"Budeš tam stáť dlho?" Ozval sa ženský hlas z kuchyne. Patril Anne. Bolo 6 hodín ráno.
"Ahm, dobré ráno..." Bucky ju sledoval už dlhšiu dobu z rohu do jedálne kým ho odhalila. "Neveril by som, že tu niekoho tak skoro ráno nájdem. Teba už vôbec nie. Inak super to tu voní, škorica?"
"Hej. Pečiem bábovku. Ja sa zas čudujem, že som tu našla formu na to."
Zasmial sa a prisadol si bližsie na stoličku" To som mal fakt naposledy v campe v Nemecku. Piekla to tam jedna sestra. Vravela, že dať tam škoricu je rodinná tradícia."
"Heh, ešte, že nie sme príbuzné a len som si to kedysi vygooglila. Kávu?"
"Nie vďaka, ideme si so Samom a Stevom zabehať."
"Aha, no myslím, že oni ešte nevstali."
"Je to dosť možné, vždy meškajú. Steve má problém ráno vstať a Sam tu mal nejakú babu, takže.... nepridáš sa k nám?"
Zasmiala sa "Kým ja spravím kolečko,vy spravíte 10..."
"Noooo, ak by si nás čiste hypoteticky zmrazila, možno vyhráš. Porozaný chystá raňajky..."
"Tie sú už nachystané i tak..." pokrčila plecami. "Asi som tušila, že prehrám." Usmiala sa.
"Dobre, dobre, nebudem ťa dnes nútiť. O pár hodín máme i tak tréning, že?"
"Hej..." otočila sa mu chrbtom aby vybrala z trúby koláč.
"Veľmi nadšene to nehovoríš."
"Som len unavená a i tak ma všetci šetríte a na misie sa tiež tak skoro nedostanem..." koláč položila pred neho na stôl a vzala si svoju šálku kávy z ktorej si odpila. Sadla si naproti.
"O dôvod viac ísť si so mnou zabehať. Chlapcom necháme odkaz. Sľubejem,že nepoužijem svoje schopnosti, teda ak to sľúbiš aj ty."
"Hmmmm...."
"Hmmmmm?" Zopakoval po nej "No ták poď, odpustím ti časť tréningu." Objal ju okolo pliec.
"Dobre, idem sa prezliecť. Zatial im nezjedz ten koláč celý."
Zasmial sa. Úprimne sa po dlhej dobe cítil dobre."Čo to tu tak super vonia?"spýtala sa Natasha "To si piekol ty, Steve?"
"Nie" usmial sa a odpil si z kávy. "Už to tu bolo spolu s odkazom od Buckyho."
"Veď on nevie piecť." Prisadla si k svojmu kolegovi a kamošovi
"On nie, ale očividne Annie áno. Zapredal ma za bábovku."
"Bože to som roky nejedla. Nejako sa majú k sebe bližsie, či len mne sa zdá?"
"Kávu?"
Prikývla "Najprv som si myslela, že po nej ideš ty. Nečakala som, že po nej pôjde vojačik..."
"Možno je to celé inak, Nat...."
"Takže sa ti páči?"
Cinkli dvere od výťahu. Odkiaľ vybehol vysmiaty James a Anna.
"Starnem, fakt som už asi dôchodca... nakopala by ti zadok Steve." Dodal keď si ich všimol pri stole. Prišiel k nim a vzal si vodu, jednu fľašu potom hodil Anne. "Vďaka..."
"Sam stále spí?"
"Nevidel som nikoho vychádzať z jeho izby..."
"Aspoň on sa má." zasmiala sa Natasha.
"Ty más Brucea predsa." šťuchol do nej Steve.
"Áno, ale vy dvaja ste roky nikoho nemali..." vrátila mu to Natasha. "Idem zavolať Brucovi, kedy sa s Tonym vrátia z kongresu." Žmurkla na neho a ako ich opustila v jedálni zavládlo ticho.
"Tak ja asi pôjdem do sprchy. Zachvíľu máme ten tréning?" Vpodstate už na Buckyho odpoveď nepočkala, ale rozbehla sa do izby."Vieš čo by ma zaujímalo?" Spýtal sa Bucky, ako sa na Annu snažil zaútočiť už asi po 5x odkedy začali trénovať "Čo si vlastne videla?"
"Bucky, už si sa ma na to pýtal.. nechaj to tak..."
"Prečo?" Podarilo sa mu zložiť ju k zemi.
"Proste... nebuď zvedavý" usmiala sa" a zlez zo mňa hlavne!"
"Ak by si teraz nemohla použiť schopnosti, čo spravíš?"schmatol jej aj ruky a vpodstate ju celou váhou držál nohami pod sebou.
"Bucky prosím pusť ma!" V jej hlase tentoraz vycítil strach a paniku.
"Prepáč, prepískol som to..."sadol si veďľa nej na zem a podal jej ruku. Sadla si k nemu. Všimol si, že sa jej roztriasli ruky. "Nechcel som ti ublížiť..."
