Yaşlar;
Taehyung: 25
Yoongi: 21
Jungkook: 21
Jimin: 20
'
Babacık.Taehyung sevinse mi, üzülse mi bilememişti. Önce TaeTae, sonra Babacık demesi. Bütün dengeleriyle oynuyordu bu çocuk. Hem, sevişeceklerini sanmıştı.
"Kookie."
Jungkook duyduğu sesle irkilip Taehyung'a çevirdi bakışlarını.
"Yoongi buluşmak istiyor."
Küçük olan hemen suratını asmıştı.
Neden Jimin de buluşmak istemiyor ki?"Ne güzel hyung. Sevindim adına." İç çekerek söylediği cümleye bıyık altından gülmüştü büyük olan.
"Seninde gelmeni istiyor."
Anında kaşları çatılmıştı.
"Ne? Neden?"Taehyung ise bekletmeden cevap vermişti. "Jimin de gelecekmiş."
Bir süre boş boş Taehyung'a bakmıştı. Tanrım. Rüyada mıyım?
"Kook. İyi misin? Yoksa gelmek istemiyor musun? Anında iptal ederim."
Duyduğu cümlelere sonunda anlam yükleyince heyecanla cevap verdi."Hayır! Yani evet. Hayır. Off." Kendini az da olsa toparlayıp devam etti.
"Hyung gelmeyi çok isterim."Taehyung kendini durduramayıp kahkaha attı.
Utanan küçük ise hemen konuyu değiştirmişti. "Sa-saçını ne zaman boyattın? Yoongi'ninki de mavi değil miydi? Jimin'in de sarıydı dimi. Bende mi boyatsam. Sen böyle tavlamıştın değil m-"
"Kook nefes al."
Heyecanını saklayamayan küçüğüne üzülmüştü Taehyung. Jimin ona aşık olacak son insan bile değil.
"Hadi o zaman kalk boyatmaya gidelim."
°
°
"Siyah mı? İyi de saçım kahverengi. Ne gerek var Hyung!""Lan demedin mi zıt renkler olsun diye! Al sana zıt renk."
Sabrı taşan Taehyung sinirle söylenmişti.
"Boyatmayacaksan söyle. Sabaha kadar seni bekleyemeyiz."
"Off! Tamam lan siyaha boyayın beni."Siktiğimin Taehyung'u!
Siktiğimin atarlısı!
°
°
•
"Chim. Emin misin?"
"Evet. Umarım işe yarar hyung.""Tanrım pamuk şekere benziyorsun!"
"Acaba Kookiem de böyle düşünür mü? Neyse buluşma kaçtaydı?"
Göz devirip saatine baktı Yoongi.
"1 saat kalmış. İyi ki kıyafetlerini getirmişsin."Olumlu anlamda kafa sallayarak getirdiği kıyafetlerini Yoongi'nin yatağı üzerine serdi.
°
Sonunda ikisi de giyecekleri kıyafetlerine karar verince Yoongi banyoya geçti ve giyinmeye başladı.Jimin siyah salaş bir tişört giyip siyah deri pantolonunun içine sokmuştu.
Yoongi ise Jimin kadar özenmeyerek üstüne siyah kot bir ceket ve altına da ona uyumlu olarak dar, siyah kot bir pantolon giymişti. Tabii içine beyaz tişört giymeyi de unutmamıştı.
°
Jimin kalan yarım saatinin 15 dakikasını cildiyle, geriye kalan 15 dakikayı da saçlarıyla uğraşarak geçirmişti.Yoongi de durumlar biraz farklıydı. Yarım saatin 20 dakikasını kahve içerek ve diğer babacıklara bakarak geçirmiş, kalan 10 dakikayı da Jimin'in ona zorla yaptığı makyaja söverek geçirmişti.
°
Yavaş yavaş apartmandan çıkan ikiliyi uzaktan gelen mat siyah bir Lamborghini karşılamıştı.Taehyung zaten açık olan camdan Yoongi'ye seslenecekken nutku tutulmuştu adeta. Çok yakışıklı olmuş. Diyerek iç geçirmişti. Jungkook ise heyecandan Jimin'e bakmayı reddetmişti. Ancak görüş alanına giren pembe saçlar ile daha da heyecanlanıp Jimin'e bakmıştı.