"Ahoj Deku. Co potřebuješ??" Zeptala se mě Tsu v rámu dveří. "No... já nemůžu spát u mě v pokoji. Mohl bych přespat u vás?" Zvedla své zelené obočí a usmála se. "To si piš." V pokoji se nacházela jedna dvojpostel a jedna obyčejná. "Je tady místo. Jiro bude nejspíš spát u Kaminariho." Sedl jsem si na kraj velké postele. V tu chvíli se otevřeli dveře od koupelny a vyšla Uraraka. V triku a... kalhotkách. "Ahoj Urarako." "Jee ahoj Deku..." Podívala se dolů, tam kam mířili i mé oči. Vzala okraj trička a snažila se zakrýt své kalhotky s kralíčkem. Jenže tím napnula látku na svých prsou...podprsenku neměla. Oba dva jsme byli červení jako raci. Neohrabaně se vydala k posteli, kde jsem seděl. Zpod peřiny vytáhla růžovoučké kraťásky. Rychle si je oblékla. "Copak tady děláš?" Se slovy si sedla vedle mne. Tsu mezitím šla do sprchy. "Nemůžu spát u mě v pokoji. Tak jsem se chtěl zeptal, jestli by vám nevadilo, že bych tu přespal." Usmála se. "Jasný! Můžeš spát tady semnou!" Poklepala na postel, na které jsme seděli. "Jiro spí u Kaminariho!" Poděkoval jsem jí. "A proč nemůžeš spát u sebe?" Zvedl jsem rameny. "Kluci..." Uraraka měla otazník vepsaný ve tváři, ale po chvilce pochopila. "Oni spolu..." Kývl jsem. Zívla. "Promiň. Jsem unavená. Ten tělocvik mě odrovnal." Dneska měli holky. Já mám zítra. Tsu vylezla ze sprchy. Díky bohu měla tepláky. Lehla si do postele. Tsu zabrala okamžitě. I když bylo rozvíceno. "Takhle zabere vždycky." Dodala Uraraka. "Nevadí, když už zhasnu?" Zakroutil jsem hlavou. "Taky jsem unavenej!" Chytl jsem si lem trika a jednim tahem sundal. Než Uraraka zhasla, podívala se na mě. Zase zčervenala. A já taky... "Nevadí ti to? Spim normálně jen v boxerkách." Uraraka v rozpacích zakroutila hlavou. Sundal jsem si i džíny a Uraraka zhasla. Zalezl jsem si pod peřinu zády k Urarace, která se taky zachumlávala. Usla rychle. Já jsem nemohl usnout. Přemýšlel jsem nad tím, co se dnes stalo! Musel jsem se usmívat jako totální debil. Otočil jsem se a uviděl Uraraku v mesíčním svitu. Byla roztomilá. Nevinná. Pohladil jsem ji opatrně po tváři. Pohnula se blíže ke mě. Měsíční svit jí teď svítil na odhalená prsa. Tričko se ji vyhrnulo, když se šoupala. Polkl jsem. Ještě jsem nikdy neviděl nahou dívku. Odtáhl jsem ruku od její tváře a přemístil ji na její prso. Bylo pevné, hladké... Uraraka vydechla a zamračila se ze spaní. Stuhl jsem. Zvedla ruku a přitiskla mou na své prso více. Pevně jsem zmáčkl. Zakňučela a svou druhou ruku přitiskla na můj hrudník. Cítil jsem ten nepříjemný tlak v kalhotech. Bože! To my chceš říct, že jsem na holky i na kluky? Nadával jsem si. Zmáčkl jsem mezi prsty bradavku. Uraraka sebou cukla. Bál jsem se, že se probudí, ale... byl to tak skvělý pocit. Jenže přerušil ho zvuk klíčů. Rychle jsem Urarace stáhl triko a sebe přikryl. Chvíli bylo ticho. "Deku?" Řekla udiveně Jiro. Byl jsem potichu a dělal, že spím. "Jiro.. on Deku neměl, kde spát tak..." Řekla rozespalá Tsu, která sebou trhla, když Jiro zabouchla dveře. "Aha... v pohodě Tsu... spi... tam se vyspíme tři." Za chvíli jsem už slyšel její oddychování. Za to Jiro... slyšel jsem jak jde do koupelny a pak zpátky k posteli.. vlezla si za mě. "Hej... Deku... spíš?" Neodpověděl jsem. Byl jsem k ní otočený zády. Přikryla se dekou a namáčkla se na mě. Obmotala ruce okolo mě a hladila mě po hrudníku. "Wow... jsi namakaný..." Měla dlouhé nehty a studené ruce. Naběhla mi husí kůže. Její ruce šli níž až strčila jednu do mých boxerek. Drtil jsem si jazyk mezi zuby. "Ty jo... máš ho tvrdej jako kámen... a máš ho větší než Kaminari!" Začala mi pomalu honit. Zakousl jsem se do polštáře. Najednou své ruce vyndala a otočila se zpátky. Já jsem se konečně nadechl.
