Úvod

205 11 0
                                    

Varování! 

Vnější plášť komory poškozen! 

Nadbytek energie 200%! 

Teplota jádra kritická!

Nebezpečí exploze!


Děsivá slova, že ano? Doprovázená občasnými otřesy budovy, zlověstným houkáním a blikáním sirény. Ještě před pár minutami to byl plně funkční technologicky revoluční reaktor. Než do něj skupina padouchů, ve snaze demonstrovat svou sílu, udělala díru o velikosti menšího slona. Hrozí výbuch, který může srovnat se zemí pár nejbližších čtvrtí Londýna a zabít tisíce nevinných lidí. 

Ležím na zemi, napůl v bezvědomí, stále ještě oblečená do obleku mého superhrdinského alterega Fénix. Neschopná blížící se tragédii zabránit. Normálně bych byla jako ten mýtický pták. Padla v ohni a povstala z popela. Řítila bych se nezastavitelně vpřed. Jenže jsem o svůj plamen přišla. Ukradli mi ho. Surově vyrvali z těla. Protože mě přemohla má jediná slabost. Zaváhala jsem a to mě stálo všechno.

Podle rychlého testu krve v moderním přenosném elektronickém přístroji, který je určen k přesně takovým zdravotním diagnózám, se buňky v mém těle rychle rozpadají. To, co mě učinilo výjimečnou a mocnou, už není schopné mě zachránit. Umírám. A všichni, co na mě spoléhali, zemřou se mnou.

Kousek ode mě slyším hádku tří lidí, které po hlase poznávám a s přimhouřenýma očima i na pár vteřin vidím. Drobná sobecká část mě je ráda, že ve svých posledních momentech nebudu sama s někým cizím. Ta mnohem větší se modlí, aby odsud okamžitě vypadli a utekli, co nejdále to půjde. Protože naprosto jistě vím, kdo mě našel. 

Černovlasý muž se zelenýma očima, s brýlemi s kulatými obroučkami, v tričku s nápisem E = mc² a tmavých kalhotách. Vědec s doktoráty z hned několika specializovaných oborů a velmi vysokým IQ. Modrooká zrzka v červené mikině a džínách. IT expertka a technický génius. Další muž se stejně rudými vlasy a očima, v tmavém tričku, černých kalhotách a kožené bundě. Detektiv londýnské policie. Na jednu stranu dost nesourodá skupina. Na tu druhou ti nejlepší přátelé jaké jsem si mohla přát. Harry Potter a sourozenci Ginny a Ron Weasleyovi.

K mé současné situaci vedla série událostí. Seznam rozhodnutí, co jsem pravděpodobně nikdy neměla udělat. Chyby, co zpečetily můj osud. Můj prudký vzestup i strmý pád. V posledních momentech mého života mi probíhají před očima. A já je tak musím prožívat znovu. Kéž bych se tehdy dokázala zastavit. 

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Tady máte první kratší část nové povídky, další budou delší.

Doufám, že Vás úvodní kapitola zaujala.  

Vaše Elisabeth226 :-)

FénixKde žijí příběhy. Začni objevovat