Keyifli Okumalar💜
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜
•••
DIIT DIIT DIIT DIIT DIIT...
"Ahhh biri şu alarmı kapatsıın."
"Hadi kalk uykucu okul var bugün."
Abimin sözleri ile yataktan kalktım. Tabi biraz zorla... Paytak adımlarla banyoya doğru ilerledim. Tam kapıyı açıcaktım ki kapı içerden açıldı.
Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığım da Emir'in sırıtan yüzü ile karşılaştım. "Günaydın fıstığım,hala uyanamamış gibisin." dedi.
"Evet öyle oldu, sana da günaydın ablacım." diyip gülerek lavaboya girdim. Arkamdan küfür ettiğini duydum. Ama takmadan işimi hallettim. Sonra da aşağıya indim.
Mutfaktan çok güzel kokular geliyor... Hemen mutfağa doğru koşup kapıdan içeri baktım. Rüzgar saygı değer abim şu an kahvaltı hazırlıyor. Başımıza taş yağıcak galiba.
Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. "Günaydın abiciim, kolay gelsin." diyip doğradığı salatalıklardan bir tane alarak ağzıma attım. "Günaydın cadı, hadi sofraya geç öyle ye." dedi.
Omzumu silkip masaya oturdum. Salatalıkları masaya koyup, çayları doldurmaya gitti. Bende o sırada Emir'e bağırdım:
"Emiiiir, gel hadi kahvaltı hazıııır."
"Tamaaam." diye o da geri bağırdı. Ama benden biraz daha fazla bağırdı.Bu kadar bağırmasına ne gerek vardı anlamadım. Abime dönüp "abi dün Aseller falan kaç gibi gittiler." Diye sordum. "Sen uyuduktan sonra 1 saat falan daha oturduk. Asel'de uyuduğu için Savaş onu bıraktı. Oradan da evine geçti. Yiğit'te seni odana kadar taşıdı işte. Bende Emir salağını yatırdım."
"Hmm anladıım."O sırada Emir girdi içeriye "Ooo Rüzgar'cım döktürmüşsün." diyip masaya oturdu. Tam yemeğe başlıyordum ki Emir'in sesi ile ona döndüm.
"Dur lan bizimkileri de çağıralım. Rüzgar'cığımın marifetlerini kaçırmasınlar." diyerek telefonunu çıkardı.
Büyük bir kahkaha atıp abime döndüm o da benim gibi gülüyordu.
"Alo,Yiğit abi hemen Rüzgarlara gel. Niye mi? Rüzgar hamaratlığını gösterip bize kahvaltı hazırlamış kaçırmaman gerekiyor. Tamam hadi bekliyoruz. Geliyor,ben bir de Savaşı arıyayım. Aymira sende Asel'i ara.""Tamam,telefonum yukarda gidip arıyayım."
Mutfaktan çıkıp odama doğru ilerledim. Masanın üstünde duran telefonumu alıp Asel'i aradım.
Çalıyor... Çalıyor... Çalıyor...
-Alooo!
-Alo Asel'im günaydın
-Günaydın Ay'ım, noldu?
-Abim kahvaltı hazırladı gelsene
-Ooo Rüzgar Abicim ve kahvaltı? Bunu kaçıramam hemmen geliyorum.
-Tamam balım,hadi gel
-Taaamam, görüşürüüz
-Görüşürüüz.Telefonu aynı yerine bırakıp dolabıma doğru ilerledim. Bizimkiler gelene kadar hazırlansam iyi olurdu. İçinden okul formamı alıp giyindim. 15 dakika içinde hazırlanıp aşağıya indim.
Tam mutfağa girecektim ki kapı çaldı. Abim içerden "Aymiraa! Kapıya baak!" diye seslendi. Göz devirip kapıyı açmaya gittim. Sen söylemesen sanki açmayacaktım.
Zil bir kez daha çaldı "Patlama geldiiiim!" diyerek kapıyı açtım. Yine o güzel gözlerle karşılaştım.
Yiğit sırıtarak "Patladım amaa." dedi. Ben yine gülüşüne dalmış giderken hala kapıda durduğumuzu fark ettim.
"İ-içeri gelsene" diyerek kapıyı daha da kendime çekerek sağa çekildim. Sırıtarak içeri girdi ve mutfağa doğru ilerledi. Bende kapıyı kapatarak peşinden içeri girdim.
Tam masaya oturuyordum ki zil çaldı. Oturamadan kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığım gibi Asel'in üstüme atlaması bir oldu. "Yaa kuzuum çok özlemişim!" dedi.
Savaşta yanımızdan geçerken "Daha dün birlikte değilmişsiniz gibi cık cık cık" diye söylendi. Tabi bunu duyan Asel rahat durur mu? Asla. "Karışmasana sen,sanane" diyerek benden ayrıldı. Ve hep beraber mutfağa girdik.
Herkes Rüzgar'ın yaptığına inanmayarak ve bir daha böyle bir sofra bulamayacakları için her şeyi silip süpürdüler. Kahvaltı bittikten sonra hepimiz birlikte masayı topladık.
Ben ve Emir abimin arabasına,Yiğit kendi arabasına,Asel'de Savaş'ın kolundan çekip götürmesiyle Savaş'ın arabasına bindi. Abim ile Emir maç hakkında konuşuyorlardı. Bende kuzenimden aldığım hattı telefonuma takıp Yiğit'e yazmaya başladım.
0539*******: Selam Yakışıklı'm
0539*******: Özledin mi beni?
0539*******: Ben seni özledim.
0539*******: Hem de çooook
0539*******: Özlediiiim:)♡
Yiğitcınım: Yine mi sen?
0539*******: Evveet.
0539*******: Yine ben beğenemedin mi?
Yiğitcınım: Beğenemedim,maalesef.
0539*******: Ayy neyse canım
0539*******: Beni beğensende,
0539*******: Beğenmesen de
0539*******: Yazıcam sana.
0539*******: Ee napıyorsun?
Yiğitcınım: Tam bir baş belasısın anonim:/
Yiğitcınım: Ve araba kullanıyorum.
0539*******: Ama tatlı bir baş belasıyım.
0539*******: Ayyh ne?
0539*******: Sonra yazayım o zaman.
Yiğitcınım: Kesinlikle çok tatlısın(!)
Yiğitcınım: Yazmasan da olur.
0539*******: Teşekkür ederim canım
0539*******: O senin tatlığın.♡
0539*******: Ve yazıcam eheheh.
Yiğitcınım: Off anonim of!Napıcam ben seninle!
Bitttiii!
Nasıl buldunuz bölümü? Lütfen yazın.
Ben beğendim vallahi🌝🔫 bdbxhxh
Ve Özel Bölüm ister misiniz?
(Aymira'nın doğum günü için)
-Bölüm yazıldı bile. Bir daha ki bölüm özel bölüm.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Çikolata'm
Historia Corta✨Askıya Alındı. 0539*******: Çikolata gibi tatlısın 0539*******: Gel aşkına kıtlasın 0539*******: Beni sevmeyen annen 0539*******: Kıskançlıktan çatlasın mm ✨Wattpad'de "Beyaz Çikolata'm" adlı ilk hikayedir.