Αυγής POV
"Βγες έξω να σε δω!" φώναξε η Αρετή και το έκανα ανοίγοντας την κουρτίνα του δοκιμαστηρίου.
Κοίταξα την Αρετή για να δω τι φοράει και σκάσαμε στα γέλια. Φορέσαμε το ίδιο φόρεμα αλλά σε διαφορετικό χρώμα!
"Σου πηγαίνει πάρα πολύ" της είπα ειλικρινά και μου χαμογέλασε.
"Και εσένα το ίδιο. Σε πειράζει να φορέσουμε το ίδιο;" ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.
"Τι λες; Καθόλου! Θα είναι ωραίο" της απάντησα χαμογελώντας.
Πήγαμε μπροστά από τον μεγάλο καθρέφτη του καταστήματος και βγάζαμε φωτογραφίες μαζί δείχνοντας τα φορέματα μας.
"Θα είμαστε όπως εκείνο το παιδικό, η βασιλοπούλα και η χωριατοπούλα με αυτά τα χρώματα, θα είναι τέλειο!" αναφώνησε χαρούμενα και γέλασα.
"Πράγματι θα είναι!" απάντησα και πήγα στο μικρό δωμάτιο για να αλλάξω.
Όταν βγήκαμε έξω με τα κανονικά μας ρούχα πήγαμε να πληρώσουμε για τα φορέματα. Ο χορός ήταν την Παρασκευή σε δύο μέρες και είχα άγχος γιατί θα βρισκόταν και ο Άγγελος εκεί.
Θα του αρέσει το φόρεμα που αγόρασα;"Που ταξιδεύεις;" με διέκοψε από τις σκέψεις μου η Αρετή και κούνησα το κεφάλι μου για να αποβάλω τις σκέψεις.
"Στον Άγγελο. Αγχώνομαι για τον χορό. Αν είναι και ο Κωνσταντίνος εκεί; Τα πράγματα δεν θα είναι καλά" εξέφρασα τις ανησυχίες μου και η Αρετή πήρε τις τσάντες με τα φορέματα.
"Χαλάρωσε, τίποτα κακό δεν θα γίνει. Να είσαι θετική" είπε χαλαρά και εγώ αναστέναξα. Να είμαι θετική. Άκουσα το τηλέφωνο μου να δονείται έτσι του έριξα μια ματιά.
Από Άγγελος: Τι κάνετε; Σε δολοφόνησε η Αρετή ή ακόμη;
Γέλασα ελαφρώς διαβάζοντας το και αφού μπήκαμε στο αυτοκίνητο του απάντησα.
Προς Άγγελος: Μόλις φεύγουμε. Χαχα ακόμη ευτυχώς ήταν εύκολη επιλογή. Εσύ τι κάνεις;
Από Άγγελος: Δουλειά :/ θα σχολάσω σε λίγο, αν θες πες στην Αρετή να σε φέρει από εδώ και σε παίρνω εγώ στο σπίτι.
Έδειξα στην Αρετή το μήνυμα και χαμογελώντας πονηρά μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
ESTÁS LEYENDO
Τι λες, θα τα καταφέρουμε;
Fanfic"Τι-τι εννοείς;" ρώτησε και απομακρύνθηκε από την αγκαλιά μου. "Σου είπα ότι αύριο έχω σχολείο, πρέπει να πηγαίνω" επαναλαμβάνω τα λόγια μου απορημένη. Μα καλά τι τον έπιασε τώρα; "Σχολείο; Τι-τι τάξη;" με ρώτησε και έκανε ένα βήμα μακριά μου. Αυτό...