Chtěla jsem poděkovat mamce za toho ptáčka. Byl nádherný a furt se mi vtíral na rameno.
,,Mami?" zakřičela jsem když jsem scházela ze schodů. Nedostalo se mi odpovědi. Vyšla jsem zpátky schody a vydala se do ložnice. Nikdo tam nebyl. Byl tam ale celkem bordel a protože já bordel nenávidím trosku jsme tu poklidila. Zarazila jsem se u krabice. Ne protože by to byla krabice, ale vypadala dost opotřebovaně. Když jsem krabici zvedla vypadla z ní fotka. Teda vlastně dvě. Na jedné seděla holčička. Seděla před autem kterému byla vidět poznávací značka. Taková podobná byla na tom autě o kterém se mi zdálo. Raději jsem si jí opsala.
A druhá fotka. Ta druhá fotka byla úplně stejná jako ta Domčova. Chtěla jsem vědět proč máme fotku která s námi není vůbec spojená. Ihned jsem vzala do ruky mobil a vytočila mamky číslo. Nezvedá mi to. Asi je na nějakým pohovoru. Mamka měla práci realitní makléřky. Měla moc práce a části jezdila do zahraničí. Za to táta pracuje jako ošetřovatel v zoo. Rada tam ve volném čase za nim chodim. Nejraději mám takového mini šimpanze o kterého se starám. Mám jí moc rada a ona mě taky. Táta mi furt říká že jsme jako dvojčata. Máma a táta jsou úplně jiní. Táta si dela čas kdy jen to jde, za to mamka se raději věnuje práci. Teď je ale táta stále u babičky a mamka je někde bůhví kde.
Chvíli jsem si psala s Domčou, ale po chvilce mě přestalo bavit jak furt mluví o jednom filmu.
T: Dominiku? Ty asi moc chceš na ten film že jo
D: Jo a moc!
T: Tak jdem!
D: jupiiiiiii. Dneska za dvě hoďky Taruš před kinem. Ty brďo skáču radostí!!!
T:😂😂
No jo to byl cely Dominik😂
S: Hele myslím že niečo chce tvoj vtáčik😂🦉
T: jajj😂 už to taky slyším.
S: pozor ať ti neuleti😂😂
T: no jo no jo
V tu chvíly mi skočil na rameno. Odrazil se od hlavy a proplul mezi skvirou v okně.
S: Pozeraj koho tu mám
Otočila jsem se směrem k oknu kde stal vysmátý Sam a měl na rameni MÉHO ptáčka.
T: už jdu😂
Vzala jsem klec a utíkali k Samovi.
,,Ahoj Same" řekla jsem v celku udýchaně.
,,No ahoj😂" řekl se smíchem.
,,Tak už se nesměj."
,,Tak jo😂 nechceš si pustiť film?"
,, no klidně, ale kolik je hodin?"
,,Bude šesť, prečo?"
,, Já jen že v devět s Domčou jdeme do kina"
,,Tak jo" usmál se a šel pro notebook.
,,Tak čo si pustíme??" Přemýšlela jsem co jsem ještě neviděla.
,,Nechám to na tobě" řekla jsem a Sam už hledal film. Nakonec jsem si pustili nějakou komedii. Hodně jsme se nasmáli. Takže jako leželi jsme tak že já jsem měla hlavu na Samovi hrudi a Sam mě obejmul rukou. Bylo to hrozně příjemné, cítila jsem se s ním v bezpečí.
,,Tak jak se ti páčil filmik?"
,,Byl skvělej moc jsem se bavila" podívala jsem se mu do očí, měl je nádherné. Takové modré jako nebe do kterého bych odletěla. Dlouho jsme se na sebe koukali. Civěli jsme na sebe a vnímali jen nás dva. Pak
Se začal přibližovat. Začala jsem být nervózní. Nikdy jsem se nelíbala, bylo to proti moji srsti, ale přesto jsem moc chtěla. Pak
propojil naše rty. Polilo mě příjemné horko, bylo to nádherné. Vedl mě, byl tak opatrný. Začal mi docházet dech a já se chtěla odtrhnout, ale Sam mě nechtěl vůbec pustit. Očividně se mu to moc líbilo. Jenže problém byl že už jsem pomalu přestala dýchat. Proto jsem do Sama lehce strčila. On konečně pustil a já těžce popadala dech. Když už jsem normálně dychala koukla jsem se na Sama. V tu chvíli jsme se oba rozesmáli. Já už to ale nevydržela a vrhla se na nej. Nikdy jsem tohle nechtěla ztratit.
NIKDY630 slov
26. dubna 2020
Ahoj lidičky, mám nový mobil. Juuuuchuuuuu
Lépe se mi na něm píše, ale budu si na to ještě zvykat.😂 Přeci jen přecházím z malého ip 6s na obrovskou lopatu ip 8+😂😂😂
Mějte se pěkně a papapapappap😂❤️❤️❤️
ČTEŠ
Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | Šikana
RomanceStarší knížka, berte na to pls ohledy😊😂❤️ Tara je milá a především chytrá dívka. Ve škole je za to dost odsuzována. Hlavně partičkou čtyř kluků. Vše se změní v jeden den, jedním pohledem. Omlouvam se moc za Slovenštinu😂❤️ Slovenština- překladač�...