𝙵𝚘𝚞𝚛) 𝚘𝚔𝚗𝚘✨⛅️

2.4K 107 8
                                    

Pohled Tary
Samuel odešel. A já stále střebávala svůj zážitek. Vůbec nic jsem nechápala. Samo mě první bije a teď se semnou chce vyspat?! Nechápu vůbec nic. Sakra!
Sednu si k tomu zrcadlu kde pravé visí SAMŮV náhrdelník. Vzala ho do ruky a nasála tu vůni kterou stále vsakovala. Měl takovou specifickou voňavku která mě vždycky praští do nosu. Koukla jsem se do zrcadla. Byla tam dívka která měla kudrnaté dlouhé vlasy. Sportovní postava a na krku měla náhrdelník ve tvaru diamantu.
Jsem se obdivovala v zrcadle. Něco mi přiletělo v okně. Jajjj, co to sakra bylo.
A další rána. ,,Dobře, dobře už jdu" řekla jsem si pro sebe když jsem přicházela k oknu. Až teď jsem si uvědomila, že můj a Samův pokoj dělí jen 1 metr a okno. Super, takže mi bude čumět do pokoje jelikož stále nemám závěsy. Kdysi jsem měla takové kytičkované, ale to už je opravdu dávno.
,, Ahoj Taruš, veľmi sa ospravdlňujem za ten dnešok" bylo napsáne na papíře který Sam pevné svíral v rukou.
Protocila jsem nad tím očima. Vím ale že kdybych mu nic nenapsala, asi by mi rozbil okno. Vzala jsem první fixu po které jsem sáhla a napsala na papír.
,, To je v pohodě, vždycky jsem věděla že jsi takový". napsala jsem na papír a později jsem toho litovala.
Šla jsem se zase svalit na postel. Začala jsem zavírat oči, ale vyrušilo mě zapínání instagramu.

( T= Tara S=Sam) pro nechápavé

S: To si prehnala kurvo
T: Tak sorka, ale mám tak trochu pravdu no ne?
S: Ne😂 Umím být milý, ale ty sis to posrala zlato
T: Neříkej mi tak Kurva!
S: Ale copak Taruška se nám zlobí?😂
T: Ani si neumíš představit jak si otravny😒
S: To si prehnala!
Uživatel Samuel Miščík si vás zablokoval.
Byla jsem za to ráda, alespoň si sním už
nemusím psát. Což byla pro mě výhra.

Ráno
Udělala jsem znova raní hygienu a vyrazila na snídani. Mňam miluju palačinky😍
Hlavně s nutelou🤤
,, Nadzar" Křičel Samo když mě vítal u dveří.
,,Co tu děláš??!"
,,Musím" pokrčel rameny a pokračoval v cestě.
,,ah...."
,, a teď si to vypiješ blbko!" zarval že mi praskly ušní bubínky.
Nijak jsem se nebála, věděla jsem co se stane.
První kopanec jsem dostala do obličeje, další dva jsem schytala do břicha a poslední čtyři do nohy. Ještě na rozloučenou mi vlepil facku . Otočil se na patě a odešel.
Dnes do školy nejdu. No rozhodně ne takhle. Vytáhla jsem zrcátko, trochu se učesala a korektorem zamaskovala rány na tváři.
Pak jsem se vydala do školy s půl hodinovým zpožděním.

Pohled Dominika

Do třídy přišel Samuel. Měl strašně rozcuchané vlasy a triko od bláta. Začalo zvonit, a Tara nikde.
,,Hele nevíš co je s Tarou?" zeptal jsem se Sama
,,Já neviem, možno zaspala" pokrčil rameny.
Učitelka zrovna měla svůj nudný výklad když do třídy vtrhla právě ta dívka nad kterou jsem furt myslel. Samuel se jen uchechtl při pohledu nad její ránnou na noze.
,, Co si ji kurva udělal Samueli?!" křičel jsem po Samovi když zazvonilo na přestávku.
,,Já som jej nič neurobil Dominiku!!" zakřičel a ve mne se vařila krev.
,,Je to obyčajná štětka!"
,,A dost takhle nikdo nebude říkat Taře!!" zakricel jsem a jednu mu vrazil. Odletěl hodně daleko. Spustila se mu krev z nosu a já mu vlepil další do ruky. Sykl bolesti a snažil mi jednu vlepit, ale tu ruku kterou napřáhl jsem uchytil a zastavil. Dobil bych ho kdyby nás Tara od sebe neodstrčila.

15.dubna 2020
579 slov

Jeho pohled| Dokončeno| Moon | StudioMoonTV | ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat