Ali Amca

208 22 3
                                    

Buse'den

Biz şok biz vefad biz iptal.

Eylemin kulaklarından resmen duman çıkıyordu.

"BABA?! " diye bağırdı Eylem. Ağladı ağlayacak bir surat ifadesi vardı. Defneyle birbirimize baktı ve hayatımızda ilk defa mimiklerle anlaşma taktiklerimiz işe yaradı

"Yavrum, biz gi-" diye söze başladım .

"Hayır Buse yanımda kalmanızı istiyorum ve baba (!) bir açıklama fena olmazdı hani. Kim bu oros-" diyeceği anda Devrim, Eylemin ağzını kapattı. Gerçi herkes ne diyeceğini anlamıştı ama.

Eylem! Düzgün konuş, karşında arkadaşın yok."

Ali amca her ne kadar anlamasa da işleri berbat ediyordu. Hayır madem eve karı atıcan kızının evde olmayacağı bi zamanda yap.

"Haklısın baba. Karşımda arkadaşım yok kim olduğu belirsiz bi kadını öz kızına karşı koruyan yabancı bir adam var. Ve hala ne olduğunu açıklamadın."dedi Eylem. İşlerin kızıştığı belliydi. Aralarındaki baba-kız ilişkisini mahvediyorlardı. Babamı kaybettikten sonra onun değerini misliyle anlamıştım ve şimdi yanlış anlaşılma olabilecek bir durum karşısında kardeşimin aynı duruma düşmesine izin veremezdim.

"Eylem sakin ol. Benimle bi gelsene sen" dedim

"Tamam " Mutfağa doğru ilerledik.

"Bak Eylem, nasıl göründüğünün farkındayım ve sana hak veriyorum ama hükmü giydirmeden önce babanı dinle tamam mı? Bu konularda hassas olduğumu biliyosun senin babanla aranızın bozulduğunu izlemek istemiyorum. "dedim Eylemin gözleri kızarmıştı kafasını tamam şeklinde salladı ve içeri gittik. Kadın gitmişti ve kızlarla Ali amca koltuğa oturmuş bizi bekliyorlardı. Biz hemen kaş göz işaretleriyle anlaştık ve baba-kızı başbaşa bıraktık.

Akşam

"Kızlar 3 film izledik ama benim aklım hala Eylemde bi arasak ? " dedi Defne. Hepimiz hemfikir olunca teledonumdan Eylemi aradık.

" Yavrum merak ettik işin yoksa yurtta binbir zahmetle para biriktirip aldığım küçük ve mütevazı evime gelsene?" dedim. Ehehe evimi övmezsem olmaz.

"Ya siktir git bok götürüyodur orayı şimdi sahilde buluşalım."

"Taam"diyemeden suratıma kapattı pezo.

"Kızlağr sahilde buluşucaz giyiniyorum ben." diye böğürdüm karşı koltuğa shjsjs. Yukarı çıkıp sevgili dostum olan siyah pantolonumu giydim. Malum fakiriz minibüsle gittik. Şimdi iki saat aramak yerine anırmak daha mantıklı yani

"Eğyleğm" diye böğürdüm tabi kimin kardeşi hemen cevap geldi

"Böğürme beğ geldim" dedi.

"Anlat yavrum" dedik aynı anda merak kediyi öldürür ama biz dokuz canlıyız sjshsshhssh

"Evet başlıyorum. Şimdi sevgili Busenin önerisi üzerine ilk önce babamı dinledim. Kadın sevgilisiymiş. Neymiş hoşlanmışmış. Sarı çiyan. Bizim eve gelsin ebesinden girip çocuğundan çıkıcam. Kırsın dizini otursun evinde çocuğuna baksın alla alla. Onun tek görevi benimle ilgilenmek. Başka karılara bakıyo. " dedi

" Eylem sakin olurmusun acaba ?" dedi Defne

"Ya gardaşlarım babam karıyla konuş dedi ve sizde benimle geliyosunuz böylece karıdan hoşlanmazsam 37 yerinden bıçaklayıp gelinlik giydirerek çalıya atar ve intihar süsü verebiliriz." dedi çok sevgili normal(!) arkadaşım. Şimdi düşününce yalnız bırakmamalıyız ama bizi yanında istiyosa ve sonunda psikopatça intihar süsü verilmiş cinayet varsa kesinlikle gidiyoruz.

Dört TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin