Yüzleşme

538 42 46
                                    

Medya: Tanıtım videosu

Alev'in ağzından

"Kadınlar uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar."

Kafamı uzun zamandır gömdüğüm kitaptan kaldırıp Yalım'a baktım. Bir eliyle siyah saçlarını karıştırıyor diğer eliyle tuttuğu kalemi çeviriyordu. Kara kaşlarını çatmış, okuduğu şeyi anlamaya çalışıyordu. Mavi gözleriyse yorgunluktan kızarmaya başlamıştı. Bakışlarımı Azra'ya çevirdim. Yüzüne düşen kızıl saçları uyurken nefes alıp vermesiyle birlikte hareket ediyorlardı. Asena ve Bertan kiraladıkları eve dinlenmeye gitmişlerdi. Sarp ise saha araştırmasına çıkmıştı.

Nasıl olmuştu da bir anda kendimi bu olayın içinde bulmuştum anlaması zordu. Aklımda çok fazla soru vardı. Onlara tam anlamıyla inanmış mıydım? Hayır. Söyledikleri şeyler deliceydi. Ama onlara inanmazsam ve onlarla beraber olmazsam daha çok kafayı sıyıracağıma emindim. Tam olarak nelerin olup bittiğini bilmek istiyordum. Ayrıca onlarla beraberken daha doğrusu Yalım'la beraberken kendimi güvende hissediyordum. Sarp içeriye girdi.

- İyi haber yarık sadece bizim bulunduğumuz bölgede açılıyor. Yani henüz bu şehrin dışında bir yarık enerjisi almadım. Kötü haber ise yarık çok sık açılmaya başlamış. Tahminlerimce bu sıklık git gide artacak. Siz neler buldunuz?

- Bende bir şey yok. Elimizdeki kitaplar yetersiz. Donya kitaplarına özellikle Vivlio Morias'a ihtiyacımız var. 

Bakışlarını bana çevirdiler kafamı iki yana salladım.

- Daha önce tarihte kimse evrenle savaşmadığı için tarih kitaplarından işime yarar hiçbir şey bulamadım. Yani bende de hiçbir şey yok. 

Sessizlik oluşmuştu herkes düşünüyordu. Bu sırada Azra uyanmıştı. Boynundaki kolye parıldamaya başladı. Saçlarını geriye atıp kolyeyi kavradı. "Jacy lütfen iyi bir haberle gel bana." Kısa bir süre sonra gülümseyerek yerinden kalktı. "Athena'ya söyle gelirken yanında bolca kitabı özellikle de Vivlio Morias'ı getirsin." Bakışları bana değince "Bir de..." gerisini aklından geçirmiş olacak ki biz duymamıştık. 

- Athena geliyor. Yanında bolca ganimetle birlikte hem de.

- Ya yarık ona zarar verirse...

- Athena güçlü bir tanrıçadır bununla baş edebilir. 

Açıkta kalan ağzımı kapatıp "Peki." dedim. Yalım oturduğu sandalyede geriye yaslanarak derin bir nefes verdi.

- Athena'nın gelmesi çok iyi oldu. İşin içinden çıkmamız çok daha rahat olacak. Umarım Ares bir sorun çıkarmaz.

- Ares'in başka bir düşmanı var şuanda. Diğer evrendeki varlıklarla savaşıyor ruhu duymaz.

Telefona uzanıp saate baktım. Epey bir geç olmuştu. Eve gidip duş almak sonra da uyumak istiyordum. Ama önce evi temizlemem gerekti. Ardından bir haftanın yorgunluğunu üzerimden atacaktım. Evet şaka gibi ama bir haftadır bu işle uğraşıyorduk.

- Ben eve geçiyorum o zaman. Siz istediğiniz zaman kapatabilirsiniz kliniği. Bebekleri yolladığımdan beri kafam rahat biraz olsun. 

- Alev tek başına kalman hiç güvenli değil biliyorsun değil mi? Azra kalsaydı seninle biraz daha.

Benimi için endişelenen Yalım'a gülümsedim.

- Ona bugün uyku yok gibi baksana sürekli kolyesi parıldayıp duruyor. Hem benim temizlikle falan uğraşmam lazım ona rahat vermem. Biraz evi toparlayayım yarın veya daha sonrasında ne zaman isterse kalabilir zaten. Onunla çok iyi ev arkadaşı olduk. Ayrıca artık daha az korkuyorum bir şey olursa donup kalmak yerine size ulaşabilirim ya da kaçabilirim.

BEDA KENTİ 2 - Tanrıların RuhlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin