Όπως είχα υποσχεθεί, έπρεπε και να πράξω, κι έτσι κανονίσαμε για ποτάκι το βράδυ.
Ο Κώστας είχε ένα περίεργο βλέμμα σήμερα και η Βάσω σα να ξυνόταν να μου ξεφουρνίσει και κάτι άλλο εκτός από τα ευχάριστα.
Δεν τους ρώτησα, αφενός γιατί μπορεί να ήταν κάτι πολύ δικό τους, αφετέρου όσο λιγότερο σκαλίζω, τόσο καλύτερα για όλους.
Με άφησαν σπίτι και κανονίσαμε για το βράδυ λέγοντάς τα από το παράθυρο του αυτοκινήτου αφού είχα κατέβει. Φιλώ τη Βάσω, τους χαιρετώ και τους βλέπω να φεύγουν καθώς γυρίζω να μπω σπίτι. Η σκέψη πως υπήρχε και κάτι άλλο με παίδευε αλλά δε μίλησα... Τι να είχε γίνει...Λίγες ώρες μετά...
Έτοιμη! Κατεβαίνω από το δωμάτιο και βλέπω τη μαμά να χαμογελάει. Εντάξει, εγκρίνει.
Μπορεί να μην της έκανα πάλι τη χάρη να βάλω φόρεμα, αλλά ήξερε τι αδυναμία είχα σε αυτό το σετ και δεν προσπάθησε καν να μου γκρινιάξει.
Ενώ τη φιλώ, της λέω να μη με περιμένει γιατί θα αργήσω και βγαίνω προς τα έξω σιγά σιγά μιας και δεν είχα συνηθίσει τις καινούριες γόβες μου.
Στρίβω ένα τσιγάρο όσο περιμένω να 'ρθουν τα παιδιά και πριν το ανάψω βρέθηκαν μπροστά μου. Μπαίνω στο αμάξι, χαιρετώ και αντικρίζω πάλι τα ίδια βλέμματα. Πόσο ν' αντέξω κι εγώ; Έχω ανησυχήσει πολύ κι έτσι τους ρώτησα."Ρε παιδιά, τι έχετε; Συγγνώμη αλλά έχω ανησυχήσει πολύ. Αν δε θέλετε να μου πείτε, εντάξει αλλά δεν μπορώ να σας βλέπω έτσι. Ξέρετε πόσο σας αγαπώ και τους δ-"
"Γύρισε", διακόπτει η Βάσω το παραλήρημά μου.Δεν έχω ιδέα σε πόσα δευτερόλεπτα βγήκα από το αμάξι και μπήκα στο σπίτι, ανέβηκα τη σκάλα και κλειδώθηκα στο δωμάτιό μου.
Σκοτάδι...
Όχι, δε γίνεται. Είναι ένας ακόμη εφιάλτης και θα ξυπνήσω...
Σκοτάδι...
Χελόου μπόις εντ γκέρλς...
Γύρισε. Ποιος είναι αυτός που ο γυρισμός του έφερε τέτοια αναστάτωση στην Ελένη μας;
Για πείτε, έχετε καμία ιδέα;
Σχολιάστε μου και πείτε μου τη γνώμη σας για την ιστορία. Έχει πολύ σημασία για μένα.
Σας ευχαριστώ! <3
YOU ARE READING
Το Μυστικό Που Σκότωσε Έναν Έρωτα
RomanceΟ Γιώργος και η Ελένη, είναι δύο νέοι άνθρωποι που κάποτε αγαπήθηκαν πολύ. Το μυστικό του Γιώργου τους χώρισε αφήνοντας την Ελένη πίσω πληγωμένη και με μια απόπειρα αυτοκτονίας να κουβαλάει. Όταν εκείνος θα επιστρέψει, το μυστικό του θα φανερωθεί κα...