Selaaaammmm! O kadar özlemişim ki böyle giriş yapmayı... Ama maalesef ki bir kaç ay, belki de yıl böyle devam edecek ama dayanamadım ve bölüm yazdım..
2021'i güzel bitirelim... Çok güzel bir bölüm olmadı ama olsun...
2022'de mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle✨ mutlu yıllarr✨
BÖLÜME GEÇELİM Mİ O ZAMANNN AĞAĞAĞAĞ ÇOK HEYECANLI
BOL BOL YORUM YAPIN OLUR MUU🥺
•••
"Ne demek istedi o lavuk?" Hayır, hayır neden ilk abim soruyor. Evet Aymira düşün.
"A-abicim, şimdi şöyle oldu."
"Nasıl oldu, abiciğim.""Ben hani doktoru çağırmaya gidiyordum ya,"
"Eee.""Lafımı bölme de anlatayım. Neyse işte, ben giderken dedim acaba Demir yaşıyor mu, öldü mü, kaldımı bir bakayım. Öyle gittim odasına geçmiş olsun hâlâ yaşıyorsun, falan dedim. Yani yoksa gider miyim, aslaa!"
"Tabii Aymira'cığım, asla gitmezsin."
"Asel! Senin şu an bana destek çıkman lazım, napıyorsun sen ya?!"
"Özür dilerim Aymira'cığım ama napim yani şunlara bakar mısın? Bu bakışlarda ölmek için daha gencim?!"
"Cidden mi Asel? Hem o kadar da kötü bakmıyorlar." diyerek abimlere çevirdim bakışlarımı. Bismillahirrahmanirrahim! Emir'de dahil hepsi çok fena bakıyormuş. Cidden bakışlarıyla öldürebilirler.
-yazarken ben bile korktum???? jahsjeuwis-
"Emir? Sende mi?"
"Eksik kalmayayım diye baktım ben vallahi."
"Ya delisin sen"
"Abi boşverin ya hadi eve dönelim. Acıktım ben hem Aymira'da açıklanmasını yaptı. Biliyorsunuz Aymira'nın huyunu meraklıdır."
"Ya Savaşçımçım seni yerim. Bak nasıl da tanıyor beni." diyerek kollarımı açıp ona doğru ilerledim. Gülerek sarılışıma karşılık verdi.
"Seni kurtardığım için bana borçlusun." diye kulağıma fısıldadı. Sadece onun duyabileceği şekilde "tabii ki de Savaş Beyciğim." dedim.
"Ay tamam yeter hadi gidelim" diyen Emir ile diğerleri de onu onayladı. Birinin bana bakıyormuş hissi ile etrafıma çevirdim bakışlarımı.
Yiğit, seninle sonra hesaplaşacağız dermiş gibi bakıyordu. Yavru köpek misali baktığım sandığım gözlerime, göz devirerek karşılık verdi.
Ne var yani? Alt tarafı geçmiş olsuna gitmiştim.Bence Asel benim yerimde olsa o da giderdi. Hatta siz bile giderdiniz. Giderdiniz değil mi?
-ben kararsız kalırdım ama merakıma yenilip giderdim eheheheh.-•••
"Ne yani cidden geçmiş olsun demek için mi gittin?" diyen Asel'e gözlerimi devirerek baktım.
"Asel, yeter artık ha arkadaşım? Kaç kere anlattım... Kıt mısın bebeğim. Evet! Gittim, geçmiş olsun dedim ve çıktım. Bu kadar!"
Eve geldiğimizden beri neden Demir'in odasına gittiğimi soruyordu ve ben bilmem kaç kez anlattığıma rağmen anlamamakta ısrarcı...
"Ay tamam be! Onu boşverde, Yiğit'in sana bakışı! Off, bittin kızım sen. Ben olsam vallahi bir daha seninle konuşmazdım."
"Yok artık! O kadar da değil be, sende. Alt tarafı geçmiş olsun demeye gittim. Yiğit asla böyle bir şey yapmaz." Yapmaz değil mi? Ben olsam yapmam. Ya da yapar mıyım?
"Of Asel! Beni de düşündürüyorsun. Yapmaz ki o. Yapar mı?
"Yani bebişim şöyle düşün; senin aynı bunlar gibi bir kızla aranda anlaşmazlıklar var ve Yiğit bu kıza geçmiş olsun demeye gidiyor. Ama sen kızı hiç sevmiyorsun. Napardın?"
"Ay, napacağım! Önce o kızın sonra Yiğit'in saçını başını yolardım."
-abart kızım abart euwjhduwkajwiq-"Hah, işte! Yiğitte sana kızabilir ki bu normal bir şey. Ben olsam direkt orada konuşurdum seninle."
"Ay gelmez değil mi? Gelmesin canım bir kere de evinde otursun."
"Emir ve Savaş buradayken mi? Hatta ve hatta aşağıda pizza-pes ikilisi yaparken?"
"Hay ben böyle işin. Ben mi aşağıya inmesem, napsam? Sen git Aymira hasta, kendini kötü hissediyor gelemeyecek falan de." Dediğim an da kapım açıldı.
Kapıya doğru baktığımda Yiğit'in kafasını uzatmış bana baktığını gördüm. Hayır ama ya! Neden geldin ki sen şimdi. Başka zaman olsa iyi ki geldin derdim ama şu an yok, diyemiyorum.
"A-ah hoşgeldin Yiğit, bende tam aşağıya iniyordum. Görüşürüz Aymira'cığım aşağıda."
sessizce de "Tabii gelebilirsen" diye fısıldadı."Asel, Asel buraya gel." Beni dinlemeden ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.
"Görüşebilirseniz görüşürsünüz Aselcim." Diyerek yanıma doğru gelmeye başladı, Yiğit.
Ee, helvamız neyli olsun?
YA AHQHAHSHQJHDHWKQJAKQ ASLA ŞİMDİ YAZMAMIŞ GİBİ TEKRAR GÜLEREK OKUDUM USHSHSİQKA
NASIL BULDUNUZ?🥺
BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN TEKRAR SÖYLEYEYİM VE GİDİYORUM...🥺💗
KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN, BENİ UNUTMAYIN🥺🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Çikolata'm
Nouvelles✨Askıya Alındı. 0539*******: Çikolata gibi tatlısın 0539*******: Gel aşkına kıtlasın 0539*******: Beni sevmeyen annen 0539*******: Kıskançlıktan çatlasın mm ✨Wattpad'de "Beyaz Çikolata'm" adlı ilk hikayedir.