DEFNE 'DEN
Hi guys!! Sabah kalkar kalkmaz bizimkileri aradım.Okul yarım gün olduğu için hiçbirimiz okula gitmiyoruz zaten.Tahminlerime göre partiye katılanlarda gelmez.Zaten partiye katılanların devamsızlık hiçbirinin umrunda değil.Partiye Ayaz'ı çağırmadık.Çok gereksiz bir insan olduğu için daha fazla sosyalleşip insanların sinirini bozmasını istemiyoruz.Müdüre partinin gündüz olacağını on ikide herkesin evde olacağını şirince söyledik.O da yedi.Parti yedi başlayıp gece ikiye kadar sürecek.Kimsenin ruhu duymaz.Hocalar o sırada sıcak yataklarında uyukluyor olurlar.TEMİZ.Eylem'i arayıp hep gittiğimiz kuaföre gitmemiz gerektiğini söyledim.Kahvaltı yapıp evden çıktım.Kuaförün önüne geldiğimde kızlar beni bekliyordu onlara ''hi guys'' dedim.Buse mal mı acaba bakışı attı.Bende sırıttım.
Saçlarımızla ilgili çok bir sorun yoktu çünkü zaten önemli olan kostümlerimiz.Devrim saçlarına fön çektirirken bende saçlarıma ne olduğunua nalmadığım seksilik ve doğallık karışımı bir şey yaptırdım.Buse Eylem in yüzündeki Tate makyajına son halini veriyordu. Kuafördeki makyöz kadın ikisine sikici bakışlar atıyordu. Eylem yerinde duramıyor tabi çünkü Kerem partneri oldu.Devrim 'i de Adrian 'a evereceğim için geriye Buse kaldı ama içimde bir his var onun dönüm noktası bu parti olacak.Zaten onun için Defne Çöpçatan A.Ş iş başından, raad olun. Ve benim en çokta benim.Kesinlikle benim.Tamam aklımda hala Ayaz piçi olabilir ama bu kimseyi ilgilendirmez.Hıh size ne be?? Eylem
''Ne konuşuyosun lan yine kendi kendine. '' dedi .
'' Hiiç partiye bir çocuk çağırdım ama bu sefer valla kendim için değil Buse için.''
Buse ''Neeğy?Adı ne?Nasıl biri?'' dedi.
''Evi arabası var evlenirsenizde üstüne yapıcak ''.
Devrim '' O zaman olur o zaman halledilir'' dedi.
'' Çocuğun adı DEMİR.Allah sahibine bağışlasın dağ gibi çocuk iyi de çocuktur.Sahiplenir değer verir.Bence kaçırma.'' dedim.
Buse ''Bence parti başlasın.Şimdi başlasın.Hadi gidelim.'' dedi.
Bir saat sonra kuafördeki işlerimiz bitmişti.Herkes evlerine dağılıp hazırlanmaya başladı.Hazırlanırken tabi ki de fotoğrafımı çekip instagram a koydum.Koymasaydım gerçek bir parti sayılmazdı.Kbkbkb.Wuhu saat altı buçukta kızlarla buluşup taksiyle okula gittik o halde yürüyemezdik.
İçeri girdiğimizde herkes bize baktı.Tabi ki de bize bakacaklar.Başka kime bakacaklar.Kendimize göre bir yer bulup oturduk.Sonra içkilerimizi aldık-ki bunları içeri sokmak hiçte kolay olmadı-ve insanları izleme seansına geçtik.Saat dokuz gibi Demir geldi.Bizi görmesi için elimi kaldırıp Buse'nin yanına geçtim.Demirle Buseyi tanıştırdım.Bir süre sonra Demir bana göz kırpıp Buse yi dansa kaldırdı.İŞTE BU BU BU BU !! Sonra saat on buçuk gibi Adrian sonra Kerem geldi Eylem ve Devrim'i aldılar.Zaten onlar gelmeden önce ikiside nerde kaldılar, gelmeyecekler mi diye söylenip duruyolardı.Harika ne güzel de yalnız kaldım.Saat on birde içeri bir çocuk girdi.Ne kadarda dakiksin bebeğim tam zamanında.Joker olmuştu.ve tüm kızlar çocuğa hayranlıkla bakıyorlardı.Analamadım zaten suratında makyaj var neyinden etkilendiniz iki dakikada.Sonra çocuğun vücuduna baktım.Ooops anladım kızlar sessizlik ve bir dakikalık saygı duruşu.Sonra böyle düşünmeme rağmen arkamı dönüp görmezlikten geldim.Biri arkamdan sarılıp '' Selam'' dedi. Hızla arkamı döndüm. AYAZ WTF !!!!
''Seni çağırdığımı hatırlamıyorum '' dedim kendimi geri çekerek.
''Sen çağırmasanda beni çağıracak bir sürü kız var unuttun mu ayrıca bende bu okuldayım ve on ikiyim e seninde sevgilin olduğuma göre '' dedi.
'' Ayaz bak basmıyo sanırım biz bu sefer normal bir kavga etmedik.Ayrıldım senden.Bitti.Sevmiyorum.Sıkıldım.'' dedim.
'' Tamam ama hiç konuşmadık bak biraz bekle bu gece yeni yıla beraber girelim.Sorun çıkmasın.Zaten gördüğüme göre sapsın.Sonra istediğini yaparsın.Ben sadece bu yeni yıla da beraber girelim istiyorum '' dedi.
''Peki ama bu saatten sonra benden bir şey bekleme sadece burda oturucaz mal gibi o kadar her şeye karışma sorun çıkarma.'' dedim.
Devrim hızlıca yanıma gelip '' Ne işi var bunun burda ?'' dedi.
''Boşver kendi haline bırak Adrian ın yanına git tadımızı kaçırmasına izin vermee bak Adrian bakıyo hadii'' dedim. Parti boyu Ayaz bana en azından bir dans edelim diye yalvarıp durdu. E benim ego tavan tabi. Sussun diye kabul ettim. Valla sussun diye. Biz tam kalktığımızda slow müzik çalmaya başladı. Where is the adalet?!?! Biz dans ederken Devrim ve Adrian'ı gördüm. Adrian Devrim'e çıkma teklifi etti ve Devrim de kabul etti! Eylem'e bakınca onun da duyduğunu gördüm ve ellerimizi birbirine çaktık. Benden kaçmaz bu Eylem'le Kerem de yakınlaşmaya başladı. Ya işte bunlar hep ben. Millete sevgili ayarladım ama kendimi sap yaptım, ne biçim bi malım acaba? Ama gerçekten Ayaz sıktı yani. Ben o kadar uzun ilişkiye gelemem kiiii. Dans müziği durdu ve geri sayım başladı. Kızlarla bir yerde toplandık hemen.
'' 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0'' HOŞGELDİN 2015 ''!! Kızlarla birbirimize sarıldık.Bu yıl yine bizim yılımız.Hangi yıl bizim değildi ki sanki !!
HERKESE ÇOOOK MUTLU BOL GÜLÜCÜKLÜ KİTAPLI SEVDİCEKLİ AŞKLI BÖCEKLİ MÜZİKLİ WATTPAD Lİ DÖRT TANRIÇALI BAŞARILI HUZURLU PARALI BİR YIL OLSUN. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Tanrıça
SonstigesÇocukluklarından beri aşırı yakın olan az biraz spastik kesinlikle psikopat kızların komik hayat hikayesi. @EceSalih @sena_bieber @aycatanay @berilatirus