Vstala jsem a ucítila něčí přítomnost. Byla to moje fenka, užívala jsem si poslední chvíle jarních prázdnin a hladila měkké polštářky mé fenky. Dlouho jsem se necítila takhle dobře. Měla jsem zde na sídlišti spoustu kamarádů, kde jsem ale kamarády neměla byla škola. Lidi se tu dělili na dva tipy: 1) Jsem jim úplně jedno a 2) šikanuji mě - což je právě mimochodem partička 4 chlapců které ze srdce nenávidím ( Vitaa, Matyáš, Dominik, Samuel)
Z myšlenek mě vytrhlo moje břicho, které mi právě oznámilo že má hlad a potřebuje jak se říká ''natankovat'' 😂😂
Sešla jsem dolů a udělala si topinky. Sedla si na židli a otevřela instagram.
Otevřela jsem první storko na které jsem narazila a ani si neuvedomila že to je právě to Samovo...
,,Takže ľudí dnes o 19:00 nové video, tešte sa!'' ozve se z mobilu a já si vzpomenu na všechny ty bolesti co jsem díky němu cítila. Už jsem se necítila tak skvěle. Uvědomila jsem si totiž že za pár dní se jde zase do školy. Zatřepala jsem hlavou abych myšlenky vypustila z hlavy a šla si lehnout.O tři dny později
Znova jsem uslyšela ten otrávený zvuk budíku který mi připomíná jak otřesný mám život. Zvedla jsem se z vyteplené postele a udělala ranní hygienu. Když už jsem stála před tou budovou všimla jsem si té partičky kluků. Vymyslela jsem tajný plán jak se kolem nich proplazit. V mem plánu hrála velkou roli moje velikost, jsem malinká proto mi nedělalo problém se za někoho schovat. Koukla jsem se jestli někdo nejde, uviděla jsem Petra. Snad mého jediného kamaráda ( který se semnou baví pouze ze soucitu, ale i tak ho mám ráda), a schovala se za něj. Nic nenamítal a jen mě pozdravil.
Zrovna jsem se chtěla pochválit jak moc mi to vyšlo, když se ale jeden z nich na mě podíval. Zůstala jsem stát a koukala se Dominikovi do očí. Měl je krásné a já se od nich nemohla odtrhnout, když jsem si ale uvědomila komu tyhle krásné kukuče patří rychle jsem se odtrhla. Taky nemohl přestat koukat do těch mých, ale tentokrat jsem to byla já kdo se od těch drog odtrhla. Jeho oči jsou jako drogy, prostě chceš, ale přitom víš že nesmíš. Ztuhla mi krev v žilách když se na mě usmál a mrknul levým okem.
Otočil se a dál se věnoval určitě velmi zajímavému dialogu s klukama. Já jsem tam jen zůstala stát a netušila jestli mám brečet nebo se smát.
Panebože na co to zase myslím.. Raději jsem se zvedla, ale to jsem dělat neměla...
V tu chvíli mě zahlídl další člen party - vitaa.
Chtěl něco říct Samovi.
To už jsem ale vylétla jako neřízená střela a bylo mi jedno kam hlavně, ať je to co nejvíce dál od nich. Asi bych běžela ještě dal protože
naše škola je velká, ale zachytila mě uklízečka ať se ihned zklidním. Vtrhla jsem do třídy a sedla si do lavice a vytáhla učení. Nikdo se mě neptal proč jsem tam tak vtrhla, byli na to totiž všichni zvyklí. Bylo to na mém denním pořádku. V tuhle chvíli jsem byla opravdu šťastná že sedím sama.
Bylo zrovna pět minut před začátkem hodiny když do třídy přišla ta partička. Sam měl na sobě pruhované tričko a ten svůj oblíbený diamantový náhrdelník, který mimochodem také vlastním, ale nikdo to neví. Dostala jsem ho od mé mamky protože ví že hraju mc😃
Dominik na sobě měl svoje tričko a byl v tom hrozně cuteee😂✨✨ Samozřejmě měl svůj modrý šátek😍😂 Ti dva měli modré trička a nevypadalo to že by to bylo schválně.
Sam se na mě vražedně podíval, já jen odvrátila pohled k svému sešitu kde se k sobě tisklo pár písmenek. Najednou mi na stole přistála něčí ruka. ,,Daj nám to opísať kotě" ozvalo se z druhé strany lavice se silným smíchem.
Otočila jsem sešit na Sama který se jen uchechtl a rychle si to opsal. Jediný kdo se na mě děkovně pousmál byl Domča a Víťa. Nahodila jsem falešný úsměv a odvrátila pohled. Zazvonilo na hodinu a já byla štěstím bez sebe že konečně jsem osvobozena od těch tří.
Celou hodinu si Sam s Dominikem povídal a to dost nahlas. Učitelce docházeli pomalu nervy.
,, A dost! Samueli, Dominiku jdete od sebe!". Tak tohle jsem fakt nečekala. Ne,ne,ne, tohle nedopadne dobře. Jediný kdo totiž sedel sám jsem byla já. ,, Dominiku k Taře!!" zakřičela až mi naběhla husí kůže. Musela jsem se pro sebe ale usmát, protože jsem se opravdu bála aby to nebyl právě Sam který vyhraje místo vedle mě.
,,Ahoj ☺️" uculil se Dominik.
,,Nazdar" prohlásila jsem jednorázově a nejevila žádný zájem.14.dubna 2020
800 slovAhojky lidi😂❤️
Předem se omlouvám pokud najdete nějaké chyby😁🤦🏼♀️ Popřípadě mi je napište do komentů😂😂 Děkujiiii
Rozhodla jsem se taky že vám vždy dám do média písničku aby jste se do toho více vžili😂❤️
Mějte se rádi a opatrujte se☺️
ČTEŠ
Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | Šikana
RomanceStarší knížka, berte na to pls ohledy😊😂❤️ Tara je milá a především chytrá dívka. Ve škole je za to dost odsuzována. Hlavně partičkou čtyř kluků. Vše se změní v jeden den, jedním pohledem. Omlouvam se moc za Slovenštinu😂❤️ Slovenština- překladač�...