W odpowiedzi na niektóre komentarze.
Bardzo możliwe, że zrobię z tego książkę, jednak to czy będę kontynuowała tutaj, czy jako oddzielną pracę nie ma wpływu na fabułę ani długość pracy.
Jak wspominałam charaktery niektórych postaci są inne. Z niektórych postaci mam zamiar wyciągnąć aspekty, które zostały słabo rozwinięte lub pominięte, jednak jestem otwarta na wasze komentarze na ten temat. Będę się również starała, aby chociaż część z nich rozwinęła się w trakcie opowieści.
Jeżeli chodzi o postacie z Harry'ego Pottera to na razie mają one nikłą rolę, ale nie chcę od razu robić z nich wszystkich przyjaciół, chcę rozwijać to stopniowo. Mogę być również, w niektórych momentach stronnicza do niektórych postaci.
W momencie, kiedy rozpocznę rozdziały, których akcja będzie się działa w Hogwarcie mogą pojawiać się rzadziej. Będę próbowała zawrzeć jak najwięcej informacji z książki wplatając w to herosów, jednak z góry uprzedzam, że nie będzie to identyczne z książkami i mam zamiar wpleść postacie nie tylko w nich przedstawiane. Mam również słabość do Slytherinu, więc spodziewajcie się postaci z tego domu.
W dalszym ciągu jestem otwarta na wasze propozycje dotyczące wszelkich postaci, relacji lub fabuły.
CZYTASZ
Poznaj Percabeth - One shots
FanfictionTo co tytuł mówi, a właściwie piszę. Bogowie, półbogowie, śmiertelnicy spotykają Percabeth i innych półbogów.