Vahide'nin Gizleri

1.5K 7 0
                                    

Ellerim çok titriyordu. Sakat fok balığına dönmüştüm. Birden bir mesaj daha geldi. Mesaj bir whatsapp grubundan gelmişti ve 'Koç' olarak kaydedilmiş birisi, "Susma haykır, kürt denizkızları vardır!" yazmıştı. Mesaja aldanmadım. Şu an tek düşünebildiğim Meriçti. Aptallık bendeydi. Ne demiş Lady Gaga, "Besle kediyi siksin götünü.". Tamda bu olmuştu onu yeni doğan bir bebek gibi beslemiştim ve geri kalanı biliyorsunuz zaten. İğrenç birisiydi. Her gece benden faydalanıyordu ama başkası vardı. Hem sütüm dökülmesin hem götüm sikilmesin kafasındaydı ama o tren çoktan geçti pezevenk Meriç. Senin götüne gazlayacağım 8 saniye Meriç. "Meriç!" diye bağırdım. Yaşadığım onca şeyden sonra boynuzlanmayı da kaldıramazdım. Meriçi geri kazanmalıydım. Banyodan çıkan Meriç yanıma gelirken ona "Dur." dedim. Bana şaşkın şaşkın bakarken evliliğimizin ilk ve en büyük yalanını ona söyledim, "Hamileyim.".  O daha bir şey diyemeden tekrar konuştum, "O yuva yıkıcı götü bülbül Özlem kim?". Meriç gülerek cevap verdi, "Arkadaşımla açtığımız fake stalk hesabı. Şırnaktaki Vahide'nin Gizleri melekleriyle arkadaş oluyorduk ama ben evlenince hesaptan çıktım o da bana şaka yapıyor. İstersen diğer mesajlara bakabilirsin." dedi mavi gözlü puşt. Tek kelimeyle ıslanmıştım. "Peki 'Koç' kim? Sana, 'Susma haykır, kürt denizkızları vardır.' diye mesaj atmış.". "O da arkadaşım. Koç diye kayıtlı çünkü 400 basan arabamı onun sayesinde aldım. Onu babama aldırmak için bana taktikler verdi. O yüzden öyle kaydettim. Grupta geyik yapıyor." dedi. O geyiğinin boynuzunu bana soksaydı keşke. Ama hamileydim, yani o öyle sanıyordu. Kendi topuğuma sıkmıştım. Biz konuşurken şarapçı kayınvalidem geldi. "Toplanın İzmirdeki yalıya gidiyoruz. Malikanemizi Yvitaminioğulları satın aldı.". Yvitaminioğulları mı? Bu çok tandıktı... bu... üvey kürdümün soyadıydı.

Mafyanın TwerkçüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin