"Hadi ama hyung, sadece alt tarafı telefonuna Snapchat uygulamasını indireceksin ve rastgele bir kişiye snap atacaksın. Bu kadar zor olmamalı."
"Offf Kim Taehyung, sen benim başıma verilmiş en büyük dertsin, gerçekten."
"Gerçekten öyle miyim hyung?"
Taehyung bunu hafif üzüntülü bir şekilde söylemiş, Yoongi'nin onu kolu arasına sıkıştırıp saçlarını karıştırmasına sebep olmuştu.
"Evet öylesin ama tatlı bir bela."
"Hadi hadi lafı dolandırma da indir şunu. İddiadan kaçmak yok."
"O iddiaya giren kafama kuşlar sıçsın."
~Flashback, 2 Gün Önce~
"Bu maçı net Barcelona alacak, eminim."
"Hyung bence o kadar emin olma, bu maç Real Madrid'in."
"Lan geri zekalı son 7 derbidir alıyoruz zaten siz mi kazanacaksınız bir de. Peh."
"Göreceğiz. Hyung o kadar uzun süren derbiler var galibiyetsiz falan. Yedi derbi ne ki."
"Olsun, yedi derbi yedi derbidir yeneceğiz sizi, öyle bir koyacağız ki oturamayacaksınız ahahah."
Yoongi alaycı bir gülüş atarken Taehyung sinir olmuş bir vaziyette ona bakıyordu.
"Ne o, sinirlendin mi? Ağla bir de istiyorsan."
"Hyung gel bir iddiaya girelim. Maçı Real Madrid alırsa ben sana istediğim bir şeyi yaptırırım, Barcelona kazanırsa sen bana istediğin bir şeyi yaptırırsın. Var mısın?"
"Tabii ki de varım çünkü Barcelona kazanacak."
*90 dakika sonra*
"YA BEN SİZİN OYNAYACAĞINIZ OYUNU SİKEYİM!"
"Ahahahahah, n'oldu hyung hani Barcelona alıyordu? Ahh, Vinicius ve Mariano üzümlü keklerim."
Taehyung zafer gülümsemesiyle bunları söylerken Yoongi sinirden çıldırmış bir şekilde tuttuğu takıma sövüyordu.
"Canınız cehenneme! Nasıl yenilip de beni bu salağın iddiasında kaybettirirsiniz!"
"Tamam hyung geçti, geçti. Şimdi iddiamıza gelelim."
"Gelmeyelim bugün olmaz uykum var."
"Sen çok yalancısın."
"Sensin yalancı, git başımdan."
Taehyung'un omzuna, hiç de etkisi olmayan ama etkisi olduğunu sandığı bir yumruk savurup odasına çekildi.
~Flashback ends~
"Hyung iki gündür alt tarafı Snapchat uygulamasını indirip rastgele birine snap atmanı söylüyorum ve sen hep uykum var diyip kaçıyorsun. Hadi ama, yap artık şunu."
"İyi, yapacağım. Sırf senin şu lanet çenenden kurtulmak için yapacağım."
Telefonunun kilidini açtı. Telefonuna uygulamalarını yüklemesini sağlayan uygulamayı açtı. Arama kısmına girip
"Snapchat" yazdı. Ve uygulamayı indir tuşuna basıp beklemeye başladı."Al indiriyorum işte."
"Zahmet oldu biraz hyung."
Tam Taehyung'a bir şey diyecekti ki telefonuna uygulamanın indiğini belirtmek için gelen ses yüzünden sustu. Bu işi bir an önce halletmek istiyordu.
Telefonuna inen arka planı sarı, üzerinde siyahla çizilip içi beyazla boyalı hayalet simgesini gördü. Ve uygulamaya girdi.
"Girdim uygulamaya, şimdi ne yapmam gerekiyor?"
"Kaydolman gerekiyor hyung.'Kaydol' yazan yere tıkla ve senden istediği şeyleri doldur."
Taehyung'un dediği gibi 'Kaydol' yerine basmış ve ondan istediği şeyleri doldurmuştu.
"Kaydoldum. Şimdi ne yapmam gerekiyor?"
"Hmm, bir bakalım. Sana ilk önce bir bitmoji oluşturalım. Bu senin profil fotoğrafın gibi bir şeyin hyung. Seni temsil eden bir karakter."
Kabul ettiğini belirtmek için başını aşağı yukarı salladı. Ve birlikte Yoongi'nin bitmojisini yapmaya başladılar.
"Evet hyung şimdi daha kolay olsun diye senin bir fotoğrafını çekeceğim ve bitmoji kendi kendine bunu yapacak."
"Tamam."
Bir fotoğraf çekme sesi geldikten sonra bitmojisinin hazırlanmasını beklemeye başladılar. 1-2 dakikaya hazır olmuştu.
"Ver bakay- ay bu ne Taehyung bunun benimle alakası yok."
"Bence benziyor."
"Ben bu kadar çirkin miyim yani? Sevmedim ben bunu."
"İyi ver ben yapayım seni."
Telefonu alıp birkaç dakika boyunca, arada Yoongi'ye dikkatlice baka baka bir bitmoji oluşturmaya çalışmıştı.
"Al hyung beğenecek misin bakalım."
"Taehyung. Bu da ne böyle daha beter hale getirmişsin of ver şunu."
Yoongi eline telefonu alıp birkaç dakika bir şeyler yapmaya çalışırken en sonunda sinirlenmiş, ve karakterinin ten rengini mavi, saçlarını mor ve gözlerini kırmızı olarak değiştirmişti. Şimdi bir uzaylıya benziyordu.
"Al oldu böyle."
"Hyung. Bu bir uzaylıya benziyor."
"Bana ne, ben böyle olsun istiyorum."
Derin bir iç çekerek 'Peki' demekle yetindi Taehyung.
"Hadi hyung artık asıl işimize geçelim."
"Doğru, hadi."
Devam edecek...
Sizleri seviyorum. 💜
Sopefull.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Snap | yoonseok
FanficYeni mezun olmuş ressam Min Yoongi, arkadaşıyla girdiği iddia sonucunda kendisini farklı deneyimlere sürükleyecek manken Jung Hoseok'u bulur. #yoonseok etiketinde #3 ✨