Fünfte

1.1K 122 113
                                    

Yoongi'den

Taehyung'u biraz patakladıktan sonra salondaki koltuğa oturup dizüstü bilgisayarımı kucağıma aldım.

Üniversiteden bu yıl mezun olmuştum. Ama hâlâ bir iş bakmamıştım, ben de bakmaya karar verdim.

Ressamdım ama, ressamlar ne iş yapabilir onu bile bilmiyordum. Yeteneğim olduğu söylendiği için ressamlık bölümünü seçmiştim.

Şimdi de oturmuş internetten iş bakıyordum.

1 Saat Sonra

Yaklaşık bir saatin ardından bir iş bulmuştum. Telefondan iş görüşmesi yaptığım kişi, ilk önce resim yeteneklerimi test etmek için bir modeli resmetmem gerektiğini söylemişti. Ve hemen bugün saat akşam 7'de ofisine beklediğini de belirtmişti. Saat öğleden sonra 5'ti. Zamanım vardı. İlk önce bir duşa girmeli, oturup Taehyung'la bir şeyler yemeli, sonra da hazırlanıp çıkmalıydım.

Dizüstü bilgisayarımı kapatıp koltuğuma bıraktım. Hızlı adımlarla odama gidip havlumu aldım ve banyoya girdim.

************************************
Hoseok'tan

"Alo, efendim Bay Kim."

"Hoseok, Bay Park seni çağırdı. Akşam saat 7'de atölyede olacakmışsın."

"Neden ki?"

"Yeni bir ressam gelecekmiş sanırım, onun yeteneklerini test etmek için bir modeli çizmesini isteyeceklermiş. O model de sensin işte."

"Hmm, anladım tamam orada olacağımı Bay Park'a iletebilirsin."

"İstersen o zamana kadar bir kahve içebiliriz Jung, hm?"

"Bugün akşam 7'ye kadar boşum sanırım. Bu isteğini kabul ediyorum."

"Tanrım, sonunda istediğimi aldım. Şükürler olsun."

"Aish, neden öyle diyorsunuz. Sanki kabul etmedim hiç. Yani, biraz öyle olmuş olabilir ama."

"Aah Hoseok ah. Ben seni alırım evinden yarım saat sonra. Konum atabilir misin?"

"Tabii atarım."

"Yarım saat sonra görüşürüz Jung."

"Görüşürüz Bay Kim."

Bay Kim'in benden ne istediğini anlamıyorum. Her neyse, yarım saat içinde hazırlanmalıyım.

Bay Kim'e konum attıktan sonra hazırlanmaya başladım. Umarım her şey güzel giderdi de kendimi bir şekilde rezil etmezdim.

************************************
Yoongi'den

Banyomu yapıp, Taehyung'la yemeğimi yemiştim. Şimdi sıra hazırlanmaktaydı. Saat akşam 6'ydı.

Gardolabımı açıp içinden siyah bir gömlek, ve siyah dar bir pantolon aldım. Platin sarısı saçlarımla gayet uyumlu olacaktı.

Gömleğimi ve pantolonumu giydikten sonra saçlarımı düzelttim. Sol kulağıma gümüş renkli, uzun, ince zincirli bir küpe taktım. Sağ kulağıma da küçük, gümüş renkli yıldız şeklinde bir küpe taktıktan sonra boy aynamın karşısına geçip kendimi süzdüm. Gayet iyi olmuştum bana kalırsa. Ama sanki yüzümde bir şeyler eksikti. Hafif bir makyajın beni daha iyi yapacağına karar verip Taehyung'u çağırdım. Küçük piç, gerçekten iyi makyaj yapıyordu.

"Geldim hyung ne ol- oh, sen gerçekten muhteşem olmuşsun."

"Teşekkür ederim Taehyung, bana biraz makyaj yapabilir misin?"

A Snap | yoonseok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin