Bu bölüm beni daha hızlı yazmaya teşvik eden MehmetParlakay ' a itilaf edilmiştir.
-hey!! uyan Velet! !
Tekme yiyerek uyanan Shen karşındakini köle tuccarina bakarak küfür savurdu,
Shenin konuşmasına izin vermeyen köle tüccarı direk konuşmaya başladı
Köle T." Kalk velet bugün bana Para kazandiracaksin sonuçta hahaahaa
Dedikten sonra kendini düzelten köle tüccarı birden sinirli bir hale bürünüp konuşmasına devam etti.
Köle T." Sana diyorum Velet bugünde sahibine saldırır isen emin ol kolay kolay ölmene izin vermem .
Dediginde bir anlık Shen' in içi titremişti geçen seferki adam aklına gelmiş ve sırf satılmamak icin adamın gözlerini oydugu anı düşünürken aynı zamanda yediği dayağı da unutmamıştı.
Adamın gözlerini oydugu için 2 gün boyunca köle tüccarından dayak yiyen Shen sessizcene konuşsada sesinin köle tüccarı nın kulağına gitmesini engelleyememişti.
Shen" bu Sefer de kalbini sökerim ha
Bartın kalbi elime geldiğinde sana atacağimdan kuşkun olmasın.Bilgilendirme Notu (B.N)= bu şerefsiz Tüccarın ismi Bartın soy ismi önemli degil yakın zamanda Ölecegi için
Shen'in sakincene söyledikleri ile kanı çekilen Bartın biranda sinirlenerek Shen ın üstüne bi Hışımla atladı.
********
Sabahın erken saatlerinde gözlerini açan Shen her yerinde kırbaç izleri ile uyanırken durmadan ayaklarını iyileştirmeye çalışıyordu nasıl oldugunu bilmedigi bir şekilde köle tüccarı Bartin tarafindan alindiginda Bartin'e kendisinin kırbaç ı ile saldırdığında bu durum kimsenin gözünden kacmayip bu yaşta nasıl Dük Alemi orta yetisiminde olan tüccarın kırbacını alıp ona vurdugu icin tüm ilgi Shen e kaymıştı.
Zaten bu yaptigindan ötürü pişman olan Shen yara izlerini iyileştirmeye devam ediyordu ki elindeki ışıgın renk degistirmesi ile tüm odağını ışığa veren Shen yaralarinin daha hızlı iyileştiğini fark etmemisti.
halbu ki ne zaman iyilestirme büyüsünü yapmayı öğrendiğini bilmiyordu hatta bu büyü olmassaydi dantianin sakat oldugunu dahi dusunecekti.Shen" cidden bu büyü ne büyüsü ya acaba bir element mi cidden bi fikrim yok.
Demesi ile köle düştüğü zamani hatirladi o beraber oyun oynadigi annesi Dewz i hatirladi soy ismini bilmese de o kendi soy ismini belirlemisti zaten hedefi neydi ki hedefi Dewzlow Soy ismini sonsuza kadar akıllara kazimakti ailesini öldüren ve o eti zorla ona yediren Moon Velihat prensi ni ve Moon Kralligini yok etmekti ki edecekti ondan sonra ise basta tüm bu dünyayı yok edecekti kana bulayacakti ardindan dantianini patlatip sonsuz uykuya teslim edecekti kendisini ve hep istedigi annesinin yanina gidecekti.
|{{Çocuk Ruhu işte Nabalım ama cidden Yazar burda duygulandi Be😢}}|
O acı çektiği günü hatirladi Köle Tüccarindan o yedigi dayak ile kendi kendine öğrenmişti bu büyüyü 2 gün boyunca durmadan dayak yemisti 1 hafta agridan kimildiyamamıştı ki icinden bi ses bu büyüyü öğretmişti ki
Birden onca zamanıdır o iç ses ile konusmaya çalışmadığını fark etmisti.
Shen" ah benim salak kafam acaba kimdi neydi ve nasıl benle konuştular.
Der demez gözlerini kapatıp aklını boşaltmaya çalışan Shen aklına ailesinin gelmesi ile bir damla yas gözünden kaçmıştı ki onuda silip ailesini aklından uzaklaştırdı.
İç sesine yoğunlaşan Shen ne kadar seslenmesine ragmen ses gelmeyince pes edeceken icinden bi ses yükseldi
*hay sen yedin beni, neydin sen be vıt vıt vıt durmadin hiç sus be sus.
((iç ses baya yaşlı dedeler gibi huysuz cikti lan tabi onu o kişiliğe katan benim ama neyse kitaba dönelim :D ))
Shen bu duydugu ses ile biraz korkunca sustu ki,
*sen ne korkak bişi çıktın Çocuk seslenmemden dahi korkuyorsansa senle işimiz var
Aklında beliren diğer bir ses ile bu sefer tam korkudan içi titremişti ki geçen seferki ses yeniden konusmaya başladı
*korkma velet biz senin içinde olan ruhlariz sen sormadan ben söyliyeyim kim tarafindan gönderildiğimizi simdilik sana diyemesekte seni gücünün tırnağı bile olamayacagin kisilerden korumak için görevlendirildik ben Sword buda diger ruh yani diğer ses Melyon.
Shen kaşlarını çatarken soracagi soruya onceden cevap vermiyeceklerini öğrenince aklında olan diğer soruları dile getirdi.
Shen" Peki bu benim iyileştirme yeteneğim ile ilgili birşey biliyormusunuz.
Derdemez Köle Tuccarinin içeri girmesi ile
Bartin"İşte yeni Efendin Geldi Velet uslu bir çocuk ol ve seni öldüreceğim hareketler yapma Dün dedigim gibi bugün bana para kazandıracaksın haahaaha.
Devam edecektir...
Evet arkadaslar uzun bir aradan sonra yeniden geldim demem o ki gecen kitabimi herkes bilir cidden nasıl oldugunu bilmedigim bir şekilde silindi bende biraz üzüldüm en iyisi sadete gelim
tabi sonra bana birkac arkadas bana kitap nerde diye sorunca silindi malesef ((tabi üzgün emoji)) ile birakacam dedim onlarda bana bu kadar kolay pes edeceksense hiç kalkışma hatta watppadi sil dediler bende bu kelimeler ile gaza gelip basladim yazmaya sorunlari tartim niye yazmak istemedigimi falan arkadaslar ilk bolumler oldugu icin birde ilhamin Melekciklerin gitmesini istemediğim için bölümler 700-750 belki 800 kelimeden olacaktir sorularınız varsa yazin 15-30 dk içinde cevap veririm ((Tabi geç saatler olmadıkça😁😁))
Bu arada bu degistirdigim 3. Kurgu 😆😆 farkindayim INSALLAH bu kurgu üzerinden baslayacagiz hadi Bismillah ben yeni bölüm yazmaya gidiyorum ALLAH' A EMANET görüşmek üzere.
Manyak_Yazar00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaratici' nın Oğlu
FantastikGeceden de karanlık zaman ve mekanın yanında hiç etkisiz kalacağı bir ortamda HİÇLİKTE Dev bir Taht süzülüyordu simsiyah olan bu taht dış görünüşü ile resmen kudret yayiyordu, Tahtın üstünde Oturduğu yerden güç Fışkıran adam ve onun kucağında bir be...