____________________________________
Ráno jsem se vzbudil brzo. Pomalu jsem vstal, abych nikoho neprobudil a vyplížil se na chodbu... v trenkách. V ruce jsem měl triko, mikinu i džíny. Potichu jsem přešel do mého pokoje. Kluci spali v objetí v jedné posteli. Musel jsem se usmát. Byli sladcí. Vlezl jsem si do sprchy. Když na mě padala horká voda, vzpomněl jsem si na to vše, co se stalo včera. Stál mi. Zase. Po chvíli honění jsem vystříkl. V tu chvíli někdo zabušil na dveře. "Pohni prdelí!!! Chcem se taky umejt!!!" Bakugo. Rychle jsem vypl vodu a převlíkl se do čistého. Ještě s mokrýma vlasama jsem vyšel z kouře páry. "Ahoj Izuku." Objal mě Kirishima. "Kde si byl? Bál jsem se!" Zvedl jsem ramena. "Ehm no... přišel jsem pozdě a potom si mě odchytl Lida.. tak jsem u nich přespal." Vypadalo to, že si oddechl. Bakugo se za ním uchechtl. Kirishima šel do sprchy. Bakugo si sedl na postel a hrabal se v kufru. "Hej Kacchane." Vzhlédl ke mě. "Ty si uke viď?" Vystřelil z postele a chytl mě za triko. "No a co? Máš s tim problém? Jestli to někomu řekneš..." Takže mě včera viděl... "Neee nic... jen jsem se tě chtěl na něco zeptat!" Vycenil zuby. "Na co?" Hlasitě jsem polkl. "Bolí to?" Jeho obličej povolil. Pustil mě pomalu na zem. "Jen na začátku..." Kývl jsem. Odešel ke kufru a vyndal malou lahvičku. Podal mi ji. "S tímhle to určitě nebude bolet. Nech si to. Mám ještě jeden." Díval jsem na něj s otevřenou pusou. Lahvičku jsem si od něj vzal. "Děkuju..." Kývl. "A už si něco zkoušel?" Nechápu jak to může říct tak klidně s úsměvem. Zase jsem jen kývl. Naznačil pusou a rukama kouření. Musel jsem se smát. "Jo." Zasmál se taky. To se mi snad jen zdá. Směju se s Kacchanem. "Copak se děje?" Zeptal se vyděšený Kirishima, jakmile vylezl z koupelny. "Ale nic... půjdem do školy zlato?" Řekl mu Bakugo. "Jo jasný ale..." Začali se líbat a šťouchat do sebe. Já jsem se nenápadně podíval na lahvičku. Lubrikační gel.
ČTEŠ
MŮŽEME BÝT...
Random"Jak se jmenuješ?" Zeptal se. "Izuku Midoriya...ale poslední dobou mi všichni říkaj Deku..." Jednu ruku zpode mě vyndal a začal mě hladit po zádech. "Nebolí tě něco... Deku?"