Jimin'e, ondan hoşlandığımı söylediğim günün üstünden tam olarak iki ay geçmişti, dolu dolu yaşamıştık günlerimizi.
O süre içinde yaz tatiline girmiştik, neredeyse hergün buluşuyor, oyun oynuyorduk. Bana arkadaş gözü ile bakması üzülmeme sebep olsa da takmamaya çalışıyordum.
Şuan da o zamanlardan birisiydi. Jimin'in evinde, onun yatak odasındaydık. Yanyana yatakta uzanıyorduk.
"Hey Taehyung."
Bana seslenmesi ile sağ tarafıma, onun olduğu yere döndüm. "Efendim Jiminie?"
"Bizimkiler Busan'a gidiyor bu gece, bizde kalmak ister misin?"
"Olabilir, aileme sormam lazım." Yatakta doğrulmuş, telefonumu elime almıştım. Jimin ile yakınlaşmak için elime büyük bir fırsat geçmişken reddedemezdim.
Kısa bir mesaj ile anneme, Jimin'de kalacağımı, beni merak etmelerine gerek olmadığını yazmıştım. Telefonu güç tuşuna basarak kapatmıştım sonrada.
"Bende kalmak çok isterim, izin verirler bence." Diyerek tekrar uzanmıştım yatağa.
Jimin'de bunu beklercesine ellerini belime sardı ve beni kendine doğru çekti. Başım şuan onun göğsündeydi, bende geri kalmayarak ellerimi beline sarmıştım.
Biz her zaman böyleydik, birbirimiz ile temas ederdik ne olursa olsun. O yüzden yanlış bir yerlere çekmiyordum bu hareketlerini.
"Çok eğlenceli olacak."
Başımı onu onaylarcasına sallamış, biraz yukarı kayarak hizamızı eşitlemiştim. "Böyle olmayı seçsek te ben seninle böyle olmak istemiyorum."
Gözlerine bakıyordum şimdi, bir şey demesine izin vermeden tekrar söze girdim, "Beni sevmeye çalışamaz mısın?"
Parmaklarımı oynatarak belinden göğsüne kadar çizgi çektim. "Hm? Bir şey demeyecek misin?"
Tüm benliğimle, duygularımla ona bakmaya devam ediyordum. Bu iki ay bana yetmişti bile. İçimdekileri daha fazla tutamıyordum.
"Özür dilerim." Diyebilmişti sadece. Zorlukla gülümsemiş, ellerimi üstünden çekmiştim. Yatakta doğrulup ayağa kalkacağım zaman bileğimi tuttu.
"Ama denemek istiyorum, seni sevmeyi denemek istiyorum Taehyung." İç çekip bileğimi kurtardım elinden.
"Ya sevemezsen? Bisexsüel bile değilsin sen Jimin."
"Sadece seni sevebilirim Taehyung. Bazı geceler düşünüyorum seni. Seninle olan ilişkimizi, neden olmasın diyorum, belki bende sevebilirim seni. Senin beni sevdiğin gibi."
Bu dediklerine karşılık ona doğru dönüp bağdaş kurmuştum. "Emin misin? Yani sevmeyi denemek istediğinden."
Düşüncesi bile kalbimin hızını 120 yapmaya yetiyordu. Beni onaylarcasına başını salladı ve ellerimi tuttu.
"Senin üzgün olmanı istemiyorum, eğer olacaksa.. aşkı seninle bulmak istiyorum ben Taehyung."
Elimde olmadan ileri atılmış, ellerimi boynuna sarmıştım. O da bana karşılık vererek belime dolamıştı ellerini.
"Seni seviyorum Jimin." Biraz geri çekilip bana bakan yüzüne yaklaştım ve dudaklarının kenarına buse kondurdum.
Bu yaptığıma şaşırmıştı, tepki göstermiyordu. Ama hissediyordum, o da benim onu sevdiğim gibi beni sevecekti. Sadece zamana ihtiyacımız vardı.
Yüzümü geri çekip ellerimi yanaklarına koydum ve o yumuşak yanakları sıktım. Bu yaz tatilinde hobi edindiğim şeylerin arasında Jimin'in yanakları ile oynamakta vardı.
"Hoşuma gitti, bir daha yapsana aynısını." Yüzüne koyduğu gülümseme tam olarak 'yavşak' gülüsemesiydi.
Tekrar ileri atılarak dudaklarının kenarına buse kondurdum. O da beni kendine biraz daha çekip kucağına oturmamı sağlamıştı.
Sıcak mı oldu ne? Nefes alamıyordum! Umarım kalp krizi geçirmezdim.
"Taehyung, bir şey yapacağım ama kızmayacaksın." Onu başımla onayladım ve yapacağı şeyi beklemeye başladım.
Birkaç saniye sonra öne atılarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bu yaptığına şaşırmıştım, hemde ne şaşırmak donmuştum.
Şaşkınlığıma karşılık geri çekilip gülümsemişti. Sanırım bayılacaktım.
"Çok eğlenceli olarak dediğimde şaka yapmıyordum Taehyung-ie."
Selamünaleyküm, öldünüz mü aplm. Ben sanırım öleceğim.............. sonunda yaptım şunları aqq, Jiminde ne hızlı çıktı hRR
Kurguda ki Jim böyle olsun çünkü neden olmasın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boyfriend. vmin
Hayran Kurgutaehyung, eski sevgilisinden kurtulmak için eski arkadaşı jimin'den bir ricada bulunur. 16 02 2020