4. Neviditeľný nepriateľ

623 36 0
                                    

"Toto nemôže byť pravda..." Annin výraz tváre napovedal, že sa zachvíľu zrúti. Tvár mala bledú, po lícach sa jej kotúľali slzy, ktoré už bevedela zastaviť. "Veď to bola vízia, mala som, mala som to zastaviť...." ruku si rýchlo dala na ústa.
" FRIDAY, zavolaj sem Tonyho a upovedom ho o situácii..." Natasha sa pozrela na Wandu aj Annu.
"Ja viem, že sa mi to teraz ľahko hovorí, ale skús sa ukľudniť... sústreď sa na dýchanie...."
"FRIDAY! Kedy sa to stalo? Sú záchranné zložky na mieste?" Odignorovala Wandu Anna a sledovala hologram, akoby sa snažila nájsť niekoho na žive.
"Stalo sa to len predchvíľou... posily sú na ceste." Potvrdila.
Annie si vytiahla mobil z vrecka.
"Zlato nerob to, nikto ti nedvihne momentálne..." ozval sa za nimi Tony, na čo Anna podskočila.
"Fury už o tom vie, Rogers je s ním na linke. Musíme vyčkať na ďalšie informácie. Zatiaľ pre nás platí, že sa do toho miešať nebudeme..."
"Ale!"
"Žiadne ale, nevieme zatiaľ nič, ak to má súvis tu s tými kvetmi, tak po tebe niekto môže ísť..."
"Oni zomreli kvôli mne?! Vy nemôžte zomrieť tiež kvôli mne!" Vykríkla.
"Annie, nemyslel to tak..."
Viac novému avengerovi nebolo treba počuť, napriahla ruky a Tony s Wandou a Natashou zamrzli. Dievčina sa rozbehla k výťahu. Cestu jej skrížil Bucky, "Hej, hej, len pokojne, čo sa deje?" ktorý akurát vychádzal z výťahu. Toho telekinézou odhodila k stene. A rýchlo pomačkala tlačítka výťahu.

Steve si to namieril za ostatnými. Veru nečakal, že ich nájde ako sochy stáť, neschopných slova ani pohybu. Nevedel ako dlho takto zotrvajú.
"Hej, Steve! Šla niekam s výťahom, neviem čo sa tu stalo, ale stál som jej v ceste... a do šľaka! " Všimol si hologram, medzi časom už na miesto činu dorazili hasiči, záchranka i hliadky a vláda, aby začalo vyšetrovanie.
"FRIDAY, kde je Anna teraz?"
"Vybehla práve von zo základne pane. Snaží sa naštartovať lietadlo."
"Zastav ju... " prikázal Steve a spolu s Buckym sa rozbehli dolu.

"Nepribližujte sa!" Zakričala na nich, vedela, že za ňou pôjdu, ale myslela si, že získa viac času.
"Annie.." oslovil ju opatrne Steve "Pomôžeme ti, nájdeme tých čo to spravili. No ták poď s nami naspäť...." chcel vojsť do lietadla.
"Nemôžem.... nemôžem riskovať, že sa stane niečo horšie aj Vám...." pokrútila hlavou. Cez slzy už poriadne nevidela a evidetne jej už dochádzal aj dych. Bola v šoku a za každú cenu chcela vzlietnuť.
"Sľubujem ti, že ich najdeme a dostanú trest aký si zaslúžia, ale ty teraz neriskuj." Priblížil s k nej opatrne Steve,  napriahla ruky a chcela ho zmraziť tiež,  ale zozadu ju schmatol Bucky a silno ju držal v objatí kým s ním neprestala bojovať.
"Prepáč... prepáčte mi..." opakovala stále dookola kým od vyčerpania neodpadla.

AnnaWhere stories live. Discover now