Zweite

1.3K 140 199
                                    

"Hmm, bir bakalım şöyle kimler varmış."

Taehyung telefonu almış rastgele kişilere bakıyordu.

"Seçemedin mi hâlâ Taehyung?"

"Seçemedim. O yüzden şu an önüme ne gelirse ona basacağım."

Telefonun ekranını aşağıdan yukarıya doğru kaydırdı, ve rastgele durdurdu.

"İşte buna Snap atacaksın. Daddyseok kullanıcı adlı kişiye."

"Adamın isminde pek hayır yok gibi. Başkasını bulamaz mısın?"

"Hadi hyung hadi, eğlencesi kalmaz istediğin birisi olursa. Bu yüzden benim istediğim birine atıyorsun. Ve o kişi de Daddyseok kullanıcısı."

"Peki Taehyung peki."

Onaylar bir biçimde başını aşağı yukarı salladıktan sonra telefonu alıp uygulamadan bir fotoğraf çekti.

"Nasıl, bunu atayım mı?"

"Hyung, adam gayse ayakta boşalacak."

Yoongi diş etlerini gösterip omuzlarını titrerek güldü. Ve sonrasında fotoğrafı yolladı.

************************************Hoseok'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

************************************
Hoseok'tan

Çekimler yeni bitmişti. Biraz yorgun olduğumdan koltuğa oturup dinlendim. Ben bir mankendim. Moonkiss adlı markanın en gözde mankenlerinden biriydim.

Ben bunları düşünürken telefonuma gelen bildirim sesinden dolayı daldığım yerden gözlerimi çekip telefonuma bakmıştım. Snapchat'tendi bildirim. "MinGi" diye bir kullanıcıdan Snap gelmişti. Bakmaya karar verdim. Telefonumun kilidini açıp uygulamaya girdim. Ve gelen mesaja baktım...

Bu da neydi böyle? Yunan tanrıları bir efsane değil miydi? Bu nasıl bir muhteşemlikti böyle. Fotoğrafı daha yakından incelemeye başladım. Fotoğrafı yakından inceledikçe daha bir mükemmelmiş gibi geliyordu. Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp ona cevap vermeye karar verdim. Sonuçta böyle bir güzelliği elimden kaçırmak istemiyordum. En azından yatağa atana kadar. Tam bir uke tipi vardı bu adamda. Güzel bir kedicik olurdu. Benim kediciğim.

Güzel çıktığını düşündüğüm bir fotoğrafı gönderdim. Umarım tepkisi güzel olurdu. Kendi gibi.

************************************Yoongi'den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

************************************
Yoongi'den

Telefonuma gelen bildirim sesiyle kendimi kendi içimde düştüğüm boşluktan kurtarıp telefonuma yöneldim. Bildirim şu sarı arka planlı hayalet simgeli uygulamadan gelmişti. Telefonumu yavaşça elime alıp kilidini açtım. Gelen bildirim Daddyseok adlı kişidendi. Bu kişinin neden böyle bir ismi vardı acaba, daddykink seviyor olmalıydı ben de sever- neyse kendime gelmeli ve şu Snapi açmalıyım.

Daha fazla beklemeyip hayaletli uygulamaya girdim. Sola kaydırıp mesaj kutuma girdim. Ve bana gönderilen snapi açtım.

Aman tanrım. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Yanlışlıkla yeryüzündeki Tanrı'ya mı rastlamıştım? Kelimelerimi kaybettim. Bu adama tapabilirdim. Gözlerimi fotoğrafta daha uzun bir süre gezdirip yüz hatlarını inceledim zihnimin en karanlık köşelerine kazırcasına.

"Hyung sence sana geri dönecek mi?"

Taehyung'un sorduğu soruya gözlerimi attığı fotoğraftan çekmeyerek cevapladım.

"Döndü bile."

Taehyung şaşkınlıkla oturduğu tekli koltuktan benim yanıma hızla adımlayıp yanıma oturdu.

"Oha, hyung ben de bakabilir miyim attığı snape?"

Telefonu yavaşça Taehyung'a doğru çevirdim.

"Yuh! Hyung bu ne? Yanlışlıkla Tanrı'ya falan mı snap attın sen? Nasıl da yakışıklı seçmişim be. İşte elim her zaman en güzelini buluyor."

"Hmhm, o yüzden en son çıktığın çocuk seni 2 kere aldattı. Bayağı güzel kişiler seçiyorsun."

"Yakışıklılıktan bahsediyordum hyung. O salağı karıştırma."

"İyi tamam çok ağladın sus. Ben buna ne cevap vereceğim bana onu söyle."

"Hyung bence sen bu çocuğu kaçırma direkt nude at."

Taehyung'a dönüp kafasına bir şaplak attım.

"Sen böyle her kaçırmak istemediğin kişilere nude mu atıyorsun yoksa bay kaltak?"

"Hayır hyung ya! Ne alakası var, tabii ki de atmıyorum. Sadece bir kerecik atmıştım o kadar."

Şaşkınlıkla Taehyung'a bakıp konuşmaya başladım.

"Ne? Sen kime öyle bir fotoğraf attın Taehyung? Sen salak mısın? Neden öyle fotoğraflar atıyorsun? Ya o fotoğrafın yayılsaydı?"

"Ya hyung tamam kızma ya bir kerecik attım o kadar ne olacak, olmaz bir şey amaaan. Beni boş ver de sen şu çocuğa snap at. Ya da mesaj."

"Snap atıp beni beğenip beğenmediğini mi sorsam acaba?"

"Hyung öyle direkt sorulmaz. Öyle bir fotoğraf atıp öyle bir açıklama yazman gerekiyor ki bunu anlayalım."

"Hmm, mantıklı. Ama işte nasıl?"

Taehyung bana doğru dönüp hınzır bakışlar atarak sırıttı.

"Aslında benim aklımda çok güzel bir fikir var."

25 Dakika Sonra

"Taehyung unut onu. Öyle bir şey yapmayacağım. Asla asla asla asla ve asla öyle bir şey yapmayacağım."

Devam edecek...

Sizi seviyorum.

Sopefull.💜

A Snap | yoonseok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin