,,Hele, ty se semnou nebavíš?" zeptal se Dominik a já měla stochuti mu vlepit.
,, Zkus hádat Dominiku😏".
,,Tak promiň, ale my nejsme jako Samuel.." řekl trochu se smutkem.
,,To ti mám jako věřit?"
,, On si tak trochu kamarády vybírá. Začne se s nimi sbližovat a když lidi nechtějí začne jim dělat zle. Proto si s klukama nemůžeme dovolit odporovat, nikdy bychom neublížili holce a už vůbec ne tobě".
,,Hm" řekla jsem a trochu jsem se na něj usmála. Nevěděla jsem jestli to myslí vážně, ale Domča na mě nikdy neútočil ani se o to nesnažil. Vždycky jsem ho měla tak nějak ráda.
,,Doufám že mi alespoň trochu věříš" vytrhl mě z myšlenek o něm.
,, Proč ale Samuel šikanuje mě, když se nikdy nesnažil být ke mne milý Domčo" začala jsem mu říkat Domčo protože mi to přišlo hrozně cutee .
,, Hele Taruš to fakt nevím, nikdy nám to neříkal " usmála jsem se nad tou přezdívkou kterou mi dal
,,Aha, i tak díky" usmála jsem se a zase se topila v těch jeho očích.Pohled Dominika
,,Aha, i tak díky" usmála se a vryla svoje oči do těch mých. Měla krásné modré oči podobné moři. Moře v kterých se neumím přestat topit. Jen jsme tam tak seděli a civěli na sebe. Koukali by jsme se na sebe snad do konce hodiny, ale Metoušková ta blbka musela vyvolat zrovna Taru. Bylo vidět že se stejně jako já nerada odtrhla od očích toho druhého. Když už stala před tabulí nemohl jsem si nevšimnout Sama kterej očividně z neznámého důvodu byl naštvaný.
,, Co ti je brácho?" opatrně jsem se zeptal abych ho ještě více nenaštval.
,, Nehovor mi brácho!" skoro až zařval.
,, Dobře Samo" odpověděl jsem mu a otočil se zpátky ke své lavici.Pohled Tary
Konec vyučováníZvonilo na poslední přestávku a já se vydala vstříc dalším úderům od Sama.
Což se ale překvapivě nestalo . Viděla jsem ho jak nastupuje do auta plných krabic. Bohužel si mě všimnul a ještě stačil zvednout prostředníček. Protočila jsem nad tím očima a kráčela si zase dál ve své cestě.O pár minut později
Seděla jsem na posteli. ,,Neumírej Chacku!" ozývalo se z filmu který jsem právě sledovala.
Milovala jsem TiTanic už když jsem byla malá.
A vždycky se to neobešlo bez slz. Slyšela jsem brzdy od kol a vlitla k oknu. Myslela jsem si totiž že přijel táta, ale místo toho tam stalo auto který mi bylo hrozně povědomý ale nebylo to auto mého táty. ,,Kdo to muže být?" zvonek mě ale rychle odvrátil od myšlenek. Rychle jsem běžela dolů otevřít a ani jsem si neuvedomila že mám na tváři už zaschlé slzy.
,,Dobrý deň, přišiel som vám dáť darček na uvítá..." zarazil se Sam když si mě všimnul.
,, Ehm, asi nazdar Same ? Ty co tu děláš?"
,,Ahoj kotě☺️ Ako sa máš? Já som tvoj nový sused😝" culil se jak sluníčko.
Co se to právě stalo. Vážně se mě zeptal jak se mám? Wtf?
,,Jinak jsi v pohodě jo Samo?".
,, Nikdy jsem se necítil lépe" řekl a já jsem cítila že fakt není něco v pohodě.14.dubna 2020
509 slov
Ještě dnes bude další kapča 😍😍✨✨
Písnička - Love me Like you do ( 50 odstínu šedi❤️❤️✨✨)
ČTEŠ
Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | Šikana
RomantikStarší knížka, berte na to pls ohledy😊😂❤️ Tara je milá a především chytrá dívka. Ve škole je za to dost odsuzována. Hlavně partičkou čtyř kluků. Vše se změní v jeden den, jedním pohledem. Omlouvam se moc za Slovenštinu😂❤️ Slovenština- překladač�...