Moc jsem si to užívala. Pořad jsem se líbali. Pak jsem si to všechno uvědomila. Co se v mem životě stalo. Vždycky se mi snažil dělat zle. Jakkoliv, ať už hnusnými slovy nebo už fyzicky. A teď? Teď by udělal cokoliv aby mi vykouzlil úsměv. Stejně mi to nehrálo. A tak jsem se odtrhla.
,,Čo se děje?"
,,Víš Same , je to všechno nějaké divné. Chováš se úplně jinak.." Nevím co si mám myslet"
,,Taro, neviem čo na to mám povedať"
,,Tak super, já už jdu ahoj" už jsem neposlouchala co mi říkal a praskla za sebou dveřmi. Jak jako že nemá co říct. Bože, jak jsem si mohla myslet že se změnil! Do odchodu mi zbývala asi hodina , když mi pípl mobil.
,,Ahoj Taro, už viem čo cítím. Ale nedokážem ti to napsat po telefonu. Musíme se sejít"
Dnes jsem neměla vůbec náladu se s nim ještě bavit.
,,Fajn ale rychle" oblékla se a vydala k Samovi.
,, Taro, hrozne ťa milujem. Všetko som to robil pretože som chcel mať tvoju pozornosť. Nikdy by si si ma nevšimla. V skutočnosti som dobrý chlapec s dobrým srdcom ktorý bije len pre teba. Celé ti ho dam ak budeš chcieť. Si tá najlepšia osoba ktorú poznám." Tyhle slova mě neskutečně dojala..
,,Já.. nevím co říct. Je to tak nádherné"
,,Budeš moja holka?
,,Ano" teď jsem se rozbrecela na plno. On si mě přitáhl blíže a už dnes sppojil naše rty. Bylo to tak... krásné.
,,U - už je pozdě" pronesla jsem do polibku.
,,Jasné tak bež" usmál se a naposledy mi dal pusu.
Když jsme se rozloučili což trvalo dalších deset minut jsem vyrazila ke kinu. Z dálky už jsem viděla tu známou tvář. Dominika.
,,Ahoj Domčo"
,,Ahoj Taruš, tak jdeme" byl natěšeny jako malé dítě.
,,Jo jasně" řekl jsem a on propletl naše prsty. Nevadilo mi to. Byl to můj kamarád a to kamarádi dělají. Sedli jsme si do sedaček a chroupali popcorn.
Pořad jsme měli ruku v ruce, což mi nevadilo, ale když mi dal ruku na stehno už mi to bylo nepříjemný. On to asi pochopil a tak se odtáhul. Film byl skvělý, byl to asi jediný film tohoto žánru který jsem kdy dokoukala.
,,To bylo skvělý!!" pištěl až mě boleli uši.
,,Jo jasně" zasmála jsem se.
,,Víš musím ti něco říct" a chytil mě za ruce.
,,Poslouchám" usmála jsem se ikdyž jsem se trochu bála co mi řekne.
,,Víš, měla by sis dávat pozor na Sama. Tenkrát se vsadil že tě dostane a nevím jestli ta sázka platí" jakoze jsem stala s otevřenou pusou. A poradně se napil z flašky kterou si přinesl z domu.
,,Domčo, o mě se neboj ano?"
,,Tak dobře. Měla by ses zaměřit spíše na kluky jiného typu. Třeba na mě" tomuhle jsem se musela zasmát.Šli jsme parkem a já si to užívala.
,,To nebyl vtip" přitáhl si mě k sobě. Byl tak blízko že jsem cítila jeho dech. Bylo to strašně příjemné a tak jsem vydechla. Dominik to asi špatně pochopil.
,,Ach Taro" vydychl a přisál se mi na krk. Bylo to tak příjemné. Ne! Ja mám přece Sama! Trosku jsem vzdychla ale fakt jen trochu. Dominik to ale zaregistroval a zkousnul si ret. Teď už jsem ale nemohla.
,,Dominiku přestaň!" zařvala jsem, ale on jen slastně zavrněl.
,,Ty si něco pil?!!" a pak mi spadnul do ruk. ,,Domčo! Co se stalo?! " propleskala jsem ho. Doprdele musím zavolat sanitku!
.
.
.
Jela jsem s Dominikem do nemocnice, kde zjistí co se stalo. Byla jsem hrozně nervózní. To jsem ještě nevěděla co vše se stane...580 slov
28.dubna
Ahoj lidi , chtěla bych vědět jestli se vám stále líbí můj příběh. Pokud ano pošlete do komentářů jakékoliv srdce💕 Budu se těšit na vaši odezvu❤️❤️
ČTEŠ
Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | Šikana
RomanceStarší knížka, berte na to pls ohledy😊😂❤️ Tara je milá a především chytrá dívka. Ve škole je za to dost odsuzována. Hlavně partičkou čtyř kluků. Vše se změní v jeden den, jedním pohledem. Omlouvam se moc za Slovenštinu😂❤️ Slovenština- překladač�...