𝚂𝚒𝚡) les🌲🌲

2.2K 91 22
                                    

Z toho křoví vyskočil...
Matyáš.😏😂
,,Co tu děláš?!"
,,Ehhh, no řekněme že mě sem zavedla láska"
řekl Matyáš a já měla stochuti se na celé kolo rozesmát. A taky že jsem se neudržela.
,,To si děláš prdel že jo?😂😂 To je jak ze špatné telenovely" rozesmála jsem se tak, že se musela všechna zvěř v tomhle lese splašit.
,,Jo tak to mi moc nevyšlo..." vyslovil tak potichu že jsem to sotva slyšela a poškrábal se na zátylku.
,,Sice nevím o co si se snažil, ale rozhodně ti to nevyšlo Matyáši" zasmála jsem se, ale už né tolik protože mi docházel dech.
Sedl si vedle mě a nohy natáhl do vody tak jako já.
,,Budeme dělat že se to nikdy nestalo, dobře?"
,,Bude to tak lepší 😂" a poklepala jsem ho na zádech.
,,No jo, no jo, hlavně už se mi prosím nesměj, co tu vůbec děláš?" a dal mi ruku na stehno.
Rychle jsem jeho ruku sundala a podívala jsem se mu do očí. Neumím číst z očí, ale řekla bych že pociťoval radost. A pak jsem se uchechtla.
,,No to bych se spíše měla ptát já tebe😏 Každopádně já tu bývám často pročistit si hlavu" podívala jsem se na něj a vypadal hodně nervózně.
,,Jo tohle, no já... Já jsem tu hledal svého psa!"

Pohled Matyáše

Panebože! To snad ne! Vážně jsem řekl že jsem ztratil svého psa?
,,Vážně?? To je mi lito, pomůžu ti" a už se zvedala a prohledávala všechny kouta lesa.
,,Tady není!"
,,Tady v popelnici taky není!"
,,Jé, tady je!"
Prosím? Já jsem žádného psa neztratil tak co to je za psa!
,,To není možné !" přistoupil jsem k ní.
,,Ha! Mám tě!😂😂 žádného psa si nehledal, takže mi řekni co si tu dělal" smála se.
,,Tak dobře, máš mě. Byl jsem tu za tebou abych se ti... nooo" nevěděl jsem jak ji to říct.
,,noo?"
,,Přišel jsem se za vše omluvit!" uff, a je to venku.
,,Nevím co říct😂🤷🏼‍♀️ asi že děkuju" a nahrnula se mi do objetí.
,,To já děkuju, že si mi odpustila" usmál jsem se na ní.
Pohled Tary

,,Už bych měla jít" oznámila jsem Matyášovi když se začínalo stmívat.
,,Jasné, moc jsem si to užil. A dekuju že si mi odpustila, ani nevíš co to pro mě znamená!" usmál se a na rozloučenou mě objal.
,,Já jsem si to taky užila, tak musím ahoj!
zamávala jsem mu a vydala se domů.
Byla jsem myšlenkami úplně mimo. Proč se ke mne Dominik a Matyáš takhle chovají?
Nechápu, každopádně je to od nich milé..
Už jsem viděla můj barák a tu jsem si uvědomila že jsem dost dlouho nenatočila video. Jo jsem youtuberka🤷🏼‍♀️ Jmenuju se Tarily. Nikdo neví kdo jsem... ani moji kamarádi, jen jedna.
,,Ahoj ma-" chtěla jsem pozdravit, ale všimla jsem si papírku.
,,Jeli jsme s tvým tatínkem k babičce na oslavu. Nechtěli jsme tě tím zabývat, nevíme kdy se vrátíme. Na lince máš peníze, věříme ti. S pusou MÁMA❤️"
Nebyla jsem šťastná, ani smutná. Bylo mi to tak nějak jedno.
Sedla jsem si k počítači a začala natáčet. Nevěděla jsem ještě co. Vždy když mám takový problém, podívám se na silver button a ten mi vždy poradí. No jasné! Natočím módovaný minecraft! Já vím, jak originální.

,, Mějte se pěkně a u dalšího videa, ahoooj!!"
ukončila jsem video a vše přesunula do jedné složky. V ten moment mi cinkl mobil. Od koho to asi je?!
Počkat co? Od moona? No jasně jak jsem mohla být tak naivní? Napsal na ig Tarily.
Jdu si hodit sprchu a pak mu odepíšu.

20.dubna 2020
581 slov
Zkuste uhodnout, co by ji tak mohl napsat😏

Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat