Bölüm kısa olabilir biraz...
Oy vermeyin ve yorum yapmayı unutmayın💜
•••
Korkuyla arkama döndüm.
"T-tabi,noldu?"
"Asl-"Yiğit cümlesini tamamlayamadan balkonun kapısından dışarı doğru kafasını çıkartan Asel bana bakıp:
"Aymira nerdesin sen ya bağırıyorum duymuyor musun? Gel hadiii." Diyip, cevabımı beklemeden içeri girdi. Yiğit'e dönüp;"Ne söylicektin? Söyle de içeri girelim."
"Neyse ya sonra da söylerim. İçeri girelim. Hava da soğudu zaten hasta olmayalım." Diyerek kapıyı açtı ve içeri girdi. Bende arkasından girdim.
Hah Asel tam vaktinde geldin sende!
Bizimkilerin yanına salona doğru ilerledik. İçeriden bağırış sesleri geliyordu. Kapıyı açıp içeri girdim ve Asel ile Savaş'ın kavga ettiklerini gördüm. Bir gün kavga etmeden dursalar şaşardım zaten. Asel:
"Hayır yaa komedi izlicez"
"Hayır, ne komedisi tabi ki de korku filmi izlicez."İkisine de boş boş bakıp tekli koltuğa oturdum.
-5 dakika sonra-
Aralıksız 5 dakikadır kavga ediyorlar ve ben artık dayanamayarak ikisinin arasına girip bağırdım:
"AYY YETER BE! İKİNİZİN DE İSTEDİĞİ OLUCAK HEM KORKU HEM KOMEDİ İZLİCEZ."
Diyerek olaya el attım. Eğer araya girmeseydim kesinlikle sabaha kadar kavga ederlerdi.
Abim,Emir ve Yiğitte benimle aynı fikirde oldukları için korku filmini açıp yerime oturdum. Sağ tarafıma abim sol yanıma da Yiğit oturdu. Emir tekli koltukta,Asel ve Savaşta ikili koltukta yerlerini aldılar.
Film başlayalı yarım saat oluyor ve ne yalan söyleyeyim korkmaya başladım. Acaba Asel'in dediğini mi dinleseydik? Diğerlerine baktığımda (Asel dışında) herkes rahat bir şekilde filmi izliyordu.
En fazla ne olabilir ki diyerek televizyona dönüyordum ki Asel'in çığlığı ile bende çığlık atıp birinin koluna yapıştım.
Abim ve Emir'in haykırırca gülüşlerine kafamı kaldırıp baktım. Ve Asel ile bize güldüklerini anladım. Kafamı sol tarafa çevirdim ve o çok sevdiğim gözlerle göz göze geldim. Korkudan kimin kolunu tuttuğumu hiç fark etmemiştim. Ne yapacağımı bilemedim ve kolumu çekip:
"P-pardon bir anlık ş-şey oldu."Yiğit'in dudağı sağ tarafa doğru kıvrıldı ve:
"Önemli değil bir anlık şey olmuş zaten." dedi alayla. Ve dudağı daha çok kıvrıldı. Bir kere rezil olmasam nolurdu yani? Nolurdu?
Önüme dönüp filmi izlemeye devam ettim. Artık suratım nasıl bir hâl aldıysa Yiğit'in küçük bir kahkasını duydum ve ben bu gülüşü hiç unutmayacaktım.
-2 saat sonra-
İkinci filmin sonlarına doğru yaklaşmıştık ve benim aşırı derecede uykum gelmişti. Gözlerimi kapatıp kafamı arkaya doğru yatırdım. En son duyduğum ses Yiğit'in "İyi Geceler Ufaklık" demesiydi...
Bir kol sırtım ve dizlerimin arkasından tutup kucağına aldı,uykulu bir şekilde mırıldandım ama ben bile ne dediğimi anlamamıştım.Yiğit'in "şşt benim,uyu sen"dediğini duydum. Fazla takmayıp kafamı göğsüne koydum ve kokusunu içime çekerek uykuya daldım...
Bittii... Ve bende bittim...
Bu bölüm sonu>>> cidden.
Yiğit napıyorsun sen hı?🤤
Neysee bir daha ki bölümde görüşmek üzere. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Çikolata'm
Short Story✨Askıya Alındı. 0539*******: Çikolata gibi tatlısın 0539*******: Gel aşkına kıtlasın 0539*******: Beni sevmeyen annen 0539*******: Kıskançlıktan çatlasın mm ✨Wattpad'de "Beyaz Çikolata'm" adlı ilk hikayedir.