# 3. Bölüm #

9 3 0
                                    

Alarmın sesiyle uyandım yine. Saat 7 idi. Kalkıp hazırlanmaya başladım. Okul formamı giyindim ve sıra saçlarıma gelmişti. Bugün saçlarımı örmeye karar verdim. Saçımı ortadan ayırıp balıksırtı yapacaktım. Dediğim gibi de yaptım. Harika olmuştum. Artık kahvaltıya gidebilirdim.

Babam da kalkmıştı. Yanına gidip günaydın öpücüğü verdim. Beraber kahvaltıya oturduk. Bugün ki planlarını sordum. Eğer Eylül Abla da müsaitse sinemaya gidip gidemeyeceğimizi sordum. 'Eylül Ablanla konuşup sana haber veririm. Ama tek gelemezsin. Eymen'in de bizimle gelmesine ne dersin?' dedi canım babacığım. Sıkıntılı bir nefes verip konuşmaya başladım. 'Peki baba!' deyip kahvaltıma devam ettim. Doyduğumu hissettiğimde kalkıp odama geçtim. Artık instagrama girme vaktiydi. Telefonumu elime aldığımda bildirim geldiğini gördüm. Eymen mesaj atmıştı.

Eymen🐥

Günaydın güzellik^_^

Bugün okula beraber yürüyelim mi?

Günaydın(^_-)

Oluurr:D

Bekliyorum senii!!

Tamam.

Eymen ile konuştuktan sonra ceketimi alıp çıktım. Eymen'i kapıda bekleyecektim. Dışarıya çıkıp Eymen'i bekledim. 5 dakika sonra gelmişti. 'Günaydın Eymen!' dedim. 'Günaydın Nida!' dedi. 10 dakika boyunca birbirimize bakıp bakıp güldük. Mutlu mutlu okula giderken aklıma babamın dediği geldi ve moralim bozuldu.

'Eymen sana birşey söylemem gerek ama kızma olur mu?' dedim. Gülerek baktı bana ve 'Ben sana kızamam ki' dedi.
Kafamı eğip konuşmaya devam ettim. 'Ben bugün babama bir öneri de bulundum. Biliyorsun ki Eylül Abla ile babamın bir geleceği olabilir. Ben de onunla vakit geçirmek için film izlemeye gidelim dedim. Babam ise tek gelemeyeceğimi söyledi. Ben Ece ile geliriz diyecektim ki babam Eymen de bizimle gelirse kabul ederim dedi. Yani şey bugün sinemaya gider miyiz?'
Eymen baya baya haykırıyordu.
'ne gülüyorsun yaa?' dedim sinirli sinirli.
'sana gülüyorum. Çok tatlısın çünkü' dedi. Hala gülüyordu.
'geliyor musun yani?' dedim.
'korku filmine gidelim ne dersin?' dedi.
'Biz gitmiyoruz. Eylül Abla ve babam için gidiyoruz. Off Eymen off. Seninle çok işim var benim.' dedim ve sonunda ki haykırışlarımla Eymen'e eşlik ettim. Okula girdiğimizde Azra ile karşılaştık. Azra'nın morali bozuktu sanki. Eymen hemen yanına gidip ne olduğunu sordu. Azra onu tersleyip yanıma geldi.
'Nida seninle biraz konuşsak?'dedi ve cevap vermemi beklemeden elimden tutup bahçeye çekti. Ben hala gülüyordum.

'Nida Eymen ile aranızda birşey olduğunu biliyorum ama lütfen bunları gözümün içine soka soka yapma! Ne de olsa ben senin arkadaşınım. Ben Eymen'i senden çok seviyorum. Lütfen Nida, senden tek isteğim bu.' dedi. Gözünden bir damla yaş aktı. Ben hala gülüyordum.
'Azra sen ciddi misin? Eymen ile benim aramda birşey yok gerçekten. Yaa size inanamıyorum. Dün akşam Eymen'lere gittik. Babam bir kadınla tanıştı. Bugün de o kadınla sinemaya gidecektik. Babam Eymen gelirse kabul edeceğini söyledi. Biliyorsun çok iyi anlaşıyorlar. Bende onu söyleyecektim. O yüzden beraber geldik. Gerçekten yanlış anlayacak birşey yok inan bana' dedim ve Azra'nın elini tuttum.
'Nida ben özür dilerim gerçekten çok özür dilerim.' dedi.
'Önemli değil kuzum gel içeriye geçelim' dedim ve onu sınıfa götürdüm.

Sınıfa girer girmez Beyza çantamı alıp sırama koydu. 'Çabuk Kaan'ın yanına gidiyoruz. İşimiz var' deyip beni çekiştirdi. Dediklerini yapıp onunla beraber sınıftan çıktım.
11/A'ya doğru gitmeye başladık. Beyza hemen beni sorguya çekti. 'Dün ne yaptınız? Detaylı anlat. Çok merak ediyorum'
Ahh Allah'ım ben bunlarla ne yapacağım?
'Sen şaka mısın?' deyip geriye döndüm. Sınıfa gidecektim. Ama kolumdan tutup beni geri çevirdi. 'Anlatacaksın bebeğim seni dinliyorum' dedi ve hınzırca güldü.
Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.
'Anlattığımdan farklı birşey yok. Sadece sabah babama Eylül Abla ile sinemaya gitme teklifinde bulundum. O ise Eymen'in gelmesi şartı ile kabul etti. Başka da birşey yok' dedim ve sınıfa gitmek üzere Beyza'nın yanından ayrıldım. Peşimden koşarak geldi.
'Tenefüste yanına gelip Ece ile seni Sema hoca çağırıyor diyeceğiz. Aslında böyle birşey yok olanları birde Ece'ye anlatacaksın. Anlaştık mı?' dedi ve benden önce sınıfa girdi.

GÖKKUŞAĞINDAKİ SİYAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin