Nezvaný host

519 28 1
                                    

Po seznámení jsem se s kluky bavila celý den. Vyprávěla jsem jim o svém otci a matce, kteří mi dost chyběli. A také co jsem pochytila z vyprávění, že Bílá smečka byla nejsilnější. Do té osudné noci.

,,Máš štěstí, že jsi u nás. My tě ochráníme. A jako budoucí alfa Lesní smečky každý slib dodrží." Peter se zakřenil, ale Paul byl potichu celou tu dobu. Jako by mě tu ani nechtěl.

,,Paule. Já ti tu vadím, že? A nemusíš lhát. Cítím to z tebe. Bojíš se, že to tu změním a už to nebude jako dřív. Nemám pravdu?" Dost jsem ho překvapila. Jeho šedé oči mě přímo propalovali. A jeho hněv rostl každým mým slovem.

,,Nemáš tu co dělat! Radši se tu moc neuvelebuj. Až budeš dost velká, tak odejdi pryč." A s tím odchází z pokoje. Peter na něho kouká, jak na zjevení. ,,Omluv Paula. On je takový vždycky. Vlastně jenom v přítomnosti dívky, která se mu líbí." Moje tváře chytají červenou barvu a radši si obličej schovávám do peřiny.

Ale aby toho nebylo málo, tak žaludek se ozývá na plné obrátky. Peter se začal smát o sto šest. ,,Pojď. Ukážu ti kuchyni. A Lucii. Ta ti dá něco k jídlu. Je vynikající kuchařka." Bere moji ruku a táhne mě do kuchyně.

,,Petere. Koukám, že už jsis našel novou kamarádku?" Mladá žena se usmívá a usazuje nás k menšímu stolu. Něco kuchtí a za chvilku se po celé místnosti line vůně palačinek. Mňam.

Jen co na stůl položila talíř, jsem se na ně s chutí vrhla. A netrvalo dlouho a můj žaludek byl plný.

,,Bylo to vynikající!" Vzala jsem talíř a šla ho umýt. ,,Nemusíš ho mýt. Já to pak udělám." Usmívá se a já ho neochotně dávám do umyvadla. Jenže maminka mě učila si po sobě uklidit a tak jsem nakonec talíř vzala a umyla. Odložila jsem talíř na stůl krásně čistý a suchý a usmála se, jak jsem odvedla dobrou práci.

Peter se nad tím usmál a vzal mě ven. Ve dveřích se však zjevil alfa a zatáhl nás oba zpět dovnitř.

,,Elis. Teď se musíš schovat a nevylézat dokud si pro tebe nepřijdu. Jasný?" Mlčky jsem kývla a nechala se schovat do tajné místnosti v podlaze. ,,Petere. Najdi Paula a sedněte si sem na koberec. Musíte nějak skrýt její pach." Nade mnou zavřeli dveře a já se ocitla v úplné tmě.

Andrew:

Nečekal jsem, že nás navštíví zrovna Horská smečka. Asi chtějí ukázat, že jsou teď nejsilnější smečka, ale pokud vím, tak okolní smečky stojí při té naší a ochrání Elis i přes položení svého života.

Naštěstí, když vcházím do domku pro zraněné, tak Elis a Peter se chystají zrovna jít ven, ale včas je beru zpět dovnitř.

,,Elis. Teď se musíš schovat a nevylézat dokud si pro tebe nepřijdu. Jasný?" Když jsem slíbil, že ji ochráním, tak to i splním. Bylo vidět, že jí to připomíná situaci s její smečkou, ale souhlasně kýve. Beru ji do menší místnosti a ukrývám ji do tajného prostoru v podlaze. Otáčím se na Petera. ,,Petere. Najdi Paula a sedněte si sem na koberec. Musíte nějak skrýt její pach." Pokud by ji našli...určitě by ji zabili.

Jakmile zavírám dvířka a s Elis za nimi, mířím do hlavní budovy. Je to postarší chata s prvním patrem a je celá ze smrkového dřeva. Má menší okna a jedno velké v mé pracovně. Vchodové dveře jsou na jih, takže budova se nachází na druhé straně naší "obytné části." Vlastně ji ani nepřehlédnete mezi těmi menšími chatkami okolo. Vlastně naše vesnička má šest chatek i s ozdravovnou, skladištěm a také trénovací prostory.

Ale to je vedlejší. Před hlavní budovou stojí mladý muž s černými vlasy. Má zelenomodré oči a na levé oko je slepý. Určitě je to Dante. Nový alfa Horské smečky.

Nasazuji kamennou tvář alfy a společně s osobním strážcem, Maltnem, jdu přivítat hosta.

,,Vítám vás. Jsem alfa Lesní smečky. A vy jste... "

,,Dante. Nový alfa Horské smečky. Chci vám předat strašnou zprávu o Bílé smečce." Jeho hlas je soucitný, ale jeho oči jsou plné touhy po moci. ,,A co se stalo?" Riskuji, ale zároveň nechci, aby poznal, že už všechno vím. Jeho slepé oko mi dělá husí kůži, ale zároveň je z něj cítit vůdčí tip. Bohužel s temným srdcem ve své hrudi.

,,Byla předevčírem v noci vyhubena. I se všemi členy. Ale..." Zaráží se v půlce věty a rozhlíží se, jako by něco nebo někoho hledal. ,,Ale podle všeho měl alfa syna. Je to pravda?" Nic neví. A to je dobře. Teď si zahraji nebezpečnou hru, která může a nemusí dopadnout dobře.

,,Podle všeho umřel při porodu. Alespoň co mi George nebo-li alfa Bílé smečky pověděl."

Nikomu se nelíbí jeho přítomnost. Je z něj cítit ještě krev George i jeho ženy. A to si sem nakráčí jako největší hrdina a ze "srdce" nám sdělí novinu, kterou už dávno víme? Hajlz jeden.

,,No nic. Jen chci říci, že území teď patří Horské smečce a nikdo nevstoupí na území bez mého svolení." Trochu přijde blíže ke mně a smečka div se na něho nevrhla.

,,Doufám, že odteď budu pro vás nejsilnější smečkou já. Sbohem." Mění se v černého vlka a mizí směrem na území bývalé Bílé smečky.

Kéž by na světě byli pouze dobří vlci a ne i ti zlý.



Poslední: Síla Srdce~Kde žijí příběhy. Začni objevovat