Quinjet sa znášal nad jednou opustenou halou v New Jersey bola už noc.
"Vravela som Vám, je to pasca. Nie je tu...." hlesla Anna unavene, ktorú ako jedinú nechali na palube. A neustále z hora sledovala pohyb na zemi " Už môžem pristáť? Ste tam dolu hodiny a nič ste nenašli."
"Niečo áno, ale nebude sa ti to páčiť." Odpovedal jej Tony. "Každopádne nie je tu. Dobre, zídi dolu." Pozrel sa na Steva " Vedel, že sem prídeme."
Jeho kolega mu prikývol, obaja boli v miestnosti plnej polepenej obrázkami oboch tímov, kde Anna pracovala. Niektoré tváre nespoznávali, niektoré obrázky boli obhoreté, postrihané, počarbané.
"Túto miestnosť by sme jej asi nemuseli ukázať..."navrhol Tony
"Ja by som ju nepustiĺ ani z toho lietadla popravde, neviem, či už skončili s počítaním mŕtvych..." Steve si zložil štít. "Každopádne si myslím, že nás ten psychopat sleduje a dobre sa baví. Základňa je dobre strážená?"
"No trošku som navýšil bezpečnosť, ale nemal by sa k nám nikto a nič cudzie dostať."
"Takže je buď niekde tu, alebo nás sleduje z diaľky."
"Kým nás neodpáli ako v Európe celý tím.." zasmial sa Tony "Prežijeme aj tohto maniaka..." vyšiel von z miestnosti a Stve ho nasledoval.
"Shield je na ceste." Pridružila sa k nim Natasha s Clintom. "Dokopy sme napočítali 15 obetí..." doplnil ju Clint.
"Sam a Bucky ešte prehľadávajú okolie...""Nemala by si tu byť..." Bucky sa ustarostene pozrel na Annu, keď vystupovala z quinjetu. Ruky si prekrížil na prsiach na znak nesúhlasu. Nepáčil sa mu cely ten nápad.
"Tony vravel, že môžem pristáť. " dala si ryky v bok" Teleportovali by ste sa snáď naspäť do lietadla?"
"Ten psychoš ťa chce dostať mala si radši ostať na základni..." namietal.
"Ak je toto pasť, tak kým to tu prehľadávate môže už byť u nás..."
"Bucky má pravdu Anna, vo vnútri to bolo dosť zlé..."
"Čo tým myslíš zlé, vraveli ste, že tu nie je!"
Obaja chlapci si vymenili pohľad.
"Čo mi chete tajiť?"
"Nechal tu za sebou neporiadok..." odvetil Bucky a nervózne si prehrabol vlasy. V diaľke sa začali ozývať sirény záchranných zložiek.
Wanda a Vision vyšli z továrne a zamierili si to k tímu, čo už postával vonku. "Nikto to neprežil..." poznamenal Vison a Wanda ho buchla do hrude aby ho umlčala.
"Tam niekto zomrel?" Rozbehla sa k dverám, ale pri vchode vrazila do Tonyho. "Ver mi, že to vidieť nechceš, zlato."
Pozrela sa na Steva, ktorý stál hneď za ním a ten prikývol.
"Ale zomreli predsa kvôli mne..."
"Zomreli kvôli magorovi, ktorému ruplo v bedni..." pokrútil hlavou Hawkey. "Ty za to nemôžeš. Max za to môžu tí, čo mu pomohli na slobodu..."
"Shield pozbiera dôkazy, tie ti potom ukážeme." Povedala spoza nich Natasha "Ver mi, že vidieť tie veci naživo by ti teraz neprispelo...."
"Mali by sme sa vrátiť." Povedal Tony.
"FRIDAY, skontroluj prosím okolie továrne ešte raz a aj okolie Avengers, priletíme za pár minút...."
"Áno pane, za pár minút k Vám dorazia agenti Shieldu pane. Okolie je čisté a základňa Avengers je v bezpečí..."Quijet pristál na základni. Väčšina v tichosti vystúpila, alebo si zaželala dobrú noc.
V lietadle ostal už len Steve a Anna. Naznačil jej aby tiež vystúpila.
"Nechceli sme ti tie veci zatajiť, ale chceli sme ťa predtým ochrániť..."
Prikývla mu "Nechcela som aby to vyznelo nevhodne.... mrzí ma to, len nechcem aby ľudia kvôli mne umierali..."Vošla do izby a odkedy vyšla z lietadla mala neustále ten pocit, ako keby ju niekto sledoval. Dokonca sa zaprisahala, že ako zatvárala dvere svojej izby cítala niečí dotyk. Pokrútila hlavou a šla do sprchy. Pocitu, že ju niekto stále sleduje sa nevedela zbaviť. Keď si konečne ľahla do postele, znovu mala pocit, že si k nej niekto sadol na postel. To už vystrelila z izby na chodbu, kým do niekoho nevrazila.
"Dnes do kazdého len vrážaš.... a padáš...." usmial sa Bucky, no keď uvidel jej vystrašený výraz zbystril."Stalo sa niečo?"
"Niekto, niekto je v mojej izbe!" Zašepkala.
Stiahol ju ochranársky za seba a vstúpil do izby. Zapol svetlo, prehľadal každý kút v izbe a vrátil sa k dverám kde stála.
"Anushka, ale nikto tu nie je."
"Prepáč, že som ťa zobudila asi mi začína šibať..."
"Nespal som, šiel som sa napiť. Pozri, Tony to tu má všetko zabezpečené, Friday to tu skontrolovala, nemal sa sem ako dostať...."
Prikývla.
"Neublíži ti a ani nikomu inému. O to sa už postaráme."
"Vďaka Bucky a prepáč..."
"Vpohode. Tak dobrú..."
"Dobrú..." vyšla von z izby a on ju nasledoval. " Ak chceš môžme spolu niečo spáchat v kuchyni..." uškrmul sa "Viem kde má Tony zásoby..."
"Nebudem ťa zdržovať, kľudne si choď oddýchnuť."
"Ja som vpohode, nespával som kedysi mesiace a okrem toho som rád, keď som... s tebou." Chytil ju okolo pliec a spolu šli do kuchyne.
Čo však už nezačuli bolo ako v Anninej izbe spadlo a rozbilo sa zrkadlo...
BINABASA MO ANG
Anna
FanfictionČo všetko sa udeje ak do tímu Avengers pribudne niekto nový? Zistite sami ;) príjemné čítanie Ps. Začala som písať jednodielovky oc vs avengers ;) nájdete ich v mojom profile. Tento príbeh je už dokončený ;) https://my.w.tt/ZSvFXnsgy7 Ps2 nie som vl...