Flash back
Pohled Dominika matky:
Ten hajzl mě připravil o všechno! O peníze, manžela i o moje závislosti. Musím se ho co nejdříve zbavit a udělám to hned dnes. Vzala jsem si kabelku a vyrazila do nejbližší lékárny. Koupila jsem si nějakou věc, nevěděla jsem ani co to je, ale ten doktor mi říkal ať toho tam nedávám hodně že bychom se mohli předávkovat. Což pro mě bylo plus.
,,Už půjdu mami!" zarval Dominik
,,Ano broučku počkej chvilinku, ještě ti udělám pití na cestu" a šla jsem udělat pití do kterého jsem vysypala cely obsah.
,,Tady máš a užij si to!" řekla jsem když jsem mu předávala flašku.
.
.
Po asi pěti hodinách mi volal ten jeho kamarád že je Dominik v nemocnici. On si snad vážně myslel že tam vážně pojedu xdd Pekne jsem ho odbila. Ať táhne.End flash back
Pohled Tary
,,Krásné dobré ráno" řekla sestřička
,,Dnes vás čeká další výslech" oznámila nám a já očkem mrkla na kluky. A pak odešla.
Byla chvilka ticha.
,,Kluci já se moc bojím" oba si ke mne přisedli. Já jsem začala brečet.
,,Já si dojdu pro kapesník" oznámila jsem.
Když jsem mezi bundami hledala kabelku, vypadla ze samové bundy fotka.
,,Jé broučku, tuhle dívku znám to je... jak se jmenovala.. Týna! Měl její fotku i Domča, ty ji znáš??" Sam se zhrozil.
,,No, Dominik si ju u mě zabudol.. a já mu ju chcem vrátíť" bylo vidět že lže, ale jelikož jsme měli problému dost nechala jsem to plavat.
Po par minutách k nám vtrhla policie abychom šli na výslech. Mluvili jsme chvilku. Když už ale byl výslech skoro u konce, vzpomnela jsem si na ten záznam. Drkla jsem do Matyáše. Ten to pochopil a hned začal.
,,Než výslech skončí, mohli by jste si poslechnout tento telefonát. Myslím si že by to k něčemu mohlo být" vytáhl mobil a pustil záznam.
,,Děkujeme mockrát, založíme to jako menší důkaz. Přesto ale nemůžeme matku vašeho kamaráda obvinit."
,,Patujem si že jeho matka chodí nakupovať do lékárné blískosti ich domu. Mohli bychom se tam na niečo opytať" navrhl Sam a policisté s nim souhlasili.
,,Dobře vy půjdete s námi" usmála se a už jsme seděli v autě.
,,Dobrý den, policie ČR"
,,Dobrý den, co by jste potřebovali??" Zeptal se vyděšený lékárník.
,,Chceme se podívat na záznam z kamerového systému. Včera okolo 12:00 až 20:00."
,,Dobře pane policisto pojďte se mnou"
Koukali jsme asi pul hodiny a zatím nic.
,,To je Dominikova matka!" zarval Matyáš když jí uviděl. Bylo jasně vidět že si něco kupuje.
,,Co si ta dáma kupovala" ptal se jeden z policistů.
,,Myslím že nějaké prášky. Ještě před nákupem jsem ji varoval před předávkováním.
,,Zatím nám to bude stačit" a už jsme odcházeli.
,,Co na to říkáte?" zeptala jsem se.
,,Budeme nad tím přemýšlet, ale nemůžeme stoprocentně říct že to byla ona".540 slov
3.května 2020
ČTEŠ
Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | Šikana
RomanceStarší knížka, berte na to pls ohledy😊😂❤️ Tara je milá a především chytrá dívka. Ve škole je za to dost odsuzována. Hlavně partičkou čtyř kluků. Vše se změní v jeden den, jedním pohledem. Omlouvam se moc za Slovenštinu😂❤️ Slovenština- překladač�...