Eight) Sen

2.1K 91 12
                                    

Asi si něco dal🤷🏼‍♀️ Nepřemýšlela jsem už nad tím a sedla si na pohovku. Co si dneska pustím? Už jsem dokoukala snad všechny filmy na netflixu. Pak jsem si ale všimla nového filmu. Všem které jsem milovala ps: stále tě miluju. Ten první díl jsem úplně milovala, proto jsem se velmi těšila. Když jsem na tv uviděla to známé N jsem byla velice natěšena. Byl úterní večer a já jsem pociťovala hřejivý pocit na srdci. Moc jsem si přála aby se to všechno urovnalo. Taky jsem přemýšlela  nad tím co řekl Sam. Asi se mu líbím, ale proč by to všechno dělal?
Už jsem skoro padala do říše snů když mi znovu cinkl mobil.
(M=  moon T=Tara)
M: Ahojky👋🏻.      
T: Ahoj, tak jedno video ti nestačí?😂
Vůbec jsem si neuvědomila že mi píše na můj os. Účet...
M: čože?!
T: Teda.. Myslela jsem jedno video denne😅
M: Jo, rozhodol som ho vydať eště dnes, každopádně všiml som si že hráš mc🤩
Tak jo, hned dnes si objednám závěsy, jinak to nejde.
T: Jak to víš?🙂
Znala jsem odpověď, ale třeba je to kvůli tomu náhrdelníku..
M: Tak jako všimol som si🤷🏼‍♀️
T: aha, no
M: inak si v pohodě? Už dlho si nebola v pokoji.
T: Prosím? Nemyslíš vážně že jo? Ty mě špehuješ?!
M: Nie !! Prepáč tak to nemyslím. Len mám o teba trocha strach. Ospravedlňujem sa za všetko, je to moja vina.
V něčem měl pravdu, ale v hloubi mě jsem mu chtěla odpustit. Moc jsem chtěla...
T: Jo, v pohodě odpouštím. Jdu nahoru ať jsi klidný☺️
M: Díky❤️
Přišla jsem nahoru kde se válela moje čičina. Byla schoulena do klubka a na její malou hlavičku svítil měsíční svit. Můj pohled spadl k oknu kde seděl vysmátý Sam a mával rukou sem a tam. Taky jsem zopakovala jeho gesto.
M: Konečně ťa vidím❤️😊
T: hmm, jdu spát. Dobrou🙂
M: Tak ať se ti zdají pěkné sny❤️
Pak jsem ještě napsala Domčovi jestli nechce zítra ven. Samozřejmě souhlasil. Já se jen zachumlala do periny a neřešila nic.

Seděla jsem na lavičce a vedle mě seděl kluk měl hnědé kudrnaté vlasy a někoho mi připomínal.
,,Ahoj😊" usmál se mě muž který na nás Koukal.
,,Ahoj tati"
,,Taruško sbal si kufr vyjíždíme do Londýna.
O par minut už jsme seděli v autě.
Pak už jen temnota a houkačky. Pocit že mě někdo volá. Pak už jsem vše pozorovala z 3. osoby.

Rychle jsem vylítla do sedu. Měla jsem celé čelo zpocené. Co to bylo??!
Proč se mi zdá že ty lidi od někud znám. Můj mobil se rozsvítil a naskočilo na něm pár zpráv.
M: Taro!
M: Jsi v pořádku?
M: Co se stalo?!
T: Nic mi není, jen se mi zdál divný sen.
M: chceš si o tom povídat?
Všechno jsem Samovi řekla. Cítila jsem v něm pochopení.
M: To mi je líto.. nejraději bych tě obejmul, chtěla bys?
T: Určitě, ale teď už půjdu spat☺️ Sladký sny❤️
Pak už jsem rovnou usla.

,,Ahoj!!" zakricel Dominik když jsme se sešli v parku.
,,Čauky!" řekla jsem a všimla jsem si že mu z batohu vypadla fotka.
Na té fotce seděli jeden muž a žena. Pak tam seděla holčička a chlapeček.
,,Dominiku co to je za fotku? Od nekud ty lidi znám"  začal být hodně nervózní.
,,Eeeee dej mi to prosím"
,,Dominiku co to je za fotku?!"

556 slov
22.dubna 2020

Lidi děkuju hrozně moc za všechnu podporu, přečtení, votes a úžasné komentáře.
Chci se vás zeptat jestli chcete aby Tara byla se Samem, Matyášem nebo s Dominikem☺️😂

Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat