Bucky bol práve na odchode keď počul buchot otočil sa. Rozbehol s k Brucovi a dievčaťu, aby im pomohol. Na to ho Natasha chytila za rameno "Nechytaj sa jej. Myslím, že jeden šok na deň bude pre ňu až až..."
Kým to dopovedala Bruce ju už držal v náručí a pokladal na lehátko. "Kriste, úplne som na to zabudol." Vzal jej krv a prešiel k počítači. "Vie sa ako bude dlho mimo?" Zapol scan.
"Záleži od toho čo všetko chudera musela vidieť" uškrnula sa Natasha
"Takže ak už videla moje chyby z minulosti, už sa to pri ďalsom dotyku nezopakuje?"
"Michael vravel, že nie... ale kto vie, ako to je. Vraj jej schopnosti začali mutovať poslednú dobu."
"Hej to dáva zmysel, podľa toho čo tu teraz vidím..."
"Ako jej pomôcť?" Vstúpil do konverzácie Bucky
"No, ty by si sa mal od nej držáť asi najďalej, po tvojej minulosti neviem či by to rozdýchala..." zasmiala sa Natasha
"Lebo ty si neviniatko..." uškrnul sa zimný vojak.Anna sa prudko posadila.
"Detekujem príliš rýchle dýchanie a pulz" ozvala sa FRIDAY.
Bruce prešiel k novej členke tímu "Odpusť mi to, neuvedomil som si to. Prepáč..."
Prikývla a rozhliadla sa okolo seba, zavrela oči aby sa ukľudnila a ľahla si naspäť.
"Annie? Si vporiadku?"spýtala sa Natasha
"To sa občás stáva..." odpovedala ticho " hlavne ak má ten človek toho veľa za sebou...." stále mala zatvorené oči.
" Videla si aj budúcnosť?"
"Tú vidím málo kedy... a hlavne ak to nie je nič, čo by malo niekomu spôsobiť smrť, tak to ostáva len u mňa v mojej hlave..."
"Ale no ták!"
Usmiala sa. Otvorila oči a opäť sa posadila.
"Vďaka, Annie." Povedal Bruce "FRIDAY, zavolaj mi sem Starka prosím.. neublížila si si pri tom páde?"
"Asi nie..."
"Áno?" Do labáku dobehol Stark "Je nás tu nejako veľa. Svalovca tuto čaká Amerika v telocvični..." pokynul k Buckymu, ten si až teraz uvedomil, že stále pozerá na Annu. Prikývol a vyšiel z laborky von.
"Ľudia, ktorí sa ťa už dotkli, vízie sa opakujú?" zaujímal sa Hulk.
"Po väčšinou nie..."
"Anna povedz mi, ako potom funguješ pri nepriateľoch a v boji s nimi?"
"No... ja som bola v misiach skôr pasívne... nemusela som bojovať, vďaka schopnostiam..."
"Tá tvoja telekinéza, vyčerpá ťa rovnako, ako tie vízie? "
"Už nie, zvykla som si na to. Len teraz tie schopnosti prerástli do väčších rozmerov"
"Chcem to vidieť..."
"Stark!" Okríkla ho Natasha
"Anna...." prikývol
Na Natashine a Brucove prekvapenie napriahla ruky a sám Tony Stark zamrzol v pohybe. Prešla k nemu a jemne rukou kývla a jemu fungovala len hlava.
"Čo to do pekla?!?"
Znovu kývla rukou a on sa začal znovu hýbať.
Natasha s Brucom sa na seba usmiali.
"Dobre moja milá, naozaj milé od teba, že si si to skúsila na mne...každopádne toto je naozaj mocná zbraň. Ak by si sa dostala do rúk nepriateľa použili by ťa proti nám..." chytil sa za bradu "zvládneš dnes aj tréning?"
Prikývla.
"Mali by sme ísť na to viac easy, Tony..." ohradila sa Natasha
"Predchvíľou skolabovala z mojej minulosti a tréning je dosť kontaktný..." súhlasil Bruce s jeho priateľkou.
"Zvladne to, že mám pravdu?" Prebodol ju pohľadom Tony a Anna s úsmevom prikývla.... to be continued... ;)
YOU ARE READING
Anna
FanfictionČo všetko sa udeje ak do tímu Avengers pribudne niekto nový? Zistite sami ;) príjemné čítanie Ps. Začala som písať jednodielovky oc vs avengers ;) nájdete ich v mojom profile. Tento príbeh je už dokončený ;) https://my.w.tt/ZSvFXnsgy7 Ps2 nie som vl...