Posle par uzbudljivih sati sa Natašom i Nemanjom, došlo je vreme za realnost. Vreme je za posao i probleme koji se samo nižu na sudbinu ove porodice.
-Hoćeš li ti meni objasniti šta se dešava između tebe i moje ćerke, već koji put sam vas uhvatio da se gledate kao zveri?- nije mi jasan Lazar, ne razumem šta izvodi.
-Ništa se ne dešava.- ustao je i izašao. Da, dešava se.
Već danima imamo probleme, tačnije krticu. Otkriveni su svi naši dobavljači i datumi i vremena isporuka. Pokušavam da prećutim sve, ali ide mi sve teže i teže.
Ne želim da moja porodica ima išta sa tim, ali dobro bi mi došao još jedan ja.
-Ćale, idem ja.- stajao je na vratima.
-Sačekaj. Zatvori vrata.- izvršio je naredbu i seo ispred mene.
-Stvar je jednostavna. Da li želiš da pomogneš?
-Čekao sam dan kada ćeš mi postaviti to pitanje. Naravno da želim. Šta treba?- uzeo sam papir i zapisao mu broj.
-Ovo je broj od Strahinje. On je stariji od tebe tri godine, momak zna posao, to mu je u genima. Pozvaćeš ga i reći ko si. Objasniće ti sve.
-Važi.
-Samo...
-Majci ni reči, znam ćale. Bez brige.- namignuo mi je i izašao.
Krenuo sam sa pregledanje pošte, ali me je prekinuo telefon.
-Sve su uzeli.- to je bio jedan od radnika, ali nadam se ne onaj koji je vozio najviše robe.
-Ko? Gde si sada?
-Na autoputu sam, uzeli su ceo kamion. Žao mi je.-ponovo smo izigrani.
Uhvatio sam se za glavu i duboko disao. Problem i problem.
Nataša
Besna sam na Lazara. Ne mogu više da trpim tu njegovu mržnju mene. Htela sam samo da pomognem, nisam učinila ništa loše.
Želim da odmorim misli. Spremila sam krevet i zaspala.
Ujutru sam odvezla sestru u školu i krenula na fakultet. Nemanja ponovo nije bio u kući jutros, a mama je otišla na posao. Kada su se završila predavanja krenula sam po Ivonu. Ona radi u firmi svoga oca i mrzi školu, zbog toga nije nastavila fakuktet.
-Maco? Što si tako loše raspoložena?- čim je ušla zagrlila me je.
-Želim alkohol.
-Znam, vidimo se večeras.- odvezla sam je njenoj kući i produžila do svoje.
Na ulazu sam srela Nemanju, pozdravili smo se.
-Nisi bio danas na predavanjima, za mesec dana je ispit.- spustila sam svoju torbu i izvadila skripte.
-Važi, kopiraću to.- pokazao je prstom na moje sveske.
-A šta ja imam od toga?
-Kupiću ti šta želiš.- prevrnuo je očima.
-Znaš da mogu da tražim celu zgradu?- upitno sam ga pogledala, dok je on sedeo za kuhinjskim stolom i jeo jabuku.
-Ali nećeš, znam te.- namignuo mi je.
-Želim novi kvatro sa plazmom.- krenula sam ka svojoj sobi i zatvorila vrata.
Satima sam čitala nove lekcije i upijala svaku reč. Telefon sam odavno isključila. Zbog toga me nije iznenadilo kucanje na vratima.
-Idemo na žurku?- okrenula sam se ka vratima i ugledala Ivonu u kratkoj beloj haljinici. Držala sam u rukama sveske i jela štapiće sa kikirikijem.
-Mrzi me nešto...- nastavila sam da čitam.
-Strahinja je tamo!- bacila sam štapiće i skripte i krenula sa sredjivanjem. Obukla sam crni šorc i majicu koju sam zavezala ispod grudi, jer večeras si moj.
-Izlazimo!- dobacila sam mami.
-Vrati se pre jedan, sutra ustaješ rano!- odmerila me je i mahnula mi. Nismo se ni videle danas pošteno, ali znam da me ona nikada neće ometati dok učim. Verovatno se nadala da ću ja biti ta koja će doći posle učenja.
Žurka je bila na privatnom imanju, pored jezera. Svakog leta ovde dolazimo. Ulaz se plaća, da bi bilo pića i za sledeći put.
Na ulazu sam dala novac i sa vrata ugledala njega.Igrao je ili bolje reći trljao se o neku polugolu devojku, plave kose. Nasmejala sam se. Taj momak zna kako da se zabavlja.
Gledala sam ga i tada me je neko uhvatio od nazad, za struk.
-Ha?- novi je.
-Selim. Ti?- uhvatila sam ga grublje za vrat i poljubila. Igrali smo i ljubili se. Dodirivao me je po stomaku i išao sve niže.
-Gde ćemo?- vikao je, a ja ga ni tako nisam čula. Pročitala sam mu sa usana, jer je muzika preglasna. Znam mesto, nije bilo potrebno da mu išta govorim, samo me je pratio.
-Ovde se slabije čuje muzika, dobro je.- uzdisao je. Okrenula sam se ka njemu i poljubila ga. Podigao me je i uneo u neku sobu.
-Zauzeto jebo te!- prekinuli smo sa ljubljenjem i ugledali Strahinju sa nekom crnkom na krevetu.
-Osim ako ne želiš da deliš sa mnom?- nasmejala mi se gola crnka. Odmahnula sam glavom i okrenula se.
-Idemo mi negde drugde.- uhvatila sam Selima za ruku.
-Mala!- ponovo sam se okrenula ka njemu, oblačio je crne farmerice. Upitno sam ga pogledala.
-Selime, zamenićemo se na kratko.- namignuo mu je, a crnka je raširila noge i gledajući u Selima počela da se mazi. Zažmurila sam i osetila nečiju ruku na leđima.
-Ovde!- odveo me je na terasu u drugoj sobi.
-Šta sad?- gledala sam u prste. Nervozna sam? Zašto?
-Skidaj se!- da se skinem? Mislila sam da...da nije ovakav prema meni.
-Jesi siguran?- stavila sam ruke na ivice šorca. Pogledao me je u šoku i prišao mi.
-Naravno da ne. Ne misliš valjda da bih imao nešto sa tobom?- ponovo me je ponizio.
YOU ARE READING
Od pakla do raja|Drugi Deo|✅
RomanceDrugi deo priče "Od pakla do raja". Miona i Tadija su krunisali svoju ljubav venčanjem i decom, ali njihov život nije kao iz bajke iako su se nadali da će tako biti. Tadijin posao raste, a sa tim i njegove obaveze. Njegova naslednica se iznenada u...