saçlarını koparmak istercesine asılıyordu. Hızla ellerini saçlarından çektim. Beni hızla itip yere düşürünce başım sertçe cam sehpaya çarpınca gözüm kararmaya başladı .
- abiii !
Cansu hızla yanıma geldi . Hafif açık bilincimle iyi olduğumu söyledim. Sera bıçağa baktı . Sonra bıçağı yerden almak için uzanınca hızla ayağı kalkmaya çalıştım. Ama ben yetişemeden bıçağı hızla eline aldı. Cansu fark ettirmeden arkasına geçti. Sera tişörtünü kaldırıp bıçağı karnına dayayıp çizikler çizmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURUK KALMIŞ HAYAT (Düzenlendi )
RomanceKlişe sandığımız bu hikaye aslında felaket öncesi mutluluktu.