- Da li možda želiš da pričamo o onom momku sa kojim si bila u sobi?- pogledala sam u Nemanju, nervozno je vrteo ključeve od automobila.
-To mi je dečko. Zove se Vlada.
-Glupačo, je l znaš da on radi za tatu? U vezi si sa likom koji podnosi izveštaj o tebi.
-Alo, Nemanja. Kako to razgovaraš sa sestrom?- ustala sam i uzela mu ključeve, nervira me jer stalno lupka sa njima i stvara tenziju.
-Kako je glupa jebote...- shvatila sam ja kako radi muški mozak. Dobro znam zašto je Nemanja vredja.
-Nisam znala degenu.- proderala se, pokupila telefon i otišla u sobu. Stavila sam ruke na glavu. Nemanja mi je prišao sa ledja i zagrlio me.
-Izvini, mama. Biće sve u redu, znaš da pazim na njih dve.- poljubio me je i otišao u sobu.
Nataša
-Nataša?- stojao je ispred mene.
-Molim?- gledala sam u telefon i odgovarala na poruke.
-Raskidaš?
-Da, Vlado. Šta ti nije jasno? Smorio si me.- zaobidji me čoveče. Ne volim ga više. Ne želim da budem u vezi sa tatinim potrčkom.
-Imaš li drugog?- lomio je svoje prste.
-Iskreno...da, svidja mi se neko.- zašluzio je istinu za kraj. Ima jedan lik. Kako godine prolaze, sve više mi se svidja. Ja sam za njega dete, ali ko zna.
Možda ce mu se promeniti mišljenje. Trudim se da izgledam što starije zbog njega.
- Da li tvoj tata zna da raskidaš sa mnom?- besno je dodao.
-Naravno da ne zna, niti će saznati. A sad odlazi, izlazim večeras.- bukvalno sam ga izgurala uz sobe i krenula sa sredjivanjem.
Kosa mi se skroz osušila dok nisam raskinula sa njim, dobar je mali. Verovatno ga dobro plaćaju. Pa ipak je bio dobra zabava, ali za ljubljenje.
Ništa više od pipkanja. Nikada nije smeo da me uhvati dole, ali zato sam ja njega opipala za sve pare.
Kosu sam uvila i obukla kožne, duboke, crne pantalone i belu majicu sa dekolteom. Na nogama sam imala srebrne sandale na štiklu.
-Mama odlazim.- javila sam se, ona i Milica su radile domaći. Mama ovaj put nije dozvolila da joj Nemanja i ja sve uradimo.
-Goriš- dobacila sam Ivoni. Ušla sam u njen porše i krenule smo.
-Gde ćemo? Ponela sam perike iza.- vragolasto mi se nasmešila. Uzvratila sam joj osmehom.
Tatice žao mi je, moram ti se osvetiti za podmetnutog dečka.
-Idemo kod taticeee.- provalila me je hahahah. Ludača.
Namestile smo perike i parkirali ispred najpoznatije bele vile. Kockarnica. Mi ćemo sprat više. Čim smo izašle stavila sam naočare.
-Dobro veče dame, izvolite.- otvorili su nam vrata. Unutra je bio mrak i skinula sam naočare. Dok smo se penjale stepenicama iza nas su išli momci i zviždali.
Moja crvena kosa do ramena samo je bila šlag na torti.
Sele smo u separe. Uzela sam cigaretu i dok sam uvlačila dim osmotrila sam okolinu. Neki momci su nam polako prilazili i ja sam namignula Ivoni.
Danijel je sedeo sa dve ribe, Lazar je pokušavao da skine nekoj kurvici haljinu pred svima. Popizdela sam jos više. U jednom trenutku tata je prošao, ali sva sreća nije me video. Stavila sam ruku na lice.
-Gde ste ribice?- pa to je Srđan, a iza njega je išao Nenad. Oni su najbolji drugovi mog brata. Sigurno će nas otkucati.
Uzeo je momka koji je sedeo pored nas za kragnu i podigao.
-Razguli.- seo je do mene i zagrlio me.
-Tatica.- nasmejala sam se. Okrenula sam se i videla tatu, vraćao se u podrum. Ponosna sam na njega kada ga vidim da je veran mami. Volela bih da nadjem nekog kao što je on.
-Providne ste jako. Eno ga Nemanja.- pogledali smo ka jednom separeu. Nemanja je sedeo a izmedju njegovih nogu bile su dve devojke.
Šta mislite ko se sviđa Nataši?
KAMU SEDANG MEMBACA
Od pakla do raja|Drugi Deo|✅
RomansaDrugi deo priče "Od pakla do raja". Miona i Tadija su krunisali svoju ljubav venčanjem i decom, ali njihov život nije kao iz bajke iako su se nadali da će tako biti. Tadijin posao raste, a sa tim i njegove obaveze. Njegova naslednica se iznenada u...