Bölüme başlamadan açıklayayım.
Sonunda "|" olan mesajlar, yazmak isteyip de silinen mesajlar.
Umarım anlatabilmişimdir. İyi okumalar.Yoongi'den
Asansörde yaşanan olayın ardından yaklaşık 3 saat geçmişti. Beyaz tenimin üzerindeki kızarıklıklar morluğa dönüşmüştü hâliyle. Tabii ben de anın etkisiyle ve kaçacak yer aradığımdan dolayı hızlıca eve kaçmış, boynumu unutmuştum bile. Eve geldiğimde Taehyung şoka girmiş, ve geldiğimden beri boynumdakilerin ne olduğunu soruyordu. Yine o sikik anlardan birindeydik.
"Hyung bir vampir tarafından ısırılmadıysan boynuna ne olmuş olabilir?"
"BAY JUNG YAPTI TAMAM MI?"
Söylediğim şeyle birlikte Taehyung'a doğru dönmüştüm. Son derece şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Ağzı "o" şeklinde açılmış, kaşları kalkıp iniyor ve sürekli gözlerini kırpıştırıyordu.
Sonlara doğru incelen sesiyle konuşmuştu.
"Ne?"
"Ne ne Taehyung, iş teklifi aldığım yerde çizmem gereken model Bay Jung çıktı."
"Vay be, işe bak. Kader sizi yan yana getirmek için uğraşıyor desene."
Kısa bir süreliğine telefonumdan başımı kaldırıp dik bakışlarımı ona yönelttim."Saçmalama Taehyung."
"Pardon, boynuna bakılırsa kader sizi seviştirmek için uğraşıyor gibi."
Tekrar döndüğüm telefonumdan başımı bir anda tekrar Taehyung'a çevirmiştim.
"Taehyung, beni sinirlendirme."
"Eee, nasıl oldu bu, anlatsana."
"Onu çizdikten sonra tabloyu patron Bay Park'a götürmek için asansöre bindim. O da benimle birlikte bindi. Sonra asansörü durdurdu ve olanlar ortada işte."
Piç piç sırıtarak konuşmuştu.
"Sen de reddetmemişsin?"
Evet aslında, neden reddetmemiştim ve karşılık vermiştim ki?
"Galiba."
°°°
Taehyung sonunda beni rahat bıraktığında telefonumdan dizi izliyordum. Hayaletli uygulamadan gelen bildirim bütün dikkatimi bozarken aynı zamanda da gözlerimi sonuna kadar açmama sebep olmuştu.
Bildirim panelindeki mesaja tıkladım.
************************************
TextingMrSeok: Neden kaçtın ki güzelim, daha güzelini yaşayabilirdik.
MinGi: Dinleyin Bay Jung, asansörde yaşanan şeyler sadece bir hataydı. Bir daha yaşanmayacağından emin olabilirsiniz.
MrSeok: Ama nedeeen?
MinGi: Dalga geçiyorsanız eğer ben pek dalga geçmiyorum. Yaşanmayacak.
MrSeok: Güzel öpemedim mi yoksa, halbuki ben çok iyi öpüşürüm.
MinGi: Kötü değildi|
MinGi: Ama bunu sana söylersem bir sonraki görüşmemizde beni becereceğine eminim|
MinGi: İyi günler Bay Jung.MrSeok:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Snap | yoonseok
FanfictionYeni mezun olmuş ressam Min Yoongi, arkadaşıyla girdiği iddia sonucunda kendisini farklı deneyimlere sürükleyecek manken Jung Hoseok'u bulur. #yoonseok etiketinde #3 ✨