alkohol

694 46 1
                                    

Ráno jsem se vzbudil ještě do tmy. S Urarakou jsme se objímali. Jiro nás nejspíš přikryla. Bylo mi příjemně. Z Uraraky sálalo teplo a vůně šeříkového šampónu. Ale musel jsem vstát, jít do sprchy a připravit se do školy. Kluci zase spali v objetí v jedné posteli. Šel jsem se vysprchovat. Celej den mi připadal zpomalenej. Něco mi unikalo. Na UA se hlásí spoustu lidí. Jednali jako kdyby mě znali. Vyrušil mě mobil. Todoroki mi psal. 

"Půjdu oslavit se třídou vítězství. Přijdeš? Budem slavit v baru U Hrdiny. V půl pátý."

Celá jeho třída. "Hej Deku? Proč stojíš uprostřed chodby?" Zavrčel Kacchan. "Promiň." Řekl jsem tenkým hláskem a pořád koukal do mobilu. Bakugo se mi podíval přes rameno. "Co jako řešíš? Prostě běž! Moc nad vším přemýšlíš." Podíval jsem se na něj. "Jo a až budeš zase v hajzlu, řekni, že budeš spát jinde. Kirishima se o tebe  bojí a nemůže spát." Kývl jsem a usmál se na něj. 

"Dobře. Možná přijdu pozdějc. Teď jsme skončili." 

Odepsal jsem Todorokimu. Šel jsem se rychle převléknout a vysprchovat. Co když si s nima nebudu rozumět? Přišel jsem tam o patnáct minut později. Bar byl veliký. Trvalo mi dlouho, než jsem došel do rohu, kde sedělo více lidí a mezi nimi Todoroki. Ihned mi zamával a vstal. Všichni u stolu se na mě otočili. "Ahooj zlato!" Řekl Todoroki a políbil mě. Wow. Vzal mě za ruku a vedl do společnosti ke stolu. Sedělo tam celkem 12 lidí. "Tohle je Izuku Midoriya, ale říkejte mu Deku." Zamávali mi od stolu. Sedl jsem si na kraj vedle Todorokiho. Šel z něj cítit alkohol. "Takže ty chodíš na JK?" zeptala se dívka sedící naproti mě. Měla černé vlasy ve vysokém culíku. "Ehm jo..." Řekl jsem nesměle. "Dáš si něco? Víno, pivo..." nahnul se Todoroki. Zakroutil jsem hlavou. "Já nepiju!" Uchechtl se a dal mi pusu na tvář. "Takže chceš džus?" Usmál jsem se na něj a kývl. Vstal a odešel k baru. "A jaký to tam je?" Pokračovala černovláska. Všichni se na mě podívali. "No de to. Ale není to jako vaše škola. Takže..." "Nic moc!" Řekl chladně fijalovlasý kluk, který ode mě seděl nejdál. Všichni se uchechtli. "Nechte ho být!" Zastal se mě blonďák sedící na stejné straně jako já. Seděl na druhé straně vedle Todorokiho. Teď, když tam neseděl se kluk přišoupl vedle mě. "Ahooj jsem Aoyama!" Opřel se jednou rukou o stůl a druhou ke mě natáhl. Opět jsem ji nejistě přijal. "Moc rád tě poznávám Deku!" Se slovy na mě mrkl. "Aoyama odšoupni se." Řekl Todoroki mezi tím, co si sedal vedle mě. Postavil přede mě vysokou skleničku pomerančového džusu s ledem. "Děkuju!" Usmál jsem se na něj. Upil ze své skleničky nějakou tmavou tekutinu a díval se na mě. Naproti mě, vedle té černovlásky seděli další tři holky. Všechny čtyři se na mě mračili. Todoroki je hezký kluk, s vlastním bytem... s minulostí. Je jasný, že mi budou chtít holky z jeho třídy vyškrábat oči. Hodina a půl uběhla jako nic. Moc jsem se do konverzace nezapojil. Ale Todoroki mě hypnotizoval svým pohledem. "Co kdybychom se vypařili?" Pošeptal mi do ucha. Jeho oči doslova žhnuly. Jen jsem kývl. "Parto... už jdeme. Neožerte se ať zítra Aizawa nevyvádí!" Když vstával, zakopl o nohu stolu. Všichni se začali smát. Pomohl jsem mu. Byl opilý. Jednu ruku jsem si dal za krk a vedl ho z baru. Doprovodím ho domů. U venkovních dveří jsem mu z kapsy vyndal klíče a odemkl. Podpíral jsem ho i při stoupání na schodech. Odemkl jsem dveře od bytu. Bez toho, aby si sundal boty, se rozplácl na postel. Sám jsem se zul a šel ho svléct. Otočil jsem ho na záda a začal. Nakonec přede mnou ležel jen v boxerkách, v kterých se tyčila jeho tvrdá chlouba... Otáčel jsem se k odchodu, ale Todoroki zakňučel. "Deku... prosím..." Se slovy si mnul rozkrok. Jeho vlasy byli rozcuchané. Červená se mísila s bílou. Polkl jsem. Sundal jsem si mikinu a triko. Pomalu jsem mu vplul mezi nohy a začal ho líbat. Byl cítit po alkoholu. Teď jsem byl nahoře já... poprvé jsem to vedl já. Začal jsem Todorokimu líbat krk a hrudník. "Deku... ošukej mě..." Zarazil jsem se. Todoroki z pode mě nemotorně vylezl. Sundal si boxerky a natáhl se k nočnímu stolku, ze kterého vyndal malou lahvičku. Pořád jsem tam klečel jako opařený. Lehl si přede mě na záda a roztáhl do široka nohy. Dal si trochu gelu na prsty a začal se připravovat jako to dělává mě. Potom lahvičku zahodil a opřel se o lokty. Podíval se na mě... jeho oči. Jako kdyby mě volali. Sundal jsem si kalhoty bez toho, abych z něj sundal pohled. Lehl jsem si mezi jeho nohy a nastavil jsem na příraz. "Notaak... už mi ho tam strč!" Zaúpěl Todoroki. Poslechl jsem jeho prosby. Přirazil jsem. Myslel jsem, že takhle bych vydržel navždy. Todoroki se jen usmíval a ztěžka oddychoval. Dívali jsme si do očí a já se začal hýbat. Dal jsem mu ruce vedle hlavy a začal. "Ano... Zrychli..." Opět jsem splnil jeho přání. Kroutil se jako had a já... byl jsem v sedmém nebi. V tu chvíli neexistovalo nic, kromě mě a jeho. Sténal jsem tak, že jsem Todorokimu poslintal obličej. Pot mi ztékal po zádech a cítil jsem, jak mi teče i po stehnech. Začal jsem sebou cukat. Rychle jsem ho vyndal a postříkal Todorokimu hrudník a tvář. Byla to taková slast, až mě to zabolelo. Opřel jsem se o lokty a oddechoval. Musel jsem se sebrat. Podíval jsem se na něho. Koukal na mě. Ten jeho pohled... Vzal jsem jeho chloubu do ruky a začal mu ho honit. Za chvíli byl potřísněný i od svého mlíčí. Rychle jsem se oblíkl a nesl ho do vany. Pořádně jsem ho umyl a navlíkl do spodního prádla. Cestou z koupelny jsem ho musel podpírat, jelikož už spal. Položil jsem ho do postele a přikryl. Dal jsem mu pusu na tvář. "Dobrou... miluju tě!" On se na mě otočil a usmál se. Když jsem vylezl z baráku, byla už černá tma. "Doprdele! Už mám hodinu po večerce!"

MŮŽEME BÝT...Kde žijí příběhy. Začni objevovat