İlk Gece

9.6K 37 35
                                    

Odamda otururken içeri kürt üvey babam girdi. Bana ilk önce tecavüz edeceğini sonra beni satacağını söyledi. Bacakları felçli annem küçük üvey kardeşimi emzirmekten uyuyakalmıştı. Çocukta kürt gücü vardı. O, usulca kapıyı kitlerken ben elime aldığım abajuru kafasına geçirdim. "Deli orospu!" diye bağırdı. Kaçmalıydım. "Seninle mi uğraşacağım be!" diye tekrar çıkışarak beni ellerimden tutarak dışarı sürükledi. Kapının önündeki sakallı adam altan altan gülümseyerek bana bakıyordu. Beni ona satacaktı. Sakallı adamın korumaları beni arabaya bindirirken üvey kürdüm çantadaki paraları sayıyordu. Daha sonra öğrenmiştimki o paraları alıp kaçmış, annem ve üvey kürdümü bırakmıştı. Ağlamaktan ağrıyan boğazım beni rahatsız etmeye başlarken adamın Şırnaktan biraz uzaktaki malikanesine gelmiştik. Beni üst kattaki odalardan birine götürdü. Oda güzelce hazırlanmıştı. Üstüme kapıyı kapatıp gitti. Pencere sıkıca kapatılmıştı. Zaten kaçsam bile heryerde koruma vardı. Çok geçmeden odaya yirmili yaşlarda birisi geldi. Adamın çocuklarından biriydi. Kapıyı tekrar kilitledi. Bana twerk yapmamı söyledi. "Ben anaokulu terkim bey, bilmem öyle şeyler." dedim ancak bu yalandı, Kylie Jenner'dan daha güzel twerk yapıyordum ve ortaokul terktim. Bana popomu sallamamı söyledi. Yaptım. İçimden Duru Kurt-Ay Çokta Şey söylerken twerk yapıyordum. En sonunda kafamda sert bir cisim hissettim. Sabah kalktığımda hissettiğim ilk şey vücuduma yayılan kir ve tenime değen çarşaftı. Ben kirlenmiştim.

Mafyanın TwerkçüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin