Hoseok'tan
İzlediğim aksiyon filmi biraz önce bitmişti. Boş Pizza kutusunu ve bitmiş gazlı içeceğimi alıp mutfağa yöneldim. Elimdekileri mutfağın köşesindeki çöpe attıktan sonra tekrar oturduğum yere dönüp telefonumu elime aldım. Ah, benim güzel kediciğimden bir snap gelmişti. Daha sadece 1 kere snapleşmemize rağmen onu elde edecektim. Ben Jung Hoseok, istediğim herkesi ve her şeyi elde ederdim.
Telefonumun kilidini açıp uygulamaya girdim. Sola kaydırıp sohbet bölümüne geldim. Ve snapi açtım.
Bütün kelimelerim, kafamın içindeki düşünceler, her şey aklımdan uçup gitmişti o an. Tanrım, bu nasıl bir güzellikti gerçekten.
Delirerecek gibi hissediyordum güzelliği, o beyaz tenine uyan yeni boyatmış olduğu saçları...
Bir Melek gibiydi.
Ya da bir kedicik.
Bilemedim.Artık daha fazla beklemek istemediğimden dolayı ona mesaj atmaya karar verdim. Çok sabırsız biriydim. Ve bu çocuk bu sabrımın daha çabuk tükenmesine sebep oluyordu karşı konulamaz güzelliğiyle.
************************************
"Acaba ne tepki verecek?"
"Bence tepki vermek yerine tuvalette işini hallediyor olacak hyung."
"O kadar mı güzeldi fotoğraf?"
Omuzlarını titretip sakız gülüşüyle bir kıkırtı bıraktı ortama Yoongi.
"Yani, evet öyleydi. Bir baksana görmüş mü diye."
Yoongi telefonunu açıp hayaletli uygulamaya girdikten sonra sohbet bölümüne girdi. "Açıldı yazıyor."
"Demek ki girmiş hyung."Gelen sesle ikisi de telefona döndüklerinde, bir mesaj attığını fark ettiler.
********************************
TextingMrSeok: Selam güzelim.
MinGi: Selam.
MrSeok: N'aber?
MinGi: Hiç, sizden ne haber?
MrSeok: Hiç, ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum da kendi kendime ;)
MinGi: Şey, teşekkür ederim.
MrSeok: Bu teşekkürü kabul etmeyi pek düşünmüyorum. Çok kuru bir teşekkür oldu sanki¿
MinGi: Nasıl teşekkür etmemi beklerdiniz?
MrSeok: Güzelim sizli bizli konuşmasan olmaz mı?
MinGi: Tanımadığım insanlara karşı nezaket sınırımı aşmam.
MrSeok: Tanışalım o halde. Ben Jung Hoseok. 24 yaşındayım. Mankenim. Gwangju'da doğdum.
MrSeok: Bu kadarı yeterli sanırım, hm?
MinGi: Yeterli Bay Jung. Ben Min Yoongi. 24 yaşındayım. Daegu'da doğdum. Bu yıl üniversiteden mezun oldum. Ressamım.
MrSeok: Nasıl bir ressam, tablolardan daha güzel olabilir?
MinGi: Beni utandırıyorsunuz Bay Jung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Snap | yoonseok
FanfictionYeni mezun olmuş ressam Min Yoongi, arkadaşıyla girdiği iddia sonucunda kendisini farklı deneyimlere sürükleyecek manken Jung Hoseok'u bulur. #yoonseok etiketinde #3 ✨