Prikývla, chytila si ruky a snažila sa upokojiť "Mathias bol neskutočný psychopat Bucky... ale že by bol schopný pozabíjať ďalších ľudí...."
"Bol to tvoj.." nachvíľu sa zamyslel "ex?"
"Paradoxom je, že to bol snúbenec mojej sestry." Presunula sa k stene. Nohy si pokrčila k sebe a oprela si o ne hlavu.
"Pokračuj kľudne ďalej ak sa potrebuješ vyrozprávat .. o nás už väčšinu vecí vieš..."sledoval ju najprv z miesta kde sedel a potom si k nej znovu prisadol "Steve o ňom čosi čítal už, ale nevidel spojitosť s Michaelom a tebou hlavne... mám ich zavolať?"
"Nechcem vyznieť trápne Bucky, ale nie. Nechcem sa spovedať ďalším ľuďom, ja viem, že sa všetci snažíte byť mojimi kamošmi a rodinou, ktorú som už stratila... ale ja neviem..." dala si hlavu do dlaní a rozplakala sa.
Ďalšiu vec ktorá šokovala oboch bola, že ju Bucky chytil za ruku. Chcel ju utešiť a to ho šokovalo, možno aj viac, ako ju samotnú "Všetko je v tom blbom spise o ňom..."
"Ublížil ti?"
Pozrela sa na neho cez uslzené oči" Tú otázku myslíš vážne? Zabil mi rodinu!"
"Zabil som Starkovu rodinu a i tak sa tu so mnou bavíš, rozprávaš sa so mnou aj keď vieš, že som zabil tisíce ľudí..."
"Lenže to si nebol ty...."
"Ublížil ti ako žene?"
Neodpovedala len si o neho oprela hlavu a sedela."Hej Steve. Prečítal si si už všetko o tom magorovi?" James zaklopal na dvere Stevovi.
"Tréning skončil skôr?" Opýtal sa ako otvoril a naznačil aby vošiel dnu. Obaja stáli pre dverách.
"Dali sme si pauzu. Neviem detaily, ale predpokladám, že by ho najradšej videla mŕtveho... ak by vôbec to pomohlo..."
"Neviem či by to aj mne pomohlo.." Steve si kamoša z detstva premeral pohľadom "ale ak chceš prečítaj si to. Je mi z takého človema zle. Natasha vravela len po klasifikácii zločinov, že je to magor, ktorého ona sama zavesí za gule. Wande stačilo aby nám nazrela do hláv a Tony ho chce zabiť vlastnými rukami"
"Ako mohol utiecť a úrady ich nestihli varovať?"
"Bol to bývalý policajt..." zaznelo od dverí.
"Anna.."
"Vedela som, že si prídeš po informácie, ktoré som ti nedala. Môžem?"
Steve prikývol a tak vošla k nim do izby. Ruky si prekrížila na hrudi, bol to pre ňu akýsi ochranný mechanizmus a tiež naznačovala svoj priestor... "Nejako v tom období sa začali objavovať moje schopnosti. Bol to manipulatívny maniak. Sestra mi neverila, že s ním niečo neni vporiadku. Brat videl, že na ňom niečo nesedí, ale ten magor ju vedel vždy spracovať. Jedného dňa brat havaroval na motorke a zomrel. Mamka to nevedela predýchať, predávkovala sa liekmi...teda vraj.. myslíme si, že aj to spravil on. Michael bol v tom čase bratov kolega... on vlastne zistil, že v tom mal prsty Mathias. Snažila som sa to sestre vyhovoriť, ale nedala si to povedať, vraj všetci boli proti nej.... zakázal jej sa so mnou kontaktovať. Raz som ju stretla v obchode a celú tvár mala posiatu modrinami...vraj spadla... tak som si to s ním šla vybaviť... sama..." sklopila zrak do zeme "bol silnejší. Keď ma prepúšťali z nemocnice, sestru našli...našli..."
"Mŕtvu v byte, hodili to na zlodeja..." dokončil za ňu Steve. Prikývla.
"Michael našiel dôkazy proti nemu a podarilo sa mu dostať ho do chládku... a teba k nim do tímu." Chytil ju za plece.
Znovu prikývla.
"Máme zhodu, je v New Jersey!" Začuli Natashin hlas.
"Musíme sa pripraviť!"
"Môže to byť pasca." Namietala Anna Stevovi.
"FRIDAY, nech sú všetci pripravení do pol hodiny."
Anna sa otočila k dverám.
"Ty ale ostávaš doma!" Zastavil ju Steve
"Nie. Idem a neskúšajte ma zastaviť!"To be continued ;)))
YOU ARE READING
Anna
FanfictionČo všetko sa udeje ak do tímu Avengers pribudne niekto nový? Zistite sami ;) príjemné čítanie Ps. Začala som písať jednodielovky oc vs avengers ;) nájdete ich v mojom profile. Tento príbeh je už dokončený ;) https://my.w.tt/ZSvFXnsgy7 Ps2 nie som vl...