5. Neviditeľný nepriateľ 2.časť

594 33 0
                                    

Súčasnosť ;)

Prešli 3 dni od incidentu.
Anna odvtedy nevyšla z izby. Najprv sa zobudila v laborke. Stál tam vtedy Bruce, aj už rozmrazený Tony. Vpodstate nikto nič nepovedal. Keď jej Bruce dovolil odísť do svojej izby, nevyšla z nej. Friday ju svojim spôsobom i tak strážila a vedela, že ju určite vyzvali aby ju skontrolovala, či si niečo nespravila.. S ostatnými neprehovorila ani slovo, cítila sa hlúpo, že ich zmrazila. A ešte debilnejšie sa cítila za to, ako Buckyho odhodila do steny a ešte ju potom objímal pred kolapsom. Celé to nevedela spracovať. Na nováčika toho bolo na ňu dosť. Zrazu prišla o rodinu úplne. Avengeri sa síce snažili s ňou nanovo nadviazať kontakt, ale nevedela ich k sebe ešte natoľko prijať.
Jedlo jej nechávali pred izbou, ale ani sa ho nedotkla, len ležala v posteli a plakala... alebo plakala v sprche....
Tretí večer tesne pred zaspatím začula klopkanie na dvere. Dnes to už bolo 5ty krát čo chcel niekto vojsť. Pozrela na hodinky a myslela si, že o 11tej večer už budú všetci spať, keďze na základni panovalo ticho.
"Viem, že nespíš, počul som ťa predchvíľou ako plačeš." Začula Stevov hlas. "Naozaj ti nikto nezazlieva čo sa udialo. Zajtra ma prísť Fury. Vraj má nejaké info.." nestihol ani dopovedať a počul ako odomyká dvere. Keď ju uvidel  onemel, za tie dni zamknutá v izbe vyzerala ako keby mala ona sama umrieť každú chvíľu. Bledá, schudnutá, obrovské kruhy pod očami, vyplakané modré oči. Dovolil si ju objať a ona mu objatie po chvíĺy opätovala. "Poď sa najesť..." poznamenal do ticha, stále ju držiac v objatí.
"Nemôžem, mrzí ma to.... nechcela som."
"Pšššt..  poď so mnou, potrebuješ energiu do ďalších dní..."

Nakoniec ju presvečil. Hodila na seba mikinu a svoje hnedé dlhé vlasy si dala do copu. Ako sa blížili do kuchyne, uvidela, že sa tam ešte svieti.
"Hej kamoš..." privítal Steva Bucky "Anushka.." pokynul k nej, ona sa však skryla za Steva.
"Ostalo ešte niečo z večere, na čo máš chuť?" Spytal sa a sadol si vedľa Buckyho.
"Bucky, prepáč mi...." pozerala do zeme a rozhodla sa, že ich nechá v kuchyni samých. Na jej prekvapenie ju však Bucky chytil za ruku. "Dievča, ospravedlnila si sa mi už v lietadle... ochutnaj tento čaj, trochu ti pomôže..." podal jej šálku a zašiel do skrinky po pečivo. "Niečo ľahké pod zub na žalúdok. Nech si neublíziš."
Odpila z čaju  "Vďaka... Bože ostatní ma musia nenávidieť..." a rozplakala sa.
"Bitiek tu už bolo, zlato. Tvoje zmrazenie bolo vpohode." Zasmial sa Steve. "Naozaj nájdeme a potrestáme tých čo to spravili..."
Prikývla.

"Aha kto sa našiel..." podpichol si Tony ako uvidel Annu prichádzajúc do spoločenskej miestnosti ďalšie ráno.
"Prepáčte mi... nechcela som..."
Wanda ju objala a Natasha prikývla.
"Dobre, keď sme tu všetci začneme." Ozval sa Fury a pokračoval, zatiaľ čo sa všetci posadili. "Spojitosť medzi výbuchom a Annou sme nenašli. Nikto sa neprihlásil k útoku a väčšina zločincov stále sedí vo väzení. Bomba bola odpálená na diaľku. Počet obetí 6. Všetky identifikované. Kvety boli poslané z Prahy, boli objednané cez net 2 dni pred útokom... avšak nikto z Michaelovho tímu v tom čase tam nebol. Sledovali sme spojenia medzi Prahou a Milánom ale bez úspechu. Takže sa ťa spýtam, či nemáš tušenie kto by to mohol byť. Kto Vás mal v zuboch a mohol vedieť o tvojom prestupe k Avengers..."
"Nie pane... a čo bude s pohrebom?"
"Rodiny sa dohodli na spopolnení a spoločnom mieste odpočinku so všetkýni poctami.. miesto ani čas ešte dohodnutý nebol. Ale neriskoval by som ešte cestovať. Vláda si myslí, že to bola náhoda, ale držte Annu mimo misie. Osobne sa mi to nepáči "
Steve prikývol.

Wanda a Annie precvičili jógu v telocvični.
"Pre Boha!" Skrikla Anna "Ja už viem..."
Vybehla von. "FRIDAY zisti všetko o Mathiasovi Lattym. A zvolaj všetkých do spoločenskej miestnosti .."

"To dáva zmysel..." ozvala sa Natasha
"O 6 ráno určite..." zývol si Tony
"Dobre, utiekol z basy v Prahe. Ale prečo potom neboli upovedomení, že je vonku?"
"Celé je to fraška...  mal plán..." pridal sa do konverzácie Bucky.
"Lenže ak vie, že si tu, prečo doteraz nič neskúsil?" Spytala sa Natasha "Potrestať   ťa zabitím rodiny a priateľov mu asi nestačilo..." súhlasila Wanda
"Vďaka..."
"Vec sa má ale tak, že podľa záznamov by mal byť stále v Európe..." poznamenal od papierov Sam.
"Máme aspoň podozrivého a vieme na čo si dať pozor... systém vyhodnotí tváre na letiskách a verejných priestranstvách hlavne v New Yorku... čím skôr sa nájde, tým lepšie. Zatiaľ si dáme väčší pozor... " Steve vybral telefón  "Fury nás nemôže večne odvolávať z misií. Dám mu vedieť, že máme podozrivého, ak sa do toho zapojí aj SHIELD, nájdeme ho včas než ublíži niekomu ďalšiemu."

;) pokračovanie nabudúce

AnnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin