Prošlo je par nedelja od kako sam se na silu udala za Strahinju. Nekada sam se uveče mazala puderima, a sad nanosim kreme protiv modrica i bolova. Ja, Nataša, ćerka velikog šefa, sedim na metalnom krevetu bez dušeka u samici, koju je moj pažljivi muž opremio samo za moje potrebe.
Dobijam hranu pet puta u toku jedne nedelje i to samo kada me se on seti. Svaki put uz parče hleba, dobijem pesnicu u lice ili stomak.
Da li me Bog kažnjava zbog bahatog odrastanja ili grehova mojih roditelja, ja, ne znam, ali sigurna sam da plaćam sa kamatom.
-Sutra ideš kod svog tatice da tražiš jednu kockarnicu kojom ćemo mi upravljati. Kada kažem mi, mislim na sebe. Smrdljiva kujo!- pljunuo je ka meni i otišao.
Celu noć nisam spavala, ne želim više ovaj pakao, sve ovo previše dugo traje.
Ustajem sa kreveta, kao prebijena. Ovaj gad me je ostavio nedeljama da spavam na žicama i jednom tankom ćebetu. İstežem se i skrenem pogled ka improvizivanom prozoru. To je samo obična rupa u zidu, koja sa spoljašnje strane ima rešetke. Tanjir sa skoro pa još uvek toplom pljeskavicom i flašica vode. Uzimam halapljivo i skoro da se davim od hrane. Ispod ugledam papirić.
O ovome nikome ni reč.
Vau. Pljeskavica! Čoveče! Koliko sam srećna. Bacila sam papir i praznu flašicu kroz prozor, a u tom trenutku je Strahinja uleteo u prostoriju.
-Tvoja odeća je gore, kao i kupatilo.- izašla sam i pobegla u toalet.
Sredila sam se i bilo je vreme za pokret.
Bela rolka i crne pantalone, bile su uparene sa leopard salonkama i torbom.-Napraviš li pogrešan korak, znaj da će mozak tvoje sestre biti spržen.- progutala sam pljuvačku i nastavila uzdignute glave.
-Nataša!- Nemanja me je prvu primetio i snažno zagrlio.
-Batoo!- predugo ga nisam videla.
-Smršala si, pogledaj na šta ličiš.
-Meh, ja joj to stalno govorim, ali ona samo vežba po celi dan.- Strahinja se opušteno pozdravio sa Nemanjom.
-Hajde, svi su tu.- sa lažnim osmehom sam krenula za njima.
-Oče.- Strahinja je pružio ruku Lazaru.
-Sine.- to je bio kraj.
-Lazare, mislim da treba da prestaneš da se ljutiš na mog muža. Mi se savršeno slažemo, ona svađica nije predstavljala za nas ništa.- sa osmehom sam ga savetovala.
Prošlost
-Gde si bila?- prilazio sam Strahinjinoj kući i začuo galamu.
-To tebe ne treba da zanima.- čuo se šamar.
-Kurvo! Sa mnom nećeš tako razgovarati.
-Platićeš mi za svaki udarac deset puta više. Crkni.- ponovo se začuo udarac.
-Pogledaj šta si mi uradio!- pokucao sam na okvir vrata i zastao.-Oče, pa odkud ti? Došao si da mi popušiš?- gledao sam Natašu koja briše krv sa usana krišom.
-Kajaćeš se, pusti je.- hladno sam ih gledao.
-Ako samo nekom kažeš, ona će umreti dok je bude jebalo njih desetoro.
Sadašnjost
-Nataša! Malena!- tata mi je prišao i zagrlio me snažno.
-Mnogo mi nedostaješ.- jedva sam se odvojila od njega.
-Vasil je tu, da li želiš da mu kažem da ode?
-Ne, tata, u redu je.
-Ćao.- začula sam njegov glas iza tate. Mahnula sam mu.
-Nataša silno želi posao, ljubavi reci porodici zašto si zapravo htela da dodješ.
-Amm, da, tata. Želim da vodim kockarnicu u Lenjinovoj ulici.- naglo je podigao obrve.
-Ti? Nataša gde je skrivena kamera.- svi su počeli da se smeju.
-Tata. Ne šalim se. Želim to.
-Dobro znaš da nam je to jedna od boljih kockarnica. Promet je ogroman, zašto ne uzmeš manji zalogaj?
-TATA. ŽELIM. TU.- svi su medjusobno razmenili poglede.
-Tvoja je.- bez grama emocija me je gledao.
-Hvala. Idem sada.- istrčala sam, bežeći od Strahinje.
-Ulazi u auto. Ovakav ispad nije smeo da ti se desi. Tvoja sestra će platiti svojom nevinošću.- uhvatila sam ga za ruku.
-Ne. Molim te, kao Boga te molim. Nemoj. Nema ni 10 godina.
-Jedino ako ćeš ti da ga primaš umesto nje.- počela sam da plačem.
-Pristajem. Samo njih ne diraj.- zlobno se nasmejao.
Kada smo stigli do naše kuće sačekalo nas je oko dvadesetak muškaraca.
-Gazda. Tražili ste nas sve? Da li se nešto desilo?- upitao je jedan matori deda.
-Ništa posebno. Moja žena želi da je zadovoljite, voli malo grublje.- pusti je moju ruku i ostavio me ispred njih.
Glasaj⭐ i komentariši💬, nadam se da ti se svideo👍 ovaj nastavak.
Pozdrav👋❤️❤️
YOU ARE READING
Od pakla do raja|Drugi Deo|✅
RomanceDrugi deo priče "Od pakla do raja". Miona i Tadija su krunisali svoju ljubav venčanjem i decom, ali njihov život nije kao iz bajke iako su se nadali da će tako biti. Tadijin posao raste, a sa tim i njegove obaveze. Njegova naslednica se iznenada u...