Pengalaman pertama

39.3K 203 12
                                    

Suasana di asrama selalu riuh-rendah, tak pernah x bising.

Ahmad:Wey,aku dahaga lah,teman aku pi      
               Coway?

Daniel: boleh gak. Aku pon nak isi air ni...

Ahmad: Jom!

Dalam perjalanan untuk ke coway, Ahmad rasa ada seseorang yang mengekoriereka dari belakang.

Ahmad:Wey kau ada rasa apa² x?

Daniel: Takde. Asal?

Ahmad: Aku rasa macam ada org ikut kita  
               la.

Daniel: Kau berangan jer tu. Dah² jom.

Setelah 5 minit berjalan mereka pon tiba di Coway. Setelah mereka selesai,

Daniel: Wey jom lepak kat pondok tepi  
              padang.

Ahmad: Jom! Alang² tu sampai pukul 1  
                pagi pon x pa. Hahahahaha...

Daniel: Aku on jer. Dah jom.

Mereka pon melalui Blok Sejahtera dan tiba dia pondok tersebut. Setibanya mereka di pondok, mereka pun mula berbual dengan rancaknya.Tiba-tiba, keadaan jadi sunyi sepi apabila mereka ternampak seseorang yang sedang memperhatikan mereka dari belakang.

Ahmad: Wey, sapa tu?

Daniel: Entah. Jom pergi tgk.

Ahmad: Jom.

Mereka berjalan mendekati sosok tersebut lalu tiada sapa disitu.

Ahmad: Seram bodo. Dah la jom balik, aku takut nie.

Daniel: Yelah jom.

~Di dorm~

Ahmad: Wey korang tau x, tdi masa 
                kitorang lepak ada orang usha.
                Eeeeeee.... Seram😣😣😣

Rayyan: Mesti orang punya tuh. Kau kan
                bnyk perminat...

Luqman: Kan... Aku pon rsa mcmtu. Kau
                  kan bnyk perminat. Yelah , kau
                  kan kurus pastu bicep wow gitew
                 and kau kan ada kacukan Orang
                 Putih mesti org rebut kau pnya.

Ahmad: Mana adelah.. Aku ni biasa² je. 
               Bukan mcm korang femes.

Rafael: Oii... Sekarang ni dah lewat kot
              boleh senyap rasanya.

Ahmad:  Oklah. Kau ni, tu pon nk bising.

~2:50~

Ahmad terjaga dari tidur sebab dia rasa nak terkencing lalu dia pon pergi ke tandas. Dalam tandas Ahmad terdengar macam ada orang membuka pintu biliknya. Di situ Ahmad dah rasa cuak gila lalu dengab perlahannya membuka pintu tandasnya. Tiada sesiapa pon diluar. Lalu dia lari dengan pantas ke katil dan selimut dirinya.

5 minit kemudian, Ahmad masih belum sebab takut agaknya. Tiba- tiba, dia terasa seseorang sedang meramas koneknya. Dia jadi lebih cuak dan takut. Orang itu meramas lahi sehingga stim konek Ahmad.

Ahmad memberanikan diri dan membuka selimut dan terkejut apabila dia nampak Farish sedang meramas koneknya.

Ahmad: Woi kau buat pa ha!! (Jerkahnya dengan nada yang perlahan agar yang lain  x terjaga.)

Farish:Shhhhhh..... Just enjoy.(sambil meletakkan jari telunjuknya di mulut Ahmad)

Lalu Farish membuka seluar Ahmad. Tanpa buang masa Farish terus memasukkan konek Ahmad kedalam mulutnya.

'Ahh-ahhh-ahhh" Ahmad mengerang kesedapan.

Farish yang dengar desahan itu lagi mempercepatkan hisapannya lalu

Croot- croot- crooot.

Ahmad terpancut kedalam mulut Farish. Farish menutup badan Ahmad menggunakan tuala lalu pergi meninggalkannya....







FarishWhere stories live. Discover now