Şaşkındım.
Jimin'in bir anda bana bu kadar yakın davranması yüzünden. Böyle bir şeyi asla beklemiyordum, tamam bende istiyordum yakın olmasını ama bu bambaşkaydı.
Şuan ise mutfak taburesinde oturmuş yanyana NesQuik yiyorduk, üç gündür Jimin ile aynı evde kalıyordum fakat hala tuhaf geliyordu ister istemez.
"Bitirdin mi? İstersen tekrar koyabilirim Tae-ah."
Dediğim tamda buydu. Bizim Jimin asla başkaları için bir şey yapmazdı, mesela su getirmek ya da evin çamaşırlarını makineye atmak gibi.
Başımı onu onaylarcasına sallayıp elimde ki kaseyi ona uzattım, aldığı zaman tabureden inip yanımdan geçerken üstüme kendi tabağında ki kalan süt dökülmüştü.
Belimden aşağısı süt olmuştu, en sevdiğim şortum ıslandığını için kendi içimde üzüntü yaşıyordum. Ayağa kalktım ve banyoya gittim.
O sırada da Jimin kapımı çaldı.
"Çok üzgünüm sevgilim, sana şort getirdim. Kapının önüne koyuyorum, alırsın."
"Teşekkür ederim Jiminie."
Canım sevgilim, beni de düşünürmüş. Altımda ki şortu kirliye attığım gibi Jimin'in getirdiği şortu giydim ve oturma odasına geçtim. Bugün fazla sakindim nedense.
Koltuğa, Jimin'in yanına uzandım, ellerimi beline sarıp kendime çektim. "Sevgilim, bugün bir garipsin sanki?"
"Neden öyle dedin ki?"
Başımı göğsüne koyup kendime yer edindim. "Bilmem, davranışların garibime gitti."
"Hmm, biraz daha açar mısın?"
"Normalde kimse için bir şey yapmazsın sen. Kahvaltı hazırlamaz ya da bulaşık yıkamazsın."
Dediklerime karşı olarak güldü ve başımı kendi göğsüne bastırdı. Ellerini sırtımdan boynuma oradan da saçıma çıkarıp okşamaya başladı.
Bu yaptığı ile mayışmaya başlarken ona daha da yaslandım. Biraz kestirsem bir şey olmazdı herhalde.
-
"Bu haftasonu geliyor musunuz? Anladım.. dikkat edin kendinize, görüşürüz."
Yanımdan gelen uğultu yüzünden uykum açılmaya başlamıştı. Tam bir şey duymasamda Jimin'in sesi olduğunu anlamıştım.
İlk önce sırtımı sonra da başımı yasladığım yerden kaldırıp etrafıma bakındım. Uyku sersemi olduğum için kendime gelmeye çalışıyordum.
"Uyandın mı? Üzgünüm birtanem."
Başımı sorun olmaz dercesine sallayıp sağ tarafıma döndüm, Jimin, elinde ki telefondan bakışlarını bana çevirmişti.
"Sorun değil, birazdan odada yatarım."
"Bende gelirim sevgilim. Yat sen."
İleri uzanıp sevgilimin yanağına öpücük bıraktım, ayağa kalkıp merdivenleri çıktım. Oradan da banyoya girdim.
Dişlerimi fırçalayıp havluya uzandım. Havlu ile yüzümü silerken pantolonumun arka cebinde ki telefonum titredi. Havluyu eski yerine koyup elime aldım.
"Annem kişisinden bir yeni mesaj."
Tıkla/Geç
Annem:
Taehyung, kuzenlerin yarın bize gelecekmiş.
Evde olacak mısın?Olabilirim ve hangi kuzenlerim?
Annem:
Seok ikizler.Seokjin ve Hoseok yani
Tamam anne, görüşürüz 😶💘Annem:
Görüşürüz 💘💇💋💗💖Seokjin ve Hoseok hyung yarın buraya gelecekmiş.
Hoseok ve Seokjin hyung yarın buraya gelecekmiş.
2seok yarın buraya gelecekmiş.Tanrım, sen yardım et
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boyfriend. vmin
Hayran Kurgutaehyung, eski sevgilisinden kurtulmak için eski arkadaşı jimin'den bir ricada bulunur. 16 02 2020