Kazna

894 31 3
                                    

-Nataša? Šta je ovo?- budi me Vasil koji viče.

-POLAZI!- uhvatio me je nimalo nežno za ruku i povukao za sobom, do dnevne sobe.

-Kako saznajemo, video je predala anonimna osoba. Devojka sa videa je ćerka i žena poznatih biznismena...

Bila sam u šoku, bio je to onaj video Strahinje i mene u njegovoj sobi. Spustila sam se na pod i pokrila lice rukama.

-Da li želiš da mi objasniš?- nisam mogla da ga pogledam u oči. Ono što sam toliko skrivala, izašlo je na videlo. Strahinja me je izigrao, a ja glupača sanjam o našem zajedničkom živitu.

Telefoni su počeli da zvone. Očigledno je da se loše vesti brzo šire.

Potrčala sam u kupatilo i zatvorila se.

-NATAŠA! OTVORI VRATA.-počela sam da plačem. Moja porodica je obrukana. Na sva zvona zvoni kako se jebem sa radnicima. Brisala sam suze, a one nisu prestajale da teku.

-NATAŠA, JA ODLAZIM, KAD SE VRATIM RAZGOVARAĆEMO.- zalupio je vrata od stana i izašao.

Polako sam i ja otvorila vrata od kupatila i provirila.

Otišao je.

Uzela sam telefon u ruke, ali tada je neko pokucao na vrata. Provirila sam na špijunku i bio je to Strahinja.

-Ulazi, ti mi trebaš.- povukla sam ga za ruku i uvela u stan.

-ZAŠTO SI TO URADIO?- uhvatila sam se za glavu.

-Zato što nije lepo varati muža. A pošto te on nije kaznio, ja ću.- okrenula sam se ka njemu.

-Ti? Pogledaj na šta ličiš, doslovno si izlomljen.- nasmejao se.

-Ljubavi, neću ja prljati ruke tvojim otrovom. MOMAK.-na njegov uzvik ušao je jedan stariji čovek.

Zaleteo se na mene i udario me pesnicom u lice. Pala sam i krv je počela da lije iz mog nosa.

-Strahinja...molim te. AA.-njegova noga je počela da šutira moj stomak.

Okrenula sam se na ledja i tad je seo preko mene, udarao me je pesnicama.

-DOSTA ŠMINKE. Idemo.- gledala sam kako se udaljavaju.

Boleo me je svaki deo tela.

-Ustani, zaslužila si ovo. Ustani.- izgovarala sam te reči na glas.

Puzila sam do stolice i polako se oslanjala na nju. Moji urlicu nisu bili tako tihi, ali sam uspela da sednem na istu.

Telefon je bio daleko od mene. Nisam mogla nikoga da pozovem. Gledala sam u sat, čekajući da se Vasil vrati. Noć je polako padala, a ja sam gubila nadu.

Vrata su se otvorila. Okrenula sam se ka njima i ugledala nepoznatog čoveka.

-Ko si ti? UPOMOĆ!- prišao mi je i začepio mi usta.

-NATAŠA! OTKLJUČAJ VRATA!- Vasil je lupao na ulazna vrata. Ne, on će otići. Mumlala sam i otimala se.

-VIDEĆEMO SE MI KAD TAD!- ne. Ne odlazi. Uzela sam bokal sa stola i udarila čoveka.

-Kučko.- uhvatio se za glavu. Stavila sam svoje šake na njegovu glavu i pritisnula njegove oči prstima.

-AAAAA!- bacio se na kolena, držeći ruke na očima. Iskoristila sam to i  pobegla  iz stana.

-VASILLL!!!- gde si? Trčala sam niz stepenice, zastajući zbog bolova. Na izlazu su bili paparaci.

-Gospodjo, da li Vam je to uradio Vaš muž?

-Da li ste dobro?

-Da li ćete tužiti muža zbog nasilja?- bilo je prekasno da se okrenem.

Prošla sam pored njih i uhvatila taksi.

-Vozi!- poslušao me je. Dok je vozio govorila sam mu gde da ide.

-Da li možete da sačekate?- klimnuo je glavom, a ja sam izašla.

Vasilova firma je još radila. Njegov auto je bio parkiran na parkingu.

-Možete li da platite gospodinu.- rekla sam portiru, on je klomnuo glavom i odmerio me.

Pogledala sam se u staklo i izgledala sam užasno. Majica mi je bila krvava, lice modro i oteklo. Oko usne sam imala skorelu krv i rane.

-Gospodjo!

-Molim te, reci Vasilu da sam tu.- zakašljala sam se i videla krv na ruci. Sekretarica je otrčala do njega.

Vasil


-Gospodine, Vaša supruga je dole..-

-NE ZANIMA ME. Izbacite je, ako ne želi sama da ode.- nije želela da mi otvorio stan koji je moj, a sada se usudjuje da dodje i zahteva razgovor.

-Gospodine ona je-

-IZLAZI!- besno me je pogledala i izašla.

Nataša


-Gospodjo, izvinjavam se, ali.- sela je pored mene i pružila mi čašu vode.

-Šta?

-Gospodin Vasil je rekao da odmah napustite objekat ili ćete biti izbačeni.- zagrcnula sam se i ponovo počela da kašljem. Polako sam ustala i izašla. Svi radnici su me gledali i sažaljevali. Dovukla sam se do parkinga i spustila se na pod, pored njegovog automobila.

Glasaj⭐ i komentariši💬, nadam se da ti se svideo👍 ovaj nastavak.

Pozdrav👋❤️❤️

Od pakla do raja|Drugi Deo|✅Where stories live. Discover now