Yılbaşı Hazırlıkları

284 17 3
                                    

Devrim'den

Eylemin isteğiyle Didem e gidiyorduk siz şimdi Didem kim diyiceksiniz şu meşhur sarı çiyan. Minibüse binerken yanımda para olmadığını farkettim.

"Buseğeğ bana para versene."

"Ölüden göt istenirmi Devrim."

"Allah belanı versin Buseğ."

Defne halime acımış olucakki benimde paramı ödedi ve minibüse bindik. Eylem hala sinirini atamadığı için onu sakinleştireye çalışıyorduk. 10 dakika sonra Didemin evine geldik Eylem hemen sinirle kapıyı çaldı ,Didem kapıyı açınca şok oldu malum karşısında sinirden kulaklarındna duman çıkan Eylem, onu sakinleştirmeye çalışan 3 kız.

" Kızlar meraba içeri gelin" dedi Didem, Eylem'e baktığımda sinsi sinsi sırıtıyordu kesin içeride bir bokluk yapıcak, hep beraber içeri girdik ve oturduk. Eylem tam Didem'in karşısına oturdu ve öne eğildi .

"Didem babamla ilişkinizi destekliyorum evde öyle tepki vermemin sebepi benim annemin yerine kimseyi koyamam"

Buse,ben,defne birbirimize tuhaf bakışlar atıyorduk. Eylem kesin bir piçlik yapacak yoksa bu içeri girerken öyle mal mal sırıtmazdı. Eylem,Buseyle bana dönüp "Kızlar benimle bi mutfağa gelir misiniz ?" dedi ama kaş göz haraketi yapıyordu. Bunu yapınca da cin çarpmışa döndüğü için Buseyle birbirimize bakıp sırıttık, o da aynı şeyi düşünüyordu. Buseyle kalkıp mutfağa gittik. Eylemde arkamızdan geldi. "Devrim bak şimdi sen Buseyle nalbura gidip tutkal al ve buraya getir." dedi.

" Mal tutkalı napıcaz?"

"Devrim sen getir gerisi bende."

"Ya mal söylesene. "

"Ya siz tutkalı getiriceksiniz ben de tutkalı Didem in şapmpuanının içine dökücem."

" Harika bir fikir tamam biz gidiyoruz Buse hadi." Hep beraber mutfaktan çıktık biz Buseyle kapıya doğru gittik ve evden çıktık. Buseyle sokaklarda mal mak koşturuyorduk. Mal Eylem nalburun yerini söylememişti. En sonunda Buse bir yerde durdu.

"Devrim bak şurda nalbur var yürü " dedi. Nalbura girdik .

" Amca bize tutkal verir misin ?"

" Napıcaksınız tutkalı?"

" İşimiz var amca hadi ."

" Bakın kızlar şunu alın bu daha ucuz hem napıcaksınız söyleyin" Allahım çattık ya Defne olsa kesin sapııık diye bağırırdı.

" Amca sen bize tutkal ver hadi acelemiz var "

" Tamam" oh sonunda be. Buse parayı ödedi. Biz yine koşturarak Didemin evine gittik. Buse zili çaldı. Ben ayakkabılarımı çıkarırken kapıyı Eylem açmıştı ve tutkalı almıştı bile. Biz de salona geçtik. Didem bize Eylem hakkında mal mal sorular soruyordu biz de kısa cevaplar veriyorduk. En sonunda Eylem gelince evden çıktık ve sahile gittik. Sahilde biraz oturduktan sonra kızlara bizde kalmalarını teklif ettim.Onlarda kabul edince hep beraber bizim eve gittik. Babam olmadığından bizimkiler hayvan gibi yayıldılar.

" Kızlar yılbaşı için napıyoruz? " dedim.

Sonuçta güzel bir yılbaşı geçirmeliydik. Buse lafa atlayıp

"Kostümlü bir parti düzenleyelim sadece 12'ler katılsın, yer olarakta okulun spor solonunda yaparız

" dedi bizde hepimiz onayladık. Defne " yarın okulda duyuru yaparız çarşamba nasıl olsa okul yarım gün hazırlıklar için zamanımızda var" dedi bizde onayladık. Biraz daha oturduktan hepimiz göt korkusundan benim odamda uyuduk.

SABAH

Hepimizin alarmları çalınca yataktan fırladık formalarımız yanımızda olmadığından hiç giyinmekle vakit kaybetmeden üstümüzdekilerle okula gittik.

Okula geldiğimizde sevgili müdürcüğümüz Abdulrahman hocaya gidip parti için zor olsa da izin aldık. Sırayla bütün 12. Sınıfları gezdik zaten partiyi duyan bütün 12'ler hayvan gibi anırmaya başladılar. Okul bitince kızlarla kostüm almaya giderken yolda Adrian'larla karşılaştık. Adrian bana ne giyeceğimi sorunca ''Daha karar vermedim'' dedim. O da '' Devrim partiye beraber gidelim mi ?"

" Olurrr" biraz daha muhabett etikten sonra oradan ayrılırken Kerem Eylem'i alıp konuşmaya gitti.

Eylem'den

Kerem'le bizimkilerden uzaklaştık. Ne diyeceğini merak etmiştim.

"Nasılsın?" diye sorduğunda ellerini cebine sokmuştu.

"İyidir, sen?" omuz silkip "İyi bende." dedi.

"Partiye beraber gidelim mi?" diye sorduğunda tabikide her zamanki gibi sap olduğum için kabul ettim. Zaten çocuk yakışıklı hayır demek günah. Gülümseyip yanımdan ayrıldı. Bende bizimkileri bulmakla uğraşmak yerine zaten aklımda olan kotümümü almaya gittim. American Horror Story'deki Tate'nin kız hali olacaktım.

Defne'den

Eylem gidince üçümüz kostümleri aramaya başladık Batwomen olacağım için kostümü bulmam zor olmadı.Ayaz hala arıyor ama aplanız açmaz. Tabi ki de konuşmayı düşünmedim değil ama konumuz bu değil.Yılbaşında çok dev bir parti var konumuz bu.Bende o partiye okuldaki en yunan heykeli çocukları çağırıcam.Yaşasın kötülük.Batwomen kostümünü ve geçen gün sipariş ettiğim çizmeleri aldım.Devrimisiyle Busesi nin alışverişine yardım etmeliyim.Yoksa partiyi pijama partisine çevirmek zorunda kalırız.O zaman elveda yunan heykeli jojuklar.

Buse'den

Aplanız tam bir rocker olduğu için Taylor Momsen olmaya karar verdi. Tabii aynı zamanda da tek sap benim. Ağlaq yüz. Benim kostüm işim zor değildi zaten. Siyah,baskılı bir tişört bulup Taylor aşqmınqiler gibi çoraplar aldım. Biraz acele ediyordum çünkü Eylem malı Tate makyajını yapamıyordu bikauz o eziq. Defne kostümünü kolay bulmuştu zaten. Şanslı görl. Bu arada ben hala sapım lan. Nasıl koyuyo.

Devrim'den

Ben hala kendi kostümüme karar vermemiştim biraz düşündükten sonra Rahibe olmaya karar verdim ama öyle bildiğimiz rahibelerden değil. AVM den biraz gezdikten sonra kostüm satan bir mağaza gördüm hemen içeri girip görevliye alıcaklarımı söyledim, görevli kadın bana rahibe şapkası, siyah mini etek, siyah topuklu bir bot onun altına siyah kadın çorabı getirmişti. Kabine girip kıyafetleri denedim kızlarda beğenince kıyafetleri aldım. Eylemle AVM nin yemek katında buluştuk, yemek yedikten sonra herkes evlerine dağıldı.

Dört TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin