6

22 10 0
                                    

Göz kapaklarımın tekrar uyumak için direnmesine aldırmadan, gözlerimi araladım. Tepemde tüm gücüyle yanan ışık gözlerimi alıyordu. Sedyede ellerim ve ayaklarım bağlı bir şekilde yatıyordum. Başımda ise önlüğü ve kıyafetinden bariz doktor olduğu belli olan bir adam duruyordu. 'Ne yapıyorsun?' sesim pürüzlü ve oldukça kısık çıkıyordu. Elindeki şırınganın içine ilaç doldururken bana baktı. ' Senin yaşındaki bir kızın bu durumda olması beni üzüyor. Yaptıklarına bakılırsa oldukça tehlikeliymişsin. Yanında durmamam için bir sebep daha.' dedi. Sinirden ellerimi ayaklarımı çekiştirip bana cehennemdeymişim hissi veren bu yerden çıkmak istiyordum lakin bu sefer gerçekten yolun sonuna gelmiştim. Daha önce hayatım birçok defa tehlikeye girmişti ama bu sefer gerçekten boka battığımı hissediyordum. Bakışlarımı bağlı olan vücudumdan çekip doktora baktım. ' Benim neler yapabileceğimi bilmeyecek kadar aptal olamazsın değil mi? Beni burdan çıkarırsan seni bağışlamayı düşünebilirim. Aksi halde elim sürekli iki yakanda olacak. Sana bir nefes kadar yakın olacağım. Kalbin durana kadar.' Artık gözlerime korkuyla bakıyordu ki bu iyiye işaretti. ' Senden korkuyorum bunu zaten biliyorsundur ama onlardan daha çok korkuyorum. Onlar ben ölsem bile ruhumu rahat bırakmazlar. Ölümümün senin elinden olmasını yeğlerim.' dedi ve koluma şırıngayı batırdı. ' Şundan emin ol doktor: Soyunu kurutacağım!'

Önce beni sarsarak uyandırmaya çalışan bir çift ele daha sonra sahibine baktım. "Senin burada ne işin var?" dedim yattığım yerden nefes nefese doğrularak.

"Bizim bir geçmişimiz olduğunu söylediğimi hatırlıyorum." dedi Savat yatağımdan kalkıp pencereye doğru yürürken.

"Sadece bu değil, başka bir sebebi var. Aptal birtakım anılarımız yüzünden burada olamazsın." Bana şüphe duyan gözlerle baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ArayışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin