Selam defter.
Evet Barış ile resmen sevgili olmuştuk. Eve geldiğimde anneme sarılmıştım. Bana mutluluğumun sebebini sormuştu, o an ne yapacağımı ne söyleyeceğimi hiç bilmiyordum sadece 'hiç' diyebilmiştim gülerek. Yüzüne bakmadan odaya koşmuştum fakat annem bir şeylerin farkındaydı ve öğrenmeden asla rahat bırakmayacaktı. Peşimden odaya geldi ve karşımda anlatmamı bekliyordu. Evet anlatmaya mecburdum ve dökülmeye başlamıştım...
-Anne kuşum, lütfen beni hiç kesmeden dinle.
-Dinliyorum tatlım.
-Ben birisi ile tanıştım yani çok önceden tanışmıştık, dershaneden, sıra arkadaşıydık yani.
-Annecim uzatmasan mı ?
- Tamam şimdi biz dershaneden arkadaşız Barış ile...
- Adı Barış yani...
-Evet Barış. Arkadaştık yani düne kadar. Anne ben hiç arkadaşlıktan farklı bir şey düşünmüyordum ama Barış bir gün benden hoşlandığını söyledi ve o günden sonra bende farklı hissetmeye başladım. İlk defa böyle şeyler hissediyorum ve çok mutluyum gerçekten sürekli gülümsemek istiyorum. Bir anda her şey değişti bende anlayamadım.
- Tamam Mavi. bak şimdi bu yaşlarda evet normal artık böyle şeyler fakat her şeyin bir sınırı vardır . Her zaman bir çizgin olsun. Ve kendine zarar verecek hiçbir şey yapma. Sen olgun bir kızsın sana her konuda güveniyorum ne zaman benden yardım almak, konuşmak istersen ben dinlerim bunu unutma ha bu arada o çocuğun numarasını da alayım her ihtimale karşı.
Böyle bir muhabbet geçmişti aramızda. Annem her zaman bana karşı arkadaşça yaklaşırdı o yüzden çok rahat bir şekilde anlatmıştım ona. Annemden de onayı aldığıma göre artık daha mutlu bir şekilde uyuyabilirdim.
Duş alıp yatağa girdikten hemen sonra telefonuma Barış'tan mesaj gelmişti
Barış: Sevgilim...
Sevgilim mi? Kalbim yerinden çıkacakmış gibi olmuştu. Ne diyecektim? Mavi çok aptalsın kızım...
- Aşkım
Mavi gerçekten büyük aptalsın. Aşkım yazmıştım evet... Gerçekten biraz daha ağır olamaz mıydım ? Tamam bundan sonra dikkat edecektim.
- Vay bu cevabı beklemiyordum, mutlu ettin beni... Evet asıl söylemek istediğim şey ise sabah seni evden alacağım güzelim. 09.00. Öptüm ...
- Dershaneye gitmeyecek miyiz ?
- Ekebiliriz, bir sürprizim var ...
- İlk ve son kez o zaman. İyi geceler.
-İyi geceler Mavi'm.
O gece uzun süre heyecandan uyuyamamıştım. Sabaha kadar ne giyeceğimi düşünmüştüm ha bir de acaba sürpriz neydi onu daha çok düşünmüş olabilirim...
...
Barış: Mavi eğer beni seviyorsan onu öldürürsün!
- Seni seviyorum fakat o benim için çok değerli, neden böyle bir şey yapmamı istiyorsun ki ?
Barış öfkeli bir şekilde Mavi'nin üzerine yürüdü, silahı eline tutuşturdu ve kafasını onaylarcasına aşağı yukarı hareket ettirdi.
Mavi ağlıyordu, karşısında en yakın arkadaşı hatta daha da ötesi kardeşi Özüm vardı ve Barış Maviden onu vurmasını istiyordu. Özüm'ün arkasında Mavi'nin bütün sevdikleri gözleri bağlı şekilde duruyorlardı. Mavi bir Barış'a bir de etrafındaki insanlara bakıyordu. Elindeki silaha baktı elleri titriyordu. Sonra Özüm'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedbaht
Fiksi Remaja17 Yaşlarında neşeli bir kızın üniversiteye hazırlanırken tanıştığı bir çocuk ile yaşadıkları üzerine bambaşka birine dönüştüğü bir hikaye...