Něco za něco

210 14 1
                                    

Obloha se změnila do několika barev. Hrála zde růžová, fialová i žlutá a modrá, jak velké žluté slunce zapadalo a vystřídalo se se svým bratrem měsícem. Les pomalu potemněl do tmavých barev a zvířata ulehla do hlubokého spánku.

S bratrem jsem běžel do smečky Lukase, abychom ho se vším seznámili a viděli, že Elis je v pořádku. Nemohl jsem se dočkat, i když jsem tušil, že ona možná nebude sama sebou.

A měl jsem pravdu. Náš přítel nás odvedl do temného sklepení a jasné vrčení nám dávalo najevo, že se nemínila s námi bavit. A vidět ji v takovém stavu bylo zdrcující.

Její hnědý vlk měl tmavší srst, ale jinak se nezměnila vzhledově. Jiné byli oči pocitově. Byli plné hněvu a touze po krvi. Její tesáky byli ostřejší a  na tom jediném světle které proudilo malým okénkem, se leskli jako křišťály. A to mě bolelo u srdce.

,,Opravdu Remuz přijde s tou ženou? Víš jaký je." bratr měl obavy a já se mu ani nedivil. Jenže nic jiného jsme neměli a tohle byla jediná možnost.

,,Já věřím alfě Vodní smečky. Remuz své slovo vždy dodržel. A věřím, že ho dodrží i teď." naposled jsem pohlédl na svoji lásku a s Lukasem a Paulem jsme odešli zpět nahoru.

Před budovou už stál Remuz a záhadná žena, která 'měla' spíše má pomoci Elis se stát zpět tou hodnou dívkou.

,,Jsem tu, jak jsem slíbil. Tohle..." ukázal na ženu v divné kroji, která stála po jeho pravici ,,to je Lefit. Je to vyvolená a jako takový dar znamená i závazek k ostatním vyvoleným jako je ona. Vždy si museli pomoci i v té nejtěžší chvíli a ona je tu zde hlavně dobrovolně."

,,Mohu ji vidět?" Natož že žena vypadala na 20, měla hlas jak malé dítě. Její dlouhé bílé vlasy měla lehce pocuchané, pončo bylo v hnědých a červených barvách a sukně ke kolenům byla upletena z jakých si listů, které pevně drželi na jejím těle.

Lukas ji odvedl do sklepa, ze kterého jsme před chvilkou sami odešli. Byl jsem zdrcen, ale zároveň měl velikou radost, že znovu to bude Elis, jakou jsme vždy znali a známe.

Remuz se mezitím postavil těsně k bratrovi a zahleděl se mu do očí. Chvíli jsem je tak stál a čekal co se bude dít dále, ale po chvíli se odtáhl a přešel ke mně.

,,Pamatuješ naši dohodu něco za něco?" věděl jsem, že to vytáhne hned, jak bude příležitost. Na souhlas přikyvuji a čekal co z něho vypadne.

,,Lefit chce tvého bratra, Paula. Má s ním plány a též zjistila, že Paul se stal jejím...jak to jen říci...druhem."

Myslel jsem, že mě nic nepřekvapí, ale tohle? To mě sebralo všechna slova, která chtěla na povrch, ale nevylezla.

,,Ale jak je to možné? Elis je má družka. A ne ta žena. Jak..." I Paul neměl slov. Je zmatený a jeho pocity chaotické. Je zraněný, ale zároveň i rozzuřený.

,,Hotovo." Za námi už stála Lefit a Lukas s Elis v náručí. Byla celá poškrábaná a špinavá. Chudinka. ,,Nebojte se alfo. Bude v pořádku. Jen musí odpočívat alespoň dva dny. Pak bude v pořádku a znovu se proměnit. Její moc byla zkrocena, ale využít ji může pouze jednou." Chvilku se odmlčuje a nakonec pokračuje dále ve svém výkladu. ,,Ale jakmile ji použije, musí ji navrátit zpět jen polibek jejího milého."

Hlavní je, že je v pořádku. Ale následující čin dokázal slova Remuze ohledně Paula a Lefiti. Lefit se postavila těsně před Paula a s tím se zjevil náš bůh a pověděl jejich společnou budoucnost. S Elis je pouto zrušeno a jeho city k ní do tří dnů zmizí. Pak zmizel a Paul, Lefity a Remuz odešli.

Ahojky. Tak konečně se mi podařilo vydat kapitolu. Jak víte, už mnoha z nás nám to nešlo a doufám, že teď už vám to všem jde.

Vaše Starry ❤️

Poslední: Síla Srdce~Kde žijí příběhy. Začni objevovat