FIRSAT

73 9 0
                                    

Alarmın sesi kulaklarımı tırmalarken birbirine tutunmuş uzun kirpiklerim gözlerimi açmamam için direniyordu.Başımda ötmeye devam eden alarmı susturmak için derin bir nefes verip ellerimle sehpanın üstündeki alarmı bulup fırlatmak adına kolaçan ediyordum.

Benim yapmama fırsat vermeden kendisi kapanmıştı bunun üzerine rahatlayan vücudumla bacaklarımın arasında duran yastığı alıp kollarımı sardım.Telefonumun hafif melodisi tekrar kulaklarıma dolarken derin bir nefes verip ela gözlerimi araladım.

Karşımda duran beyaz renkli duvara bakıp hızlıca ayağa kalktım hala çalmakta olan telefonumun kulaklarıma aşina olan sesine lanet okuyarak derin bir iç çektim.

Telefonu elime aldığımda ismine bakmadan açtım.Burak'ın çoşkulu sesi kulaklarımda yankılanırken"Hayattım uyandın mı?"

Bu neşesinden hiçbir zaman vazgeçmiyor aksine her gün daha çok gösteriyordu."Sana nasıl saydırdığımı bilemezsin uykum var kapat koca oğlan" Burak'ın gözlerini devirdiğini burdan göremesemde hissediyordum.

"O halde hemen kalkıp işe geliyorsun" bi an ciddileştirdiği ses tonuna karşım sesimi kalınlaştırarak "Ben sıcacık yatağımda yatmaya devam ediyorum ama sen büyük ihtimalle karşındaki dosyaları inceleyip patrona teslim etmen gerekecek"

Burak histerik bir gülüşle "Senin sunumun tamamdı değil mi?"durdu ve tekrar ciddileşerek "iyi bir şekilde aklına soktuğuna emin ol çünkü yatırımcılar bugün senin kusursuz güzelliğin dahilinde sunumunu duymakta gelicekler"

Birden bedenime gelen titremeyle sesime yansıtmamaya özen göstererek 'şaka yapıyorsun' Burak'ın bişey demesine kalmadan 'bir saate oradayım yetişemezsem oyalayın' çoktan kalkmış banyoya ilerlemiştim Burak 'sakin ol tamam bende güzel ve özenli ol hadi öptüm' telefonu kapatmıştım.

Aynadan kendime baktığımda karamelimsi saçlarım birbirine girmiş buğday tenimin yanında yanağımda çıkan yastık izine baktım hemen duşa girip saçlarımı kuruttum zaten hafif dalgalı olan saçıma en son hafif bir şekil verecektim üstümdeki bornozu çıkartıp temiz iç çamaşırlarımı giydim.

Sıra ne giyeceğime geldiğinde bu konuda kararsızdım bu sunum benim için çok önemliydi eğer bu işi alırsam işten çıkmayıp büyük patronun bana olan güvenini kanıtlayacaktım.

Aniden telefonun bildirim sesi gelince telefona odaklandım Özgür bey lüks bir restorananın konumunu atmış altına kıs bi dipnot olarakta güzel giyinmemi ve bir yanlış yapmamamı aksi taktirde beni göndermeyi ne kadar istediğini yazmıştı.

Bu adamın benimle derdi yaklaşık 3 ay önce başlamıştı bana gereksiz yakın davranışları üzerine babası Fikret beye şikayet etmiş , rahatsızlık duyduğumu belirtmiştim işte o günden beri şirketin geleceğini ilgilendiren çok büyük iş adamı eğer yaptığımız teklifleri beğenirse ortak olucağımızı ve artık küçük değilde resmî bir iş yerine dönüşeceğimizi biliyorduk.

Bunun üzerine Fikret bey bu görevi bana vermiş ve bana inandığını ama aksi taktirde şuanki patronun beni kovabileceğini fosfor kalemle altını çizmişti.Yaklaşık 2 aydır bu sunuma hazırlanıyordum.

Düşüncelerimden kurtulup saten siyah askılı bir elbisenin derin göğüs dekoltesinin arkasında sırtında kalan üçgen bir dekolte vardı bu elbiseyi sürekli önceki iş yerimdede sunum ve yemeklere katıldığım için almıştım.

Saate baktığımda 1 olduğunu gördüm geç kaldığımı düşünerek tam giyineceğim sırada Özgür bey 'toplatı saat 10 a ertelendi hadi yine şanslısın' mesajına göz devirirken 'bu durumda seni ben alıcam yarım saat önce gitmemizde fayda var' yazmayı da ihmal etmemişti.

Hafif sevinmiştim bunun sayesinde hazırladığım zarif ayakkabı sunumlarına daha çok çalışıcak kendimi tamamen gelicek her soruya hazırlıcaktım.

Burak aradığında zaten elimde olan telefonla hızlıca açtım 'evet?' Burak'ın heyecan dolu sesiyle 'çok geç kaldın hemen gelicekler hızlı ol biliyorsun kovulmanı istesemde sana acıdığım için yardımcı oluyorum' başımı o görüyormuş gibi sallayıp 'kesinlikle biliyorum tek anlaşabildiğin kişi ben olduğum için eğlenceni bölmeni istemiyorsun yanlış mıyım?'

Burak kahkaha atarak 'susma hakkımı kullanıyorum hemen gel benimle muhabbet edeceğine' cıkladım 'ben istemiyorum sunum falan artık sıkıldım bayıyorlar beni Burak' telefonun diğer tarafından ses gelmeyince kapattığı diye baktım Burak kısık bir sesle küfredip 'saçmalama hadi gel ne kadar çalıştığını biliyoruz gece gündüz o tasarımları yaptın' derin bir nefes alarak ' şaka yapıyorum da toplantı ertelendi o yüzden gece gidicem öptüm hayatım çalışmam lazım' telefonu kapatıp sunumlarıma bakmaya gittim.

❄️
Bölüm sonu nasıl buldunuz işler sarpa sarılacak herşey karışacak daha hızlı bölüm için oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın öpüldünüz..❤️

R U H Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin