Şarapçı Kayınvalidem

6.8K 29 18
                                    

O geceden sonra her şey değişmişti. Beni saçımdan tutup duvara vurdu ve pis bir kürt olduğumu söyledi. Ona yunanistan göçmeni olduğumu söylediğimde hain köpek, Atam iyi yapmış diyip kafamı leğene soktu ve beni dövdü. Onun istediğinin bana sahip olmak olmadığını daha sonra öğrenmiştim. O beni bir orospu yapmak istiyordu. Oyuncu olmak için istanbula gelip orospu olan kızlara benziyordum. Arkam 3. Köprüye dönmüştü. Parasını basan geçiyordu. Ama onu seviyordum, bana sahip olmasını istiyordum. O da beni seviyor olacaktı ki diğer sevgililerine fazla zaman ayırmıyordu. Kısa zamanda diğerlerine siktiri çakıp yolladı ama keşke eliyle yapsaydı. Geçen 2 haftadan sonra reglim gecikmişti. Hamile olabilir miydim? Hem de tecavüzcümden. Tecavüzcümün kız kardeşinin odasından aldığım hamilelik testini beni ölçmesi için içime soktum. Keşke üstünü okusaydım sadece üstüne işemem gerekiyormuş. Geçen onca dakikadan sonra gördüğüm pozitif işaretinin ardından bahçede ayaklanma oldu. Alkolik kayınvalidem rehabilitasyondan dönmüştü. Kadının öldüğünü düşündüğümden hiç sormamıştım ne olduğunu. Hamile olduğumu söylemek için üç ay beklemeye karar verdim böylece bebeği aldıramayacaklardı. Kadın elinde Dom Perignon şişesiyle gelmişti. Akşam büyük bir ziyafet hazırlanmıştı. Sevgilimin yanına oturdum. Hepimize şarap ikram ettiler. Ben daha önce hiç içmediğimi ve kullanmak istemediğimi söyledim. Hamile olduğumu hâlâ bilmiyorlardı. İnce dudaklı sinsi orospu görümcem konuştu, "Bence içmediğinden değil başka bir şeyden." diyip güldü. Dişsiz orospu diye geçirdim içimden. Bir yumrukta amel defterini kapatırdım. Fesatlıktan kuruyup kalmıştı. Kimseden ses çıkmayınca devam etti, "İki tane hamilelik testim kaybolmuş.". Herkes bana odaklanmışken kahkaha atıp tekrar konuştu. "Tamam al bir şey demiyorum da ikincisi neden? İlkini arkana mı soktun." diyip tekrar kahkaha attı. Müneccim yarrağı yemiş nerdeyse doğru biliyordu. "Yeter!" diye bağırıp kalktım. Arkamdan seksi sevgilim Meriçte kalktı. Arkadan kayınvalidemin sesleri hâlâ duyuluyordu, "Bari şarabı içseydiniz eurodan haberiniz yok heralde gavurlar.". Merdivenleri hızlı hızlı çıkarken ikinci katın başında işe yeni başlayan hizmetçiyle karşılaştım. Meriçe yalnız kalmak istediğimi söylediğim için gelmiyordu, keşke gelseydi. Hizmetçi tereddüt etmeden bana tokat atarak merdivenden düşmemi sağladı.

Mafyanın TwerkçüